Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua erota, vaikka tiedän katuvani sitä myöhemmin.

Vierailija
12.08.2014 |

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa nyt kaksi vuotta ja meillä olisi viimeinkin mahdollisuus muuttaa yhteen. Suhteessamme on tällä hetkellä kaikki ihan hyvin. Poikaystäväni on melko itsepäinen, mutta se ei ole minulle ongelma, sillä kuitenkin yleensä löydämme asiaan kuin asiaan kompromissin. Näemme vain silloin, kun poikaystäväni "suostuu" ajamaan 40 kilometriä luokseni, sillä minulla ei ole autoa. Hän tekee pitkää päivää töissä, joten näemme yleensä noin kahdesti viikossa. Emme pidä yhteyttä välttämättä useampaan päivään, koska poikaystäväni ei tahdo suotta soitella, jos ei ole mitään oikeaa asiaa. Tähän elämäntilanteeseen nämä asiat eivät ole minulle ongelma. Kaikki ystävät ihmettelevät miksi siedän tuollaista käytöstä, sillä voisin saada paremman miehen. En väitä, ettenkö itsekin kaipaisi välillä jotain enemmän, mutta suurimman osan ajasta tuollainen käytös ok. Tiedän, että poikaystäväni ei tee tuota käytöstä ilkeyttään tai siksi, ettei välittäisi minusta oikeasti, sillä hänen käytöksensä on kaikkia kohtaan tuollaista.

Tällä hetkellä olen onnellinen, mutta kun mietin vaikka elämääni kymmenen vuoden päähän, jolloin minulla on toivonmukaan lapsia, en halua miestä, joka ei anna minulle enempää huomiota. Haluaisin matkustella perheeni kanssa, mutta mies ei koe mitään mielenkiintoa matkusteluun. Kun mietin tulevaisuutta, haluaisin itselleni sellaisen miehen kuin isäni on, mutta poikaystäväni ei muistuta isääni yhtään. Silloin kun olin vielä sinkku, en olisi halunnut tuollaista poikaystävää mikä minulla nyt on, mutta kun olemme yhdessä olen silti onnellinen, vaikka hän ei täytäkkään vaatimuksiani paperilla. Tulevaisuuden näkymät esimerkiksi asuinpaikasta ja lapsista käyvät hyvin yksiin.

Onko teillä muilla ollut tällaisia samanlaisia ajatuksia ja onko myöhemmin kaduttanut, kun ette vaihtanutkaan miestä? Ristiriitaista kun olen onnellinen, mutta pelottaa, että tulevaisuudessa katkeroidun siitä, miksen vaatinut aikoinaan kumppanilta enemmän. Molemmilla ikää 25 vuotta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:38"]Eihän se yhteen muuttaminen tarkoita automaattisesti yhteiseloa elämän loppuun asti. Siinähän näkisit, oletteko hyvät oikeasti yhdessä, kun jaatte arjen.

[/quote]

En ymmärrä tätä nykypäivän meininkiä, että muutetaan huvikseen yhteen ja katsellaan sitten onko tämä kumppani sittenkään minulle hyvä ja sopiva. Itselleni ainakin yhteen muuttaminen on vakavaa sitoutumista!

Vierailija
22/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden kuluttua et enää ajattekaan eroa vaan häitä, ja sitten jämähdät.

Nyt voit vielä tuossa iässä vaihtaa, olet vielä nuori sinkkumarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme