Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilkeä mies

Vierailija
12.08.2014 |

Aika järkyttävää!

Olen erään miehen kanssa tekemisissä töiden kautta. Hän on iloinen, huumorintajuinen ja vallan leppoisa, isokokoinen poikien isä.

Nyt olen seurannut hänen tapaansa puhua vaimostaan! Miten joku voi olla niin ilkeä?!?

Hänen mielestään vaimonsa ei tee muuta päivisin, kun istuu netissä. Lapsia ei saa kuriin, lapset kuulemma vaan huutavat ja n.8v on uhannut jonain päivänä vahingoittavansa äitiään ja koulusta tullessaan sanoo että toivoisi että äiti olisi kuollut. Väittäisin että lasten kohtelu äitiään kohtaan juontaa juurensa isän huonosta mallista.

Että tekee pahaa kuunnella vaimon mollausta! Vaikka en vaimoa tunne, uskoisin hänen tekevän kyllä muutakin kun makaavaan vaan kotona! Kuulemma eroisi, jos tietäisi ettei menetä lapsia. Vaimo ei kuulemma vaan pystyisi elättämään itseään ja sen takia imisi ukon jokatapauksessa kuiviin.

Järkyttävää, miten mies voi puhua omasta vaimostaan, lastensa äidistä niin järkyttävällä tavalla! En edes voi kertoa mitä kaikkea suustaan päästää, mutta niin ala-arvoista tekstiä! Jännityksellä taas odotan tämän päiväistä tilitystä :-(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 03:36"]Mun mieheni haukkuu mua laiskaksi ämmäksi, lehmäksi, kantturaksi, emakoksi jne. ja useamman kerran päivässä sanoo, että hänen tekisi mieli lyödä mua nyrkillä naamaan. Illalla nukkumaan mennessä jotain kysyin asiallisesti, niin hän pyysi mua painumaan h-vettiin. :/ Silti hän haluaisi vielä kolmannen lapsen kanssani. En tajua. :(

[/quote]

Ja siis munkin mieheni nimi alkaa J:llä ja hän todennäköisesti solvaa mua kavereilleen ja työkavereilleen.

T. Edellinen

Vierailija
22/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihquja jaksuhaleja kaikille. Miehet on sikoja. Ja mitä sitten vaikka vaimo surffaakin välillä netissä (esim käyttää aikaansa hyödyllisesti tämän kaltaisilla foorumeilla) tai vaikka koko päivän? Kyllä jokaisella pitää olla oikeus tehdä mitä haluaa. Ja onneksi teillä on tämä foorumi jossa voitte valittaa omista miehistänne, kollegoistanne ja muista ikävistä ihmisistä päivät pitkät. Ehkä se lapsi reagoi myös äidin käytökseen, ei pelkästään isän? Miehellä on myös hyvinkin pointti pelossansa menettää lapset... vaimon heittäytyessä hankalaksi hänelle määrätään joka toinen viikonloppu tapaamisoikeutta. Repikää siitä tasa-arvoa. Ja jos ette tunne oikeasti kotioloja, älkää spekuloiko. Ainiin, onneks naiset ei koskaan puhu selän takana mitään pahaa. T. Oikein perussuomalainen miehen perikuva joka on menettänyt melkein kokonaan arvostuksen suomalaisia naisia kohtaan. Tarkennan: itseriittoisia, itsestään liikaa luulevia naisia kohtaan. (Se, kuka heittää ensimmäisenä misogyyni-kortin saa papukaija merkin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme