Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilkeä mies

Vierailija
12.08.2014 |

Aika järkyttävää!

Olen erään miehen kanssa tekemisissä töiden kautta. Hän on iloinen, huumorintajuinen ja vallan leppoisa, isokokoinen poikien isä.

Nyt olen seurannut hänen tapaansa puhua vaimostaan! Miten joku voi olla niin ilkeä?!?

Hänen mielestään vaimonsa ei tee muuta päivisin, kun istuu netissä. Lapsia ei saa kuriin, lapset kuulemma vaan huutavat ja n.8v on uhannut jonain päivänä vahingoittavansa äitiään ja koulusta tullessaan sanoo että toivoisi että äiti olisi kuollut. Väittäisin että lasten kohtelu äitiään kohtaan juontaa juurensa isän huonosta mallista.

Että tekee pahaa kuunnella vaimon mollausta! Vaikka en vaimoa tunne, uskoisin hänen tekevän kyllä muutakin kun makaavaan vaan kotona! Kuulemma eroisi, jos tietäisi ettei menetä lapsia. Vaimo ei kuulemma vaan pystyisi elättämään itseään ja sen takia imisi ukon jokatapauksessa kuiviin.

Järkyttävää, miten mies voi puhua omasta vaimostaan, lastensa äidistä niin järkyttävällä tavalla! En edes voi kertoa mitä kaikkea suustaan päästää, mutta niin ala-arvoista tekstiä! Jännityksellä taas odotan tämän päiväistä tilitystä :-(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun pitäisi tehdä?

Mietin jo että kirjoitan vaimolle kirjeen ja kerron näistä loukkauksista, mutta en voi jos hän näyttää kirjeen miehelleen niin uskon miehen keksivän että kuka on taustalla :-(

On niin kurjaa kuunneltavaa. Itsekin elän parisuhteessa ja tiedän ylä ja alamäet, mutta tämä on jatkunut jo kauan.

Vierailija
2/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuu ilkeästi muille, miin puhuu kyllä ilkeästi asianomaiselle itselleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap sanoisin jotain nasevaa ehkä jopa ilkeää miehestä, jos on isokokoinen niin huomauta vaikka siitä ja totea, että tuskin saisi parempaa vaimoa. Tuollaisille ihmisille saa olla ilkeä.

Vierailija
4/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokusen kerran nähnyt heidät yhdessä. Silloin mies lässyttää kun pikkulapselle, kehuu kuinka ihana vaimo on ja miten on niin taitava.

Kuvittelinkin aluksi heidän olevan täydellinen pari! Ja näiden tapaamisten välillä on kuukausia, joten siinä ennen, jälkeen ja välissä haukku ihan älyttömästi. Ekojen haukkumisten jälkeen kun näin heidät yhdessä ajattelin siinä ukon lässytellessä, että olivat päässeet yli pahasta vaiheesta. Erehdyin!

Vierailija
5/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kysynyt että mikä on syy olla yhdessä. Tähän vastasi että eroisi, jos tietäisi että saisi vielä nähdä lapsiaan ja ettei vaimo ime häntä rahallisesti kuiviin.

Vierailija
6/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan kertonut kaikkea, mutta sanon kuitekin tämän: Mies saattaa puhua totta. 

( Siis yleensä näihin stooreihin tulee lisää juttua, kun pidemmälle edetään. Mikäli tarinasta löydetään gappejä )

Vierailija
7/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! :(

Vierailija
8/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan olla että tuo on totta. MUTTA miksi ei tehdä asialle jotain? Miksi mies ei avaudu vaimolleen ja keskustele tilanteesta? Ärsyttävää nälvimistä! Sama kuin pettäisi, eikä jäisi kiinni. Loukkaa varmasti jos tietäisi kylillä puhuttavan noin. Ja vaimolla on aika kamala maine miehen työkavereiden keskuudessa.

Vierailija
9/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan "täydellinen" pari :-( Varmaan tosi tasapainoisia lapsia!

Vierailija
10/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.<3

Vierailija
11/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää isä J:llä alkava? Kuulostaa tutulta.

Vierailija
12/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työkaveri puhuu vaimostaan tosi rumasti, hän on tyhmä, kielitaidoton, ei osaa laittaa ruokaa jne. Itse on varsinainen ääliö, tumpelo, sovinisti, oikea suomalaisen miehen ällöttävä perikuva. Itse olevinaan täydellinen, eikä ollenkaan osaa arvostaa vaimoaan. 

Vierailija
13/22 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D Taidan tuntea tämän miehen!

Vierailija
14/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy niin vihaksi! Jotenkin kuvittelen että vaimo ei tiedä, mitä mies puhuu hänestä. Ja ap:n mies alkaa J:llä!

Vierailija
15/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tapauksille, tyypeille ominaista on myös valehtelu.

Vierailija
16/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi haukkuu kotona sille vaimolleen teitä työkavereita.

Vierailija
17/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta juuri ilkeästä miehestä jonka ensivaikutelma antaa ymmärtää muuta.

Vierailija
18/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä työkavereistaan kotonaan puhuu! Eihän sen tarvitse ELÄÄ meidän kanssa, eikä ole meitä valinnut, ääliö 16!

Vierailija
19/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:12"]

Ihan sama mitä työkavereistaan kotonaan puhuu! Eihän sen tarvitse ELÄÄ meidän kanssa, eikä ole meitä valinnut, ääliö 16!

[/quote]

Itse asiassa on, työpaikalla ollaan niin paljon, että ihmisen mielenrauhaa häiritsevät eniten tyokaverit ( kuten sinäkin täällä moista ihmettelet), kotiongelmat ja suku.

Kertomasi tyyppi kuullostaa avioeron partaalla olevalta ihmiseltä joka mustamaalaa ihmisille toista kiillottaakseen omaa kuvaansa muiden silmissä. Hyvin tavallista. Jos tuo jatkuu ja jatkuu ja eroa ei tule niin sillloin voi olla erikoisempaa.

Joko siis ihmiset haukkuvat puolisoa, sukua taikka pomoa ja työkavereita. Täällä palstalla sen huomaa.

Mutta sinä olet varmasti tämän miehen mielestä kiva työkaveri. Muuta voisinpa lyödä vetoa, että siellä on joku jota hän solvaa yhtä suurella antaumuksella vaimolleen kun ovat puheväleissä.

Vierailija
20/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni haukkuu mua laiskaksi ämmäksi, lehmäksi, kantturaksi, emakoksi jne. ja useamman kerran päivässä sanoo, että hänen tekisi mieli lyödä mua nyrkillä naamaan. Illalla nukkumaan mennessä jotain kysyin asiallisesti, niin hän pyysi mua painumaan h-vettiin. :/ Silti hän haluaisi vielä kolmannen lapsen kanssani. En tajua. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi