Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin exän Tinder-tiliä... Arvaappa kuka oli matchina?

Vierailija
12.08.2014 |

Niin. Arvatkaa.

Ja joo. Olen kauhea ihminen - urkin toisen puhelinta salaa. Tekis mieli lähettää anonyymi "älä hukkaa aikaasi tämän kanssa" -tyyppinen viesti kaikille muiduille, joita se tällä hetkellä vokottelee...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun paras ystävä?962

Vierailija
2/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan toisen puhelimen urkintaa. Sieltä paljastuu ikävä totuus ja näin tajuat heivata tyypin ennenkuin on liian myöhäistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä mammat syyllistykö rikokseen yllyttämiseen. Viesti on ilmiannettu.

Vierailija
4/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vinkkinä voin sanoa, että eräs hyvin tunnettu bloggaaja.

Nauratti vaan, koska tiedän, että se nainen ei katselis päivääkään ton pilvenpolttelua ja lusmuilua.

Oli siellä eräs toinenkin vähemmän tunnettu blogimaailman neitokainen, hänen kanssaan on jopa numeroita vaihdettu ja deittejä suunniteltu.

Tekee pahaa, kun vois niin säästää naisilta sen vaivan, että tohon tutustuu. Ellei sit välttämättä halua parantumishalutonta kaappinistiä-/alkoholistia lastensa isäksi... Ap

Vierailija
5/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 03:52"]Älkääpä mammat syyllistykö rikokseen yllyttämiseen. Viesti on ilmiannettu.

[/quote]

No huhhuh... :D onpa kauhia rikos... Utelias olin :-) synnitön ensimmäisen kiven heittäköön.

Vierailija
6/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen tonkiminen todellakin kannattaa! Omalta mieheltä ei onneksi ole mitään löytynyt kun olen katsonut sivuhistorian mutta kaveri sai selville että miehensä pettää häntä-miehen kanssa....

Vierailija
7/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan: Jussi Lampi

Vierailija
8/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa...

En mä ole kenenkin yksityisyyden rikkomisen kannalla. Ei todellakaan ole tarkoitus ketään siihen yllyttää. On mulla omatunto ja omatunto sanoi, että on ihan ok katsoa. Haluan vain tietää, että mitä toi jätkä häärää. Tiedän, että se vielä rakastaa mua. Sen takia on myös surullista niiden naisten puolesta. Tiedän, että on harrastanut seksiä ainakin yhden naisen kanssa... Tää nainen on soittanut ja tekstaillut ja tää mun ex vastailee silloin kun itselle sopii. Olin sen luona kylässä tossa vkl ja tottakai jotain petipuuhiakib harrastettiin, kun samassa sängyssä nukuttiin. Samaan aikaan vastailee muina miehinä näiden naisten viesteihin ja puheluihin tyyliin "oon kipee" "tennismatsi tänään - en ehdi näkee ;/" yms... Hehe

Vierailija
9/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 04:06"]Nojaa...

En mä ole kenenkin yksityisyyden rikkomisen kannalla. Ei todellakaan ole tarkoitus ketään siihen yllyttää. On mulla omatunto ja omatunto sanoi, että on ihan ok katsoa. Haluan vain tietää, että mitä toi jätkä häärää. Tiedän, että se vielä rakastaa mua. Sen takia on myös surullista niiden naisten puolesta. Tiedän, että on harrastanut seksiä ainakin yhden naisen kanssa... Tää nainen on soittanut ja tekstaillut ja tää mun ex vastailee silloin kun itselle sopii. Olin sen luona kylässä tossa vkl ja tottakai jotain petipuuhiakib harrastettiin, kun samassa sängyssä nukuttiin. Samaan aikaan vastailee muina miehinä näiden naisten viesteihin ja puheluihin tyyliin "oon kipee" "tennismatsi tänään - en ehdi näkee ;/" yms... Hehe

[/quote]

Wöööy vitsi sul on nyt varmaa voittaja-fiilis ku nistimiehes pani sua eikä niitä paremman näkösii muijii! Vittuako pyörit sen kanssa enää :D

Vierailija
10/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... Jep :D

Oli kyllä ihan hyvää seksiä. Mut tässä puhutaan parisuhteista. Sellaseen en hänen kanssaan ryhtyisi enää. Mutta toki voi olla, että nää Tinder-naiset etsii sänkyseuraa :) ja kuka väitti, että ne naiset ovat paremman näköisiä, kuin meikäläinen? ;)

Vierailija
11/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hulluja taas täällä

Vierailija
12/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän se pettää sua tinderis? Siks kun sä oot vitun masentava?

Vierailija
13/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 03:52"]

Älkääpä mammat syyllistykö rikokseen yllyttämiseen. Viesti on ilmiannettu.

[/quote]

Kuule MONINVERROIN PAHEMMAT seuraamukset taloudellisesti ja psyykkisesti on sillä, että pettää puolisoaan kuin sillä, että katsoo toisen kännykästä, kenen kanssa suhteilee! Ajoissa lopetettu vääryys on parempi kuin pitkäaikainen P E T O S, mikä sinun mielestäsi ei varmaankaan ole rikos, kun ei ole ENÄÄ rikoslaissa rangaistava. Tosiasiassa on yksi suurimmista rikoksista, mitä läheinen ihminen voi toiselle tehdä!!! Aviorikosten pitäisi edelleen olla rangaistavia, ja saattaa se, joka petoksia tekee, vastuuseen yhteiskunnan taloudellisesti kärsiessä eroista aiheutuvista kuluista, mm mielenterveysmenoista, jotka juurikin pettämisten takia ovat niin korkeat! Petos sattuu petettyyn, läheisen ihmissuhteen seksuaalinen petos kaikista eniten. Mieti vaikka itse, tuntuisiko mukavalta tulla esim verotuksessa siten petetyksi, ettei verottaja ottaiai lainkaan huomioon todellisuutta, vaan löisi veroa kovimman mukaan ilman mitään syytä!!! Varmaan pettäjille olisi oikein kokea jotain tuollaista, niin tajuaisivat, miltä petetystä tuntuu! Petos on aina väärin! Sen rinnalla joku toisen puhelimen syynääminen, vaikkakin siitä saisi jonkun satasen sakon, on naurettava pikkujuttu! Enkä usuta ketään puhelinten tonkimiseen, vaan järjenkäyttöön!

Vierailija
14/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt kuka bloggaaja!!

Vierailija
15/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mungo?

Vierailija
16/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain susta että "eräs hyvin tunnettu bloggaaja" on jotenkin vaikuttavaa.... How very A-list!

Vierailija
17/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi

Vierailija
18/51 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hitossa tongit sun EXÄN puhelinta? Ei ihme että olet ex :D

Vierailija
19/51 |