Miten voisin opetella tykkäämään oman ikäisistä naisista
Olen 35v mies ja edelleenkin mielestäni parhaimman näköiset naiset ovat 18-22v. Miten voisin opetella pääsemään yli noista nuorista naisista ja keskittyä oman ikäisiini.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Oot jääny kehitysasteelta sinne 19-22v tasolle, johtuu siitä. Ihan semmonen normaalisti henkisesti kehittynyt mies , ei kyllä tossa iässä jaksais noin nuorta. ihan vaan ku ollaan niin eri tasolla.
Mutta, sä oot siellä tasolla, niin ei sua taas kukaan 35v + nainen jaksa.
Niin, normaalisti kehittynyt mies kun on aikoinaan itse parikymppisenä päässyt seivästämään noita ikäisiään parikymppisiä naisia. Toisilla kun se jää välistä niin tietenkin jää siihen kohtaa jumiin haaveilemaan niistä mitä ei koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli ei meitä nuoria naisia kiinnosta tuollainen setämies. Joten parempi tykästyi 30+ naisiin tai olla yksin.
T: n21
Setä mies etsii nuorista omaa nuorutta.Myös luulee on fiksumpi,kun kokemusta enempi.Ikäisensä nainen on hänelle haastavampi.Koska naisella jo kokemusta ja kaikki jutut ei menen läpi.Ihan rauhassa saa tykätä plus 18vuotiaista.Eri asia saako vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele niitä 20v naisia ja niiden juttuja. Vaikka olisi kuinka kaunis niin parin minuutin puheen jälkeen haluaa päätyä mahdollisimman kauas noista lapsellisista olennoista
Älä yleistä. Jokainen on oma ylsilönsä. Itse mietin siihen aikaan hyvinkin syvällisiä, paljon kuolemiseen liittyviä asioita ym ja elin raskasta aikaa elämässä.
Sekö on jotenkin ihailtavan syvällistä, että miettii kuolemaa ja tekemällä tekee elämästään raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Opit tykkäämään niistä tutustumalla sellaisiin. Koko lässytys on taas niin turhaa kun sosiaaliset taidot ei riitä minkään ikäisiin. Henkinen match löytyy kehitysvammaisten asuntolasta.
Kehitysvammaisilla saattaa olla sinulle hieman ikävää asiaa.
Hyi hele. En huolisi itseäni paljon vanhempaa miestä. Minulle käy vain oman ikäiset. 20 v.
Minä itseasiassa olin kiinnostunut 21-vuotiaana minua kymmenen vuotta vanhemmasta miehestä.
Mutta olisiko hänestä voinut edes puhua samassa lauseessa palsta u lin kanssa? 🤮 Mikä loukkaus miestä kohtaan se olisikaan! Ei ikinä.
Ha! Olen 40-vuotias ja saan jatkuvasti lähestymisyrityksiä sinua paljon nuoremmilta miehiltä.
Katsomalla itseäsi kriittisesti peiliin. Sen pitäisi auttaa, setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot jääny kehitysasteelta sinne 19-22v tasolle, johtuu siitä. Ihan semmonen normaalisti henkisesti kehittynyt mies , ei kyllä tossa iässä jaksais noin nuorta. ihan vaan ku ollaan niin eri tasolla.
Niin, normaalisti kehittynyt mies kun on aikoinaan itse parikymppisenä päässyt seivästämään noita ikäisiään parikymppisiä naisia. Toisilla kun se jää välistä niin tietenkin jää siihen kohtaa jumiin haaveilemaan niistä mitä ei koskaan saanut.
Kysyn sinultakin: onko siis ulkonäkö ainoa merkityksellinen asia sinulle parisuhteessa?
viehätysvoima molemmilla sukupulilla koostuu monista komponenteista. Näitä ovat:
1. ulkonäkö
2. sosiaalinen status
3. karisma
4. persoonallisuus (joka ei ole samaa kuin karisma, etnkin, kun naiselta odotetaan yleensä hyvää luonnetta eli säädyllisyyttä ja eräänlaista näkymättömyyttä)
5. varallisuus
Jos ulkonäköä on vähemmän mutta varallisuutta enemmän, henkilö voi olla yhtä kiinnostava kuin sellainen, jolla on vain ulkonäköä mutta luonne kamala ja köyhyys varoittaa mahdollisesti lokkeilusta.
Sosiaalisen statuksen vetovoimaa naisissa ei oteta julkisessa keskustelussa lainkaan esiin. Käytännön tosielämässä ihmiset tajuavat kyllä, miten vetovoimainen on nainen, joka ei ehkä ole se kaunein mutta joka tulee hienosta suvusta, omaa korkean yhteiskunnallisen aseman ja pystyy parisuhteessa antamaan itsensä lisäksi kaiken, mitä arvovalta ja valta tuo tullessaan. Miehet ovat ihan yhtä persoja sosiaaliselle nousulle kuin naiset ja on miehiä, jotka eivät pysty parantamaan asemaansa kuin naimalla ylöspäin.
Noilla em. palikoilla jokainen sitten pelaa. Ehkä ap pyörittelee näitä asioita vasta teoreettisesti mielessään? Silloin on helpointa jämähtää ajattelemaan vain ulkonäköä. Mutta kun hän tosielämässä törmää siihen itseään paljon rikkaampaan 32-, ehkä jopa 41-vuotiaaseen, jolla on tarjota itsensä lisäksi myös pitsihuvila, arvokkaat sukujuhlat ja elokuiset rapujuhlat yhteiskunnan kerman ympäröimänä ja tajuaa nyt astuvansa ihan uusiin sfääreihin ja yhteiskuntaluokkaan, hänen ajatuksensa muuttuvat saman tien.
Eli koita etsiä sellaista ikäistäsi seuraa, joka on itseäsi hienompaa, niin ihastut kyllä kybällä, vaikka ikä noin niin kuin teoriassa ellottaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn sinultakin: onko siis ulkonäkö ainoa merkityksellinen asia sinulle parisuhteessa?
Vaikea kuvitella, miten jollekin ei ulkonäkö muka merkitsisi mitään. Kyse täytyy sitten olla jostain täysin kuivasta aseksuaalista jolle ei tarvitse toisessa olla tippaakaan ulkoista viehätystä, kunhan juttelee mukavia.
miksi sun pitäisi niistä pakottaa tykkäämääN?
Noin pinnallisella ajatusmaailmalla ei kannata edes yrittää etsiä parisuhdetta. Vai mitä olet etsimässä? Kannattaa lähteä liikkeelle siitä, ettei nainen ole pelkkä objekti ja reikä. Jos vain sänkyseura kiinnostaa, niin voit vapaasti siirtyä maksullisiin. Noin nuoret miehet eivät luonnostaan innostu vanhemmista setämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, miten jollekin ei ulkonäkö muka merkitsisi mitään. Kyse täytyy sitten olla jostain täysin kuivasta aseksuaalista jolle ei tarvitse toisessa olla tippaakaan ulkoista viehätystä, kunhan juttelee mukavia.
Se, että ulkonäkö ei merkitse yhtään mitään tai tai pitää olla juuri tietyn näköinen, kokoinen ja ikäinen ovat ääripäät. Suurin osa meistä kiinnostuu johonkin siinä välimaastossa olevaan. Epäilen aseksuaaliksi ennemmin sitä, joka ei normaalista naisesta kiihotu. Korkean libidon omaaville miehille kelpaa nainen laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Monilla näillä ei oma taso riittänyt parikymppisenä oman ikäisiin hyvännäköisiin nuoriin neitoihin ja nyt luulevat, että kun ovat vanhempia niin heidän tasonsa olisi jotenkin mystisesti noussut tarpeeksi korkealle.
Itse olin 18-22-vuotiaana ihan lapsi. 30-vuotiaat miehet näyttivät tuolloin vanhoilta sediltä. Suunnilleen oman ikäiset pojat/miehet kiinnosti, joilla oli samanlainen elämäntilanne. Nyt vanhempana naisena en ymmärrä miehiä jotka ovat kiinnostuneita vain naislapsista. Onko se tosiaan vain se ulkonäkö mikä merkkaa? +30-vuotiaista naisistakin löytyy hoikkia ja itsestään huolta pitäviä, nuorekkaita yksilöitä ja lisäksi heillä on elämänkokemusta. Luulis ainakin, että myös se mitä löytyy korvien välistä, vaikuttaisi parinvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele niitä 20v naisia ja niiden juttuja. Vaikka olisi kuinka kaunis niin parin minuutin puheen jälkeen haluaa päätyä mahdollisimman kauas noista lapsellisista olennoista
Kuka niitä kuunnella haluaa? Naiset on vain yhtä tarkoitusta varten.
18-22 vuotiaan mielestä 25- vuotias on vanha, siitä vanhemmat on ikäloppuja.
Ei ne ole kiinnostuneita kaltaisestasi setämiehestä.
Minusta nämä on outoja nämä ketjut. Nämä miehet puhuu, niinkuin kyse omisi vain siitä, että he valitsevat. Tuon ikäiset , tai ketkään muunkaan ikäiset naiset eivät tykkää 15 vuotta vanhemmista.
Opit tykkäämään niistä tutustumalla sellaisiin. Koko lässytys on taas niin turhaa kun sosiaaliset taidot ei riitä minkään ikäisiin. Henkinen match löytyy kehitysvammaisten asuntolasta.