Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun korona ja koronarokote pelottavat

Vierailija
30.07.2021 |

Pelkään sekä koronaa että koronarokotetta. En haluaisi saada vakavaa koronatautia tai long-covidia. Myös rokotteen pitkäaikaisvaikutukset ja muut haitat mietityttävät. Olen tähän saakka jäänyt seuraamaan tilannetta ja lykännyt 1. rokotteen ottamista. Mietityttää se, kuinka nopeasti rokote on kehitetty ja kuinka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa. Rokote on myös kokeellinen. Asun pk-seudulla ja olen rajoituksia ja hygieniaa noudattamalla onnistunut välttämämään koronan saamisen. En ole hakeutunut ollenkaan isoihin joukkoihin, festareille, baareihin ym. Ravintoloissa ja uimarannoilla olen hieman käynyt ja muutamaa ystävää nähnyt. En edelleenkään osaa päättää, mitä teen. Asiaa ei auta se, että pelkään myös piikkejä. Olen perusterve 29-vuotias nainen.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omaa tuollaisia pelkoja, niin niihin kannattaa hakea apua hoitotaholta eikä roikkua täällä. 

*

En ole lukenut kun 2 sivua. ei kaikkiea medikalisoida,eli tarvitse hoitaa, terve järki .

Vierailija
122/124 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään neljännen koronarokotteen.

En ole vielä sairastanut koronavirustautia.

Kahdeksan kertaa olen käynyt virallisessa koronavirustestissä. Aina tulos ollut negatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää

Mietityttää

Mietityttää

Vierailija
124/124 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun munasarjat paisui zeppeliinin kokoisiksi. Mikäs nyt neuvoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi