Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin opetella tykkäämään oman ikäisistä naisista

Vierailija
30.07.2021 |

Olen 35v mies ja edelleenkin mielestäni parhaimman näköiset naiset ovat 18-22v. Miten voisin opetella pääsemään yli noista nuorista naisista ja keskittyä oman ikäisiini.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ymmärtää. Itse olen 45-vuotias nainen, mutta ei todellakaan seksuaalisesti kiinnosta ikäiseni miehet vaan 25-35 v. Itse en edes halua miehiltä muuta kuin seksiä, eli en tahdo parisuhdetta, ja MILFien ystäviä onneksi tuntuu sitoutumuksettomaan seksiin vielä löytyvän hyvin ;) 

Jos haluaisin parisuhdetta olisi isompi ongelma, koska ensinnäkään ne nuoret ei huolisi minua siihen, enkä kyllä itsekään taitaisi henkisen puolen ja elämänvaiheen erilaisuuden takia haluta mitään 25 v miesystävää. Mutta seksikin on tärkeä osa suhdetta enkä vaan pysty kiihottumaan ikäisistäni miehistä. En vaikka olisi kuinka mukavia ja ihania ihmisiä - sellaisista tulee kavereita ja ystäviä, jos seksuaalista vetovoimaa ei ole.

Vierailija
42/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot jääny kehitysasteelta sinne 19-22v tasolle, johtuu siitä. Ihan semmonen normaalisti henkisesti kehittynyt mies , ei kyllä tossa iässä jaksais noin nuorta. ihan vaan ku ollaan niin eri tasolla.

Mutta, sä oot siellä tasolla, niin ei sua taas kukaan 35v + nainen jaksa.

Niin, normaalisti kehittynyt mies kun on aikoinaan itse parikymppisenä päässyt seivästämään noita ikäisiään parikymppisiä naisia. Toisilla kun se jää välistä niin tietenkin jää siihen kohtaa jumiin haaveilemaan niistä mitä ei koskaan saanut.

Näinhän se on. Monilla näillä ei oma taso riittänyt parikymppisenä oman ikäisiin hyvännäköisiin nuoriin neitoihin ja nyt luulevat, että kun ovat vanhempia niin heidän tasonsa olisi jotenkin mystisesti noussut tarpeeksi korkealle.

Voi apua, tätä palstaa lukiessa tulee vainoharhaiseksi. Olen seurustellut jonkin aikaa nelikymppisen miehen kanssa ja veikkaan, ettei hänellä ole nuorena ollut lainkaan menekkiä naisrintamalla. Avoliitossa sentään on ollut ja lapsenkin saanut, mutta edellinen nainen taisi olla melkoinen rimanalitus miehelle ainakin ulkomuodollisesti. Välillä on käynyt mielessä, ajatteleeko mieheni todellisuudessa samalla tavalla kuin palstaulikat. Ajatuskin ällöttää, sillä tyttäreni on nyt teini-iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-22 vuotiaan mielestä 25- vuotias on vanha, siitä vanhemmat on ikäloppuja.

Ei ne ole kiinnostuneita kaltaisestasi setämiehestä.

Kyllä jotkut tykkää, mutta vähemmistö. Itse olin tuossa iässä hulluna 40-60 v. herrasmiehiin ja seurustelinkin muutaman vuoden minua 32 v vanhemman professorin kanssa, jonka iskin opintojeni parista. 

Vierailija
44/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 18-22-vuotiaana ihan lapsi. 30-vuotiaat miehet näyttivät tuolloin vanhoilta sediltä. Suunnilleen oman ikäiset pojat/miehet kiinnosti, joilla oli samanlainen elämäntilanne. Nyt vanhempana naisena en ymmärrä miehiä jotka ovat kiinnostuneita vain naislapsista. Onko se tosiaan vain se ulkonäkö mikä merkkaa? +30-vuotiaista naisistakin löytyy hoikkia ja itsestään huolta pitäviä, nuorekkaita yksilöitä ja lisäksi heillä on elämänkokemusta. Luulis ainakin, että myös se mitä löytyy korvien välistä, vaikuttaisi parinvalinnassa.

Monet miehet kiinnostuu vain nuorista. Nuori nainen on viehättävin ja miehillä tuntuu olevan ajatus myös että nuori olisi jotenkin helppo. Olen siis itsekin nainen ja todella nuoren näköinen. Olen huomannut sen vetoavan moniin vanhempiin miehiin. Oma poikaystävä on vain 3 v vanhempi.

N24

Vierailija
45/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viehätysvoima molemmilla sukupulilla koostuu monista komponenteista. Näitä ovat:

1. ulkonäkö

2. sosiaalinen status

3. karisma

4. persoonallisuus (joka ei ole samaa kuin karisma, etnkin, kun naiselta odotetaan yleensä hyvää luonnetta eli säädyllisyyttä ja eräänlaista näkymättömyyttä)

5. varallisuus

Jos ulkonäköä on vähemmän mutta varallisuutta enemmän, henkilö voi olla yhtä kiinnostava kuin sellainen, jolla on vain ulkonäköä mutta luonne kamala ja köyhyys varoittaa mahdollisesti lokkeilusta.

Sosiaalisen statuksen vetovoimaa naisissa ei oteta julkisessa keskustelussa lainkaan esiin. Käytännön tosielämässä ihmiset tajuavat kyllä, miten vetovoimainen on nainen, joka ei ehkä ole se kaunein mutta joka tulee hienosta suvusta, omaa korkean yhteiskunnallisen aseman ja pystyy parisuhteessa antamaan itsensä lisäksi kaiken, mitä arvovalta ja valta tuo tullessaan. Miehet ovat ihan yhtä persoja sosiaaliselle nousulle kuin naiset ja on miehiä, jotka eivät pysty parantamaan asemaansa kuin naimalla ylöspäin.

Noilla em. palikoilla jokainen sitten pelaa. Ehkä ap pyörittelee näitä asioita vasta teoreettisesti mielessään? Silloin on helpointa jämähtää ajattelemaan vain ulkonäköä. Mutta kun hän tosielämässä törmää siihen itseään paljon rikkaampaan 32-, ehkä jopa 41-vuotiaaseen, jolla on tarjota itsensä lisäksi myös pitsihuvila, arvokkaat sukujuhlat ja elokuiset rapujuhlat yhteiskunnan kerman ympäröimänä ja tajuaa nyt astuvansa ihan uusiin sfääreihin ja yhteiskuntaluokkaan, hänen ajatuksensa muuttuvat saman tien.

Eli koita etsiä sellaista ikäistäsi seuraa, joka on itseäsi hienompaa, niin ihastut kyllä kybällä, vaikka ikä noin niin kuin teoriassa ellottaisikin.

Näitä miehiä on ollut muutama tuttavapiirissä. Yksi nuorempi kolli nautti aikansa lääkärinaisensa tarjoamista urheiluautoista yms, mutta lopulta nainen ymmärsi heittää koltiaisen pihalle. Yksi liitto on kestänyt pitkään, sillä mies ei ole ylittänyt rajoja, vaan tyytyy kiltisti nautiskelemaan elämästä varakkaan naisystävänsä siivellä.

Vierailija
46/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ihan aina kiinnostunut 23-27v naisista. Seurustelin jo lukiossa yhden itseäni neljä vuotta vanhemman naisen kanssa. Fuksina kiinnostuin ikäisteni sijaan eniten maisteriopiskelijoista. Nyt 34-vuotiaana kattelen edelleen noita 27v naisia.

Vierailija
47/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut tykkää, mutta vähemmistö. Itse olin tuossa iässä hulluna 40-60 v. herrasmiehiin ja seurustelinkin muutaman vuoden minua 32 v vanhemman professorin kanssa, jonka iskin opintojeni parista. 

Itse myös tykkään itseäni selvästi vanhemmista, parikymppisenä 20-30 vuottakin vanhemmista, mutta todellakin kuuluin vähemmistöön. Kaverit olivat todella järkyttyneitä joille tästä kerroin, heistä se oli oksettavaa. Kaikille en edes uskaltanut kertoa, sukulaisille varsinkaan koska näytti siltä, että kaikki vaan järkyttyivät.

Olen nyt yli nelikymppinen ja tässä iässä alkaa jo rima laskea ihan terveys syistäkin, kyllä ne 70v miehet ovat jo liian huono kuntoisia minulle. Eli tällä hetkellä koitan pitäytyä suunnilleen oman ikäisissä, maksimissaan viiskymppisissä.

Vierailija
48/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ihmiseen, niin ulkonäön paino valinnassa pienenee.

Kukaan ei yleensä halua hyvännäköistä kusipäätä kumppaniksi, tavallinen tallukka käy, koska on vaan niin ihana.

Vierailija
49/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi pitää mistään tietynlaisista naisista? Pyri löytämään se yksi nainen josta tykkäät. 

Vierailija
50/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te suomi24sen trollit ette ikinä luovuta. Olet tätä siellä sinkut palstalla jauhanut jo vuosia, miksi kuvittelit että sitä pitää tulla lässyttämään tännekkin, eikö yksi palsta riitä näihin? 

Vierailija
51/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele niitä 20v naisia ja niiden juttuja. Vaikka olisi kuinka kaunis niin parin minuutin puheen jälkeen haluaa päätyä mahdollisimman kauas noista lapsellisista olennoista

Älä yleistä. Jokainen on oma ylsilönsä. Itse mietin siihen aikaan hyvinkin syvällisiä, paljon kuolemiseen liittyviä asioita ym ja elin raskasta aikaa elämässä.

Kuten about kaikki teinit, kauheaa draamaa kun ei osata vielä tunteita käsitellä pätkääkään. En tarkoita haukkua, se on ymmärrettävä ja tärkeä vaihe elämässä. Mutta on ihme jos aikuinen ihminen jaksaa sellaisen kanssa seurustella. 

Vierailija
52/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oman ikäiset naiset oppisivat tykkäämään minusta?

Ulkonäön puolesta minusta kiinnostuu vain parikymppiset ja viisikymppiset, koska olen ulkoisesti poikamainen. Onneksi edes hyvännäköinen sellainen.

Kunnianhimoton luonteeni miellyttää myös vain nuoria haahuilijoita tai vanhempia naisia jotka jo ymmärtävät mikä on elämässä tärkeää. Oman ikäisille on edelleen materiaaliset arvot ja status tärkeitä, ei niinkään onnellisuus ja omana itsenään eläminen ja oman itsensä hyväksyminen.

M40

Vierailija
53/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on outo.

Minä tykkään siitä, mitä ihminen päästää suustaan.

Vierailija
54/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, et SINÄ iskenyt. Näillä professoreilla on aika helppoa seurustella nuorien opiskelijapimatsujen kanssa. On aina ollut. Tietenkään eivät voi itse olla näkyvästi aloitteellisia, mutta älä kuvittele, että olit jotenkin erityinen tai ylipäätään se joka "iski".

Vierailija
55/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on biologiaa, koska nainen on parikymppisenä hedelmällisimmillään. Siksi kaikki vanhat kääkät, Kuten Renny ja Danny, tykkää parikynppisistä naisista.

Vierailija
56/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvamalla henkisesti. Ja kehittämällä sun sisäistä feministä puolta. Kannattaa googlata Carl Jung, anima animus.

Sun sisäinen anima on tällä hetkellä alikehittynyt.

Vierailija
57/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on jo ihan järkkyjä jo kolmikymppisinä.

Vierailija
58/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita peukuttamalla naista.

Vierailija
59/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän, että todennäköisyyteni saada alle 25-vuotias nainen on olematon. Olen silti mieluummin yksin kuin yli kolmekymppisen naisen kanssa.

M42

Vierailija
60/78 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse väkipakolla tykätä yhtään kenestäkään. Miksi pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi