Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kakkavaipan vaihtaminen ravintolapöydän ääressä mielestäsi ok?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)

[/quote]

Useamman lapsen äitinä ei tulis mieleenkään vaihtaa vaippaa ruokapöydässä. Ei kotona eikä "ulkona".

Vierailija
22/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]

Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)

[/quote]

Mitäpä sitä suotta saastaiseen vessaan menee, kun voi pienemmällä vaivalla saastuttaa ruokailutilan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)

[/quote]Pikaruokalan pöydässä?? Jossa muut ruokailevat. Vaikka se vauva on niin kauhian suloinen niin kyllä hänenkin kakassa on sitä sun tätä pöpöä. Ja olen itsekin äiti, joka yrittää ottaa myös muut ihmiset huomioon.

Jos hoitopöytää ei ole, olen pyytänyt tuolin naisten vessaan jossa olen vaipan vaihtanut. Tai sitten omien jalkojeni päällä. Ja olen informoinut henkilökunnalle, että ko. tuolilla on sitten kakkavaippaa vaihdettu jotta sitä ei puhdistamatta ravintolan puolelle tuoda.

Ei ole mahdotonta.

Vierailija
24/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei ole OK!!! Mä olen vaihtanut lukuisat vaipat vessassa ilman hoitoalustaa wc-pöntöllä istuen, lapsi sylissä . Myös mieheltä se kävi näppärästi, häneltä tämän tempun opinkin. Ainakin siihen aikaan kun meidän lapset oli vaipoissa oli nimittäin hoitohuoneet poikkeuksetta naisten vessoissa eikä mies halunnut/voinut niitä tästä syystä käyttää.

Vierailija
25/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman lapsen äiti, eikä tulis mieleenkään vaihtaa vaippaa (varsinkaan kakka-) ruokapöydässä. Kannattais opetella hoitamaan vauva sylissä, ni ei tarvi mitään hoitoalustoja ja vauvan kehonhallinnallekin tekee hyvää, kun vauva hoidetaan sylissä.

En siis todellakaan ole sen enempää vela kuin sellainen moukkakaan, joka ei tajua näin yksinkertaista asiaa.. Imettää voin kyllä missä vaan ja ilman isompaa tissien esittelyä.

Vierailija
26/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kuinka joskus useampi vuosi sitten kesäteatterissa joku äiti vaihtoi lapsen kakkavaipan siinä katsomossa, laittoi kyllä vaipan muovipussiin mutta jätti pussin auringonpaisteeseen haisemaan. Yökötys.

Vierailija
27/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä tavannut tuon pikaruokalan pöydällä vaippaa vaihtavan.

Olin Arnoldsissa nauttimassa donitsia ja kahvia, kun naapuripöydässä istunut nainen hoksasi, että vauvan vaippa pitäisi vaihtaa. Mitä sitä nyt omalla pöydällä vaihtamaan, kun vauvan voi laittaa siihen naapurin vapaalle pöydänpuolikkaalle - siis minun pöydälleni, kun olin syömässä saman pöydän ääressä - ja vaihtaa vaipan siinä. Homma kävi niin rutiinilla ja nopeasti, etten ällistykseltäni ja suu täynnä donitsia edes kerennyt protestoida, kun perhe oli jo ulkona. Yäk!

Itsellänikin on lapsia, ja usein kammoksuttaa tällä palstalla ja yleisesti yhteiskunnassa esiintyvä lapsivihamielisyys, mutta tämä on ihan muuta. Ei ole asiallista vaihtaa vaippoja ravintoloiden pöydän ääressä, saati muiden ruokailijoiden pöydillä. 

Vierailija
28/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatteko myös puhtaan terveyssiteen itsellenne ravintolan ruokapöydässä?

Vierailija
29/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:03"]Olen ehkä tavannut tuon pikaruokalan pöydällä vaippaa vaihtavan.

Olin Arnoldsissa nauttimassa donitsia ja kahvia, kun naapuripöydässä istunut nainen hoksasi, että vauvan vaippa pitäisi vaihtaa. Mitä sitä nyt omalla pöydällä vaihtamaan, kun vauvan voi laittaa siihen naapurin vapaalle pöydänpuolikkaalle - siis minun pöydälleni, kun olin syömässä saman pöydän ääressä - ja vaihtaa vaipan siinä. Homma kävi niin rutiinilla ja nopeasti, etten ällistykseltäni ja suu täynnä donitsia edes kerennyt protestoida, kun perhe oli jo ulkona. Yäk!

Itsellänikin on lapsia, ja usein kammoksuttaa tällä palstalla ja yleisesti yhteiskunnassa esiintyvä lapsivihamielisyys, mutta tämä on ihan muuta. Ei ole asiallista vaihtaa vaippoja ravintoloiden pöydän ääressä, saati muiden ruokailijoiden pöydillä. 

[/quote]

Ei jessus! XD

Vierailija
30/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kateellinen siitä että sulla ei ole käytöstapoja?

Vierailija
31/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt pöydässä. Mutta penkillä tai lattialla. Jos ravintolassa ei ole hoitopöytää, niin mitä ihmettä pitäis tehdä? Mun vauva ainakin rimpuilee niin hirveästi, että missään sylissä ei voi kuvitella tätä tekevänsä, itsekin on muuten hetkessä kakassa. Sen jälkeen sitä vasta onkin kiva syödä! Vessanpöntön päällä ei pysy, liian pieni, punkeaa hetkessä alas. Vessan lattialle en kyllä laita, ne on niiiiin ällöjä, kiitos kaikille teille, jotka ette osu pönttöön.

Lyhyesti: jos hoitopöytää ei ole, niin tämä on ravintolan ongelma!

Vierailija
32/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itsellänikin on lapsia, mutta ei TODELLA ole ok. Vassa-asiat ovat vessa-asioita ja kakka on kakkaa, riippumatta siitä minkä ikäisestä se tulee.

Vierailija
33/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa töissä ollessani keräsin astioita pöydästä ja kerran siinä tarjottimella kahvikupin vieressä oli kakkavaippa. Ei siinä vielä mitään että vaippa vaihdetaan pöydässä mutta että se jätetään lähtiessä siihen!?

Vierailija
34/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok! Ja jos ei paikalla ole asiaan sopivia tiloja, menen sitten muualle vaihtamaan sen vaipan. Imettää tulee voida missä vaan, mutta vessa-asiat vessaan!

Vierailija
35/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Olisin syönyt ihan rauhassa toisten lasten kanssa ruoan jos vauva rauhallinen. Jos vauva huutaisi niin olisi minulla pokkaa kysyä vaikka vieressä istuvilta voisiko he vahtia ihan hetken isompia jotta pääsen käymään autolla (?) tai muualla vaihtamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi