Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kun Kurt Cobain kuoli?

Vierailija
12.08.2014 |

Missä olitte silloin ja miten reagoitte? Oliko se suuri mediaspektaakkeli Suomessakin silloin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniongelmainen narkomaani. Samalla tavalla käyttäytyvä suomalainen mies ei saisi kenenkään sympatiaa.

Vierailija
22/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:16"]En enää muista missä olin juuri silloin, kun uutinen kuolemasta tuli. Samaisena iltana olimme kuitenkin rock-baarissa, jossa soitettiin Kurtin kunniaksi Nirvanan biisi ja sen ajaksi kaikki kerääntyivät tanssilattialle "hiljaiseen hetkeen". Tuolloin oli pääsiäinen ja siihen aikaan ei saanut pääsiäisenä tanssia ravintoloissa lainkaan. Tuo "hiljainen hetki" kyseisenä iltana oli poikkeus, että saimme kerääntyä seisomaan tanssilattialle ja kunnioittamaan Kurtin muistoa :)

[/quote]

Mitä vittua ei saanut pääsiäisenä tanssia?!?

Ihan tasan sai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, itkin kolme viikkoa ja tarvitsin lääkityksen sekä terapiaa. Vieläkään en ole kunnolla toipunut.

Vierailija
24/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tieto tuli viiveellä. Silloin asiaa ei uutisoitu niin kauheasti valtamediassa, koska kyseessä oli vain nuorisoa koskettava asia, eikä niistä silloin niin kauheasti uutisoitu. Sosiaalista mediaa ei tietenkään ollut, joten sielläkään asiasta ei jauhettu. 

Vierailija
25/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Olin kotona sisarusteni kanssa ja jostain se kuultiin. Epämääräinen muistikuva olisi että musiikkikanavalta? Vai tulikohan sieltä vain joku biisi ja joku soitti asiasta. Sitä en muista. Mutta ilta soiteltiin lankapuhelimilla pitkin kaupunkia järkyttyneinä ja vanhempia vitutti se puhelinralli.

Vierailija
26/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:41"]Mulle se tieto tuli viiveellä. Silloin asiaa ei uutisoitu niin kauheasti valtamediassa, koska kyseessä oli vain nuorisoa koskettava asia, eikä niistä silloin niin kauheasti uutisoitu. Sosiaalista mediaa ei tietenkään ollut, joten sielläkään asiasta ei jauhettu. 

[/quote]

Oli kyllä ihan molempien iltapäivälehtien lööpeissä. Radiossakin asiaa jauhettiin aikalailla.

Vierailija
27/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulle ihan se ja sama. Muistan.

Vierailija
28/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se se yksi lahkolaishihhuli?

Vierailija
29/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka??? olen tyypillinen vauva.fi käyttäjä joka ei seuraa tätä nyky nuorison rokki musiikkia

Vierailija
30/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:43"]

kuka??? olen tyypillinen vauva.fi käyttäjä joka ei seuraa tätä nyky nuorison rokki musiikkia

[/quote]

XD

Mutta muistan joo, oli se shokki. Mutta sokkeja on ollut muitakin, muisti jo niin huono ettei kaikkia muista. Oli shokki kun Razzle kuoli ja kun Irwin kuoli ja monet bändihajoamisetkin oli Sokkeja, ihan kun joku olis kuollu. Musiikilla on ihmeellinen voima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme