Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kakkavaipan vaihtaminen ravintolapöydän ääressä mielestäsi ok?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia eikä ok. Vauvan uloste ei ole söpö juttu.

Vierailija
4/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin kesälomamatkalla rauman goton terassilla vauvan kakkavaipan. Vessassa oli kyllä hoitoalusta, mutta lattialla. Ei huvittanut mennä yöeisen vessan lattialle hoitamaan tätä asiaa!

Vierailija
6/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole!

Vierailija
8/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään sopivaa. Nuo asiat hoidetaan vessassa oli hoitoalustaa tai ei. Hyvä että laittoivat perheen pihalle.

Vierailija
9/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sen voi sitten vaikka kuukautissuojan vaihtaa siinä jälkiruokaa odotellessa. Erite kuin erite!

Vierailija
10/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok.

Ravintolapöydässä imettämistä perustellaan usein sillä, että kukaan aikuinenkaan ei halua syödä vessassa. No, kukaan aikuinenkaan ei hoitele vessa-asioitaan ravintolapöydässä, joten eivät myöskään vauvat.

Vierailija
11/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei minkään vaipan. Kerran tätä pääsin todistamaan ja kyllä siinä meinasi oma pulla jäädä lautaselle...

Eritteet ei kuulu ruokatilaan.

Vierailija
12/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole. Hajua ja jopa ulosteessa olevia bakteereja tarjolla sitten kaikille jotka syö samassa paikassa.

Vierailija
13/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisukaan ei ole, vaikkei se kestä kuin sekunnin.

Vierailija
14/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kyllä sen vaipan voi siellä vessassa vaihtaa, olkootkin vaikka se hoitoalusta lattialla. Ei se vauva siitä häiriinny.

Vierailija
15/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo mamma meni peseen käsiään homman jälkeen. Paska leviää juomalasin , haarukan ja veitsen kautta keittiöön. siitä sitten kaikkialle, kun tarjoilija tuo jollekin "puhtaan" lasin.

Vierailija
16/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä!

Vierailija
17/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)

[/quote]

Lol

T: 16 v.

Vierailija
18/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]

Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)

[/quote]

Minä, minä, minä, minä, minä...

Vierailija
19/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku äityliini alkaisi vaihtamaan jotain paskavaippaa mun ravintolasalissa, niin pihalle lentäisi ja takaisin ei ole tulemista!

Vierailija
20/35 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]

Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)

[/quote]

ethän harmistu, jos minä vaihdan paksusuoliavannepussini siinä sun naapuripöydässä? Miksi mun olis mentävä saastaiseen vessaan, kun voin sen thedä siinä mukavasti istuen pöydän ääressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi