Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan tässä nyt Turkkiin uskaltaa

Vierailija
12.08.2014 |

Kun on sitä Ebolaa ja lasten kaappaajia. Ja turkkilaiset perhana vielä tykkäävät vaaleahiuksisista lapsistamme. Hukkaamme muutenkin lapset lentokentälle tai hukutamme hotellin uima-altaaseen.

Jep miehen lapsi tulossa ekaa kertaa mukaamme ulkomaille ja äitinsä soittelee opetus- ja varoituspuheluita.

Ymmärrän kyllä, että jännittää, kunitse hän ei ole koskaan käynyt missään. Nyt kuitenkin alkaa jo ärsyttää pikkuhiljaa.

Meillä on kuitenkin perus pakettimatka kotikentältä ja lentokenttäkuljetukset myös varattuna. Hotellikin on kaukana keskustasta ja just tommonen perhehotelli. Lisäksi lasten kanssa käydään reissussa joka vuosi, ettei nyt mitään vierasta hommaa ole

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa olla hukuttamatta lapsiaan uima-altaaseen, sen kun jättää väliin niin pärjäätte varmasti paremmin. Ja ottakaa vaikka joku muistilappu että lentoasemalta pitää matkalaukkujen lisäksi ottaa mukaan myös kersat.

Vierailija
2/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lentokenttäkuljetukseen kuulu, että joku muu huolehtii lapset. Me ainakin miehen kanssa vedetään heti koneessa pää täyteen. Sitähän se on perheloma parhaimmillaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä miten ex saadaan rauhoittumaan. Varmaankaan mihinkään tilastoihin ei auta vedota. Siis ettei tuollaista juurikaan tapahdu ja ulkomailla luonnollisesti pidetään vielä parempaa huolta lapsista kuin kotimaassa. No loman jälkeen ex huomaa kuinka kivaa lapsella on ollut ja seuraava kerta voi olla helpompaa.

Vierailija
4/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toivottavasti näin. Nyt pitää vaan pysyä tyynenä ja rauhoitella. Eniten tuossa ottaa päähän, että tuntuu että pitää meitä aivan idiootteina ja vastuuttomina. No onneksi kuitenkin vihdoin päästi lapsen mukaamme. Ap

Vierailija
5/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän exää täysin, olen samanlainen hermoilija, riittää että lapsi menee isälleen viikonlopuksi niin kerron ohjeita miten toimia ja pakko pistää iltaisin viestiä ja kysyä miten on mennyt jne. Saan siitä mielenrauhan, koska mitä jos jotakin tapahtuisi eikä olisi varoittanut siitä? Mä syyttäisin itseäni asiasta loppuikäni.

Vierailija
6/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko samalla tavalla neuvoja päivähoitoon tai kouluunkin?

Vierailija
7/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 08:46"]

Mä ymmärrän exää täysin, olen samanlainen hermoilija, riittää että lapsi menee isälleen viikonlopuksi niin kerron ohjeita miten toimia ja pakko pistää iltaisin viestiä ja kysyä miten on mennyt jne. Saan siitä mielenrauhan, koska mitä jos jotakin tapahtuisi eikä olisi varoittanut siitä? Mä syyttäisin itseäni asiasta loppuikäni.

[/quote]

Sormi vesilasiin ja vesilasista pois. Jäikö kuoppa? Jos jäi, olet korvaamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan