Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin opetella tykkäämään oman ikäisistä naisista

Vierailija
30.07.2021 |

Olen 35v mies ja edelleenkin mielestäni parhaimman näköiset naiset ovat 18-22v. Miten voisin opetella pääsemään yli noista nuorista naisista ja keskittyä oman ikäisiini.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on jo ihan järkkyjä jo kolmikymppisinä.

Ööööh.. itse tunnen monta jotka ovat ihan saman näköisiä kuin parikymppisetkin. Tietty jotkut vanhenee nopeemmin kun toiset.(tiiän joitain 20v naisia jotka on ihan ryppyisiä ja joitain 30v naisia joilla ei oo rypyn ryppyä) Mutta tiedän monta hyvännäköistä 30v naista. Ja nuorempana naiset tekee usein helpommin tyylivirheitä ja ei vielä tiedä mitkä vaatteet, hiukset, meikit itselleen sopii, kun taas yleensä vähän vanhempana naiset osaa pukeutua miten itsellään näyttää parhaalta.

Ja myös 30v naiset on usein itsevarmempia, elämän viisaampia ja kehittyneempiä luonteessaan ja urallaan kuin 20v naiset, mikä mä ainakin ihailen niissä. Mun mielestä monet 30v naiset on vaan next level 20v naisia. (ei elämässä feilanneet tietenkään, vaan sellaiset jotka on kasvaneet ihmisenä koko elämänsä)

Tietty itse pyörin alternative ja tatuointi piireissä, niin voi olla että normi 30v naiset on tylsempiä, mut ainakin itse ihailen monia alternative/tatuointi piirien 30v naisia. 

T: 25v nainen

Vierailija
62/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intelletkuelli kirjoitti:

No se on biologiaa, koska nainen on parikymppisenä hedelmällisimmillään. Siksi kaikki vanhat kääkät, Kuten Renny ja Danny, tykkää parikynppisistä naisista.

Biologisesti mies alkaa hiipumaan kolmenkympin rajapyykin jälkeen, joten siinä mielessä on turha enää havitella parittelua varten nuoria naisia. Eikä naisenkaan kannata valita biologisesta näkökulmasta katsottuna huonolaatuista spermaa tuottavaa miestä lapsilleen isäksi. Tutkimuksissa on todistettu, että vanhemmat miehet siittävät enemmän erityistarpeisia lapsia (adhd, asperger yms. neurologiset häiriöt).

Sitäpaitsi miehethän eivät nykyään enää edes halua lapsia riesakseen, joten silloinhan on fiksumpaa valita ei-hedelmällisessä iässä oleva nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nuorten olla nuoria ja hengata ikäistensä kanssa. Parikymppisellä on vielä biletys- ja riekkumisvaihe päällä. Jos katselisit vähän vanhempia, jotka ovat alkaneet aikuistua, saattaisi onnistaa paremmin.

Vierailija
64/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis aloitti taas ketjun miehenä esiintyen.

Sitten haukkuu itseään.

Voi mammat miten järkyttävän helppoa teitä on ohjailla ja manipuloida !!!!!!

Vierailija
65/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis aloitti taas ketjun miehenä esiintyen.

Sitten haukkuu itseään.

Voi mammat miten järkyttävän helppoa teitä on ohjailla ja manipuloida !!!!!!

KOSKA MAMMAT ON TYHMIÄ

Vierailija
66/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intelletkuelli kirjoitti:

No se on biologiaa, koska nainen on parikymppisenä hedelmällisimmillään. Siksi kaikki vanhat kääkät, Kuten Renny ja Danny, tykkää parikynppisistä naisista.

Mutta onko kääkällä kuivahtaneet nesteet rusinoituneissa palleissaan ja terveydellistä jaksamista huolehtia hedelmällisen naisen jälkikasvusta? Ei, kyllä se on paras, että nuoret lisääntyy keskenään. Riski kehityshäiriöille on pienempi ja vauvan kanssa jaksaa valvoa öitä.

Vierailija
67/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän, että todennäköisyyteni saada alle 25-vuotias nainen on olematon. Olen silti mieluummin yksin kuin yli kolmekymppisen naisen kanssa.

M42

Veikkaanpa, ettei kukaan sinulle ole tullut kiinnostusta ilmaisemaankaan, mitä täällä vänistä? 🤣

N29

Vierailija
68/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän, että todennäköisyyteni saada alle 25-vuotias nainen on olematon. Olen silti mieluummin yksin kuin yli kolmekymppisen naisen kanssa.

M42

Veikkaanpa, ettei kukaan sinulle ole tullut kiinnostusta ilmaisemaankaan, mitä täällä vänistä? 🤣

N29

Mitä tarkoittaa vänistä?

Vierailija
69/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä on outoja nämä ketjut. Nämä miehet puhuu, niinkuin kyse omisi vain siitä, että he valitsevat. Tuon ikäiset , tai ketkään muunkaan ikäiset naiset eivät tykkää 15 vuotta vanhemmista.

Onhan täällä paljon ketjuja, joissa ihmetellään, miksi naiset ovat niin nirsoja, eikä tule mätsejä. Sitten me naiset kerromme syyn. Mies suuttuu ja sanoo, että kylläpäs ne naiset tykkäävät vanhemmista miehistä, jotka näyttävät yleensä ikäistään nuoremmilta ja osaavat opettaa tyttöä. Ja sama jankutus toistuu.

Vierailija
70/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli juttua jossakin lehdessä jokin aika sitten kolmekymppiset miehet, jotka suosivat parikymppisiä naisia ovat yleensä sellaisia, joilla ei ole kavereita omassa ikäluokassa tai kavereita muutenkaan. Ovat jääneet kehityksestä jälkeen, eivätkä osaa kommunikoida ikäistensä kanssa. Juuri teini-iän ylittäneet ymmärtävät näiden miesten mielestä heitä paremmin. Hitsi kuin muistaisin, missä tuo artikkeli oli.

Vierailija
71/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli juttua jossakin lehdessä jokin aika sitten kolmekymppiset miehet, jotka suosivat parikymppisiä naisia ovat yleensä sellaisia, joilla ei ole kavereita omassa ikäluokassa tai kavereita muutenkaan. Ovat jääneet kehityksestä jälkeen, eivätkä osaa kommunikoida ikäistensä kanssa. Juuri teini-iän ylittäneet ymmärtävät näiden miesten mielestä heitä paremmin. Hitsi kuin muistaisin, missä tuo artikkeli oli.

Joo ihan vaan tostakaan syystä en halua itseäni kuin max pari vuotta vanhempaa miestä. Mun silmään redflag miehessä jos haluaa paljon itseään nuorempia naisia ja merkki että on jotenkin alikehittynyt luonteessaan.

Vierailija
72/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Esim Danny ja Leonardo DiCaprio

Vierailija
73/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis. Lääkitys.

Vierailija
74/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naamalla et saa minkään ikäistä!

Vierailija
75/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis. Lääkitys.

Ikis! Ja vasta täällä väitettiin että ikis on nainen!

Oikeastiko luulette, että palsta, minne on pääsy miljardeilla ihmisillä, että teidän veikkauksenne osuvat oikeaan..??

Vierailija
76/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin aloittajalla, mikäli Hän ei ole trolli. Ongelma vaan on toisinpäin. Olen 31v. ja kiinnostuksen kohteena ovat yli 50v naiset..

Vierailija
77/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koita etsiä vaikka jostain treffipalstalta oman ikäinen mutta nuorekas nainen. Tai miten olisi vaikka 25-30-v? Enpä usko että kaikki hyvännäköisinä pitämäsi naiset osuvat tuohon 18-22 vuotiaisiin, kyllähän nyt sitäkin vanhemmilla voi olla kroppa ja kasvot kunnossa, ellet sitten nimenomaan hae sellaista pientä lapsekkuutta. Ja jos haet, niin voisit miettiä että miksi, mikä on vikana jos jo 23-vuotiaasta lähtien naiset ovat liian vanhoja sulle...

Vierailija
78/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kummastuttaa tämä ilmiö, että vain pieneen ikähaarukkaan osuva henkilö kelpaa parisuhteeseen. Ja sitten se ikähaarukka pysyy samana, vaikka itse vanhenee, kasvaa ja muuttuu.

Eihän silloin ole edes mahdollista muodostaa pitkäaikaista suhdetta kenenkään kanssa? Se 18-22-vuotias nainen ei kelpaa enää 4 vuoden päästä (jos pariudut 22-vuotiaan kanssa, niin hän on jo aiemmin ulkona haluamastasi ikähaarukasta). Onko näillä tyypeillä sitten koko elämänsä lyhyitä 1-4 vuoden suhteita perätysten? Kuulostaa ikävältä tällaiselle ihmiselle, joka haluaisi jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa, ei vain paria vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän