Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun jääkaappi paukkuu? Ryssäkö tulossa sitä kautta sisälle taloon?

Vierailija
03.08.2014 |

Mitä ihmettä? Onko vaarallista - voiko jopa räjähtää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssä se siellä koputtelee, ryöstää ja raiskaa yöllä. vie jääkaappi parvekkeelle ja nuku kirves tyynyn alla.

Vierailija
2/9 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se jolla oli venäläisiä miehiä rapun edessä ja menit ostoskeskukseen piiloon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerää kaasua ja saattaa purkautua.

Vierailija
4/9 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahorkkaa ja hernesoppaa.

Vierailija
5/9 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamujengissä sieltä tuli kummitusten kuningatar! Tapahtui tosin New Yorkissa 1983 tai -84 ja kuvitteellisessa talossa.

Vierailija
6/9 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikea ja elävä nukke... enkä paljon sätkyile... ehkä se tosiaan on se ryssä tai ruotsalainen, jotka tulee hakemaan mua takaisin kotiin... tarttee ottaa mukaan myös mun dogi, Belle tai niin kuin finjävelit sanoo Pelle... se on kuulkaas semmoinen pelle, että oksat pois... T. Saaren hovinarritkin alkaa nauraa kun se tekee parhaansa... eikä välitä yhtään onks joku itämainen matto tai mikä lie räsyistä tehty...

Vierailija
7/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kun te jo nostelette mun mielisairaita ketjuja jollain upeillanne... sehän oli niin, että hulluuden ja nerouden raja oli aika häilyvä... sekunti sitten olin pähkähullu, mielisairas, avohoitopotilas ja ties mitä ja seuraavalla sekunnilla olen jo nero jota verrataan vähintään johonkin Schjerfbeckiin tai Elvikseen... Miten sitä tämmöisessä miinoitetussa maastossa voi pitää itseään elossa... kait se on siten, että on kyseessä Suolen mielenterveydeltään tervein yksilö... ikävää vain että juuret eivät ole jossain Supisuomessa vaan todellakin lännessä ja idässä ja etelässä, jotain ilmansuuntia edes mainitakseni... en sitten tiedä onko jääkaapissakin pomppi tai miten tämä talo tulee vielä räjähtämään... taitaa olla läjäpäin ties mitä vihollisia... ainakin ne vihaa jotain valkoista ryssää ihan hirveästi... huomio, että tulevaisuuden maailmassa pitää ryssän ja muidenkin kansallisuuksien eteen ilmoittaa joku väri... punanen, valkoinen, pinkki, sininen jne... ei siis riitä, että sanoo kansallisuuden... tunnetteko te muita kuin punaisia ruotsalaisia??? mainitkaa nyt edes yksi oikeasti valkoinen tai edes sininen...

Vierailija
9/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on candyman- luulee olevansa kylpyhuoneessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän