Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, miksi rokotettuna suojelisin maskilla rokottamattomia

Vierailija
30.07.2021 |

Siis kunhan saan toisen rokotteen elokuun alkupuolella, niin viikko, kaksi siitä olen itse turvassa. En tajua, miksi suojelisin niitä, joita ei rokotusten ottaminen kiinnosta. Minua nuoremmille tauti ei ole vaarallinen ja useimmat heistäkin ovat saaneet jo 1. rokotteen.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko korona-aikana ostanut yhtäkään paketillista kertismaskeja. Kankaisia ostin alussa, mutta ei niitä jaksa hullukaan keitellä. En siis käytä vapaa-aikanani maskia.

Vierailija
2/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ylpeänä levittelet tautia eteenpäin. Sinunlaistesi takia tästä ei koskaan päästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun vuokseni tarvitsekaan.

Tuo rokotettujen viha rokottamattomia kohtaan on jotain ihan käsittämätöntä.

Kaikki tuntemani ihmiset, jotka eivät rokotetta ota, ovat koko korona-ajan pitäneet kaikkia rajoitustoimia täydellisen ylimitoitettuina ja toivovat kovin, että kaikki rajoitukset ja maskisirkus lopetetaan.

Siis ihan vapaasti, hengitä ilman rättiä.

Ehkä se ratin läpi hengittäminen on vain jo tuhonnut rokotettujen aivosoluja siinä määrin, että he eivät enää kykene ajattelemaan rationaalisesti. Tosin, eipä se aiemminkaan ole onnistunut, kun se rätti naamalle on ylipäätään laitettu.

Vierailija
4/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, olet asian ytimessä.

Halukkaat saa rokotteensa kyllä ja loput ottaa riskin elämästä.

Siispä mielenkiintoinen kysymys onkin, mitä me riskiryhmien rokotusten jälkeen enää tuijotellaan tartuntalukuja. Ja mitä ne rokotetut enää pelkää, eihän rokottamaton ihminen ole enää hänelle uhka vaikka media tälläistä vastakkainasettelua haluaa luoda.

Ihan tässä kaveripiirissä järjestettiin juhlat johon järjestäjä halusi saada rokotustodistuksen. Muisti korostaa että hän on kaksi piikkiä saanut mutta rokottamattomat eivät ole tervetulleita. Mitähän nyt, eikö rokotteen tehoon siis luoteta? No, yksi ihminen kaveriporukassa vähemmän ja juhlat jäi tyngäksi.

Vierailija
5/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kahdesti rokotettuna käytän maskia ja suojelen siten kohtaamiani ihmisiä.

Sitä kutsutaan yhteisvastuuksi.

Vierailija
6/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se rokotekaan anna sulle 100% suojaa.. Jos siis ajattelet levityäväsi niin tajuat varmaan silloin jotain kantavasi.

Niin itse olen 2 kertaa rokotettu, mutta maskia pidän kaupoissa etc.

Mä seuraan nyt Israelia..

Vierailija
7/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat selkeästi joko unohtaneet ketä varten kaikki toimenpiteet olivat tai lähtivät mukaan itseään suojaten ja käyttäen huolta muista tekosyynä.

Vierailija
8/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, olet asian ytimessä.

Halukkaat saa rokotteensa kyllä ja loput ottaa riskin elämästä.

Siispä mielenkiintoinen kysymys onkin, mitä me riskiryhmien rokotusten jälkeen enää tuijotellaan tartuntalukuja. Ja mitä ne rokotetut enää pelkää, eihän rokottamaton ihminen ole enää hänelle uhka vaikka media tälläistä vastakkainasettelua haluaa luoda.

Ihan tässä kaveripiirissä järjestettiin juhlat johon järjestäjä halusi saada rokotustodistuksen. Muisti korostaa että hän on kaksi piikkiä saanut mutta rokottamattomat eivät ole tervetulleita. Mitähän nyt, eikö rokotteen tehoon siis luoteta? No, yksi ihminen kaveriporukassa vähemmän ja juhlat jäi tyngäksi.

Mietin samaa eli rokotetut pelkäävät rokottamattomia, ei päinvastoin, vaikka rokotetut levittävät tällä hetkellä virusta erittäin tehokkaasti. Sitten olemme me koronan sairastaneet, jotka emme saa rokotusta ainakaan vielä emmekä tiedä, olemmeko paremmin vai heikommin suojassa kuin rokotetut.

Vierailija
9/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaltaistesi takia elän jatkuvassa pelossa. Aikuinen lapseni ei voi ottaa rokotusta terveydentilansa vuoksi. Hän käy kuitenkin töissä ja lapsi on koulussa. Pelkään joka päivä että kaltaisesi osuu kohdalle, ihminen joka ei välitä kuin itsestään eikä osaa huomioida että on paljon syitä miksi rokotetta ei voi ottaa vaikka haluaisi.

Vierailija
10/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki halukkaat eivät ole vielä saaneet edes ensimmäistä annosta, ja vasta kolmasosa on saanut molemmat. Itse aion lopettaa maskin käyttämisen siinä vaiheessa kun kaikki 12 vuotta täyttäneet ovat saaneet mahdollisuuden kahteen annokseen, eli varmaan siinä marras-joulukuun tienoilla.

Vierailija
11/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi jaksa teidän vääntöä.. Huoh.. Bäk to olympics.

Vierailija
12/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua miksi sinulla on maski ja uskottelet itsellesi kaikenlaista paskaa? Minulle on yksi lysti oletko rokotettu ja teetkö itsestäsi täysin pellen.

T: rokottamaton. Järjissään oleva ihminen joka vain sairasti koronan kuten muutkin ohi menevät virustaudit tähän mennessä ilman sekoiluja.

Vierailija
13/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojassa miltä? Pitkällä aikavälillä kehoosi tulee muutoksia, mitä rokottamattomat ei saa. Rokottamattomat ajattelevat asioita vähän pidemmälle, se myrkkypiikki on kokeellinen. Eikö tämä nyt mene tajuntaan?

Vierailija
14/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs levitettävää sulla sitten on

Vierailija
15/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne jotka eivät voi terveydellisistä syistä ottaa rokotetta? Tai muut rokotetut, kun rokote ei kuitenkaan anna 100% suojaa? Olet itsekäs.

Vierailija
16/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne jotka eivät voi terveydellisistä syistä ottaa rokotetta? Tai muut rokotetut, kun rokote ei kuitenkaan anna 100% suojaa? Olet itsekäs.

Ja samalla syyttää rokottamattomia itsekkäiksi 🤣

Vierailija
17/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani ihmiset, jotka eivät rokotetta ota, ovat koko korona-ajan pitäneet kaikkia rajoitustoimia täydellisen ylimitoitettuina ja toivovat kovin, että kaikki rajoitukset ja maskisirkus lopetetaan.

Ehkä se ratin läpi hengittäminen on vain jo tuhonnut rokotettujen aivosoluja siinä määrin, että he eivät enää kykene ajattelemaan rationaalisesti. Tosin, eipä se aiemminkaan ole onnistunut, kun se rätti naamalle on ylipäätään laitettu.

Ihanko totta, rokotevastaiset ei myöskään tue rajoituksia tai käytä maskia, tosi yllättävää. Ovatko he kovasti rahan tarpeessa ja toivovat saavansa pian perintöä vai mitä?

Vierailija
18/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkiproteiinisyljökset ja piikkiprotskuinen uloshengityksesi jäävät maskisi siäpintaan eivätkä roisku  piikkaamattomien naamoihin ja hengitystiestöihin

Vierailija
19/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta, rokotevastaiset ei myöskään tue rajoituksia tai käytä maskia, tosi yllättävää. Ovatko he kovasti rahan tarpeessa ja toivovat saavansa pian perintöä vai mitä?

Emme voi vastustaa sellaista mitä ei ole. Vastustamme kyllä kokeellista geeniterapiaa

Vierailija
20/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama. Keskityn omiin tekemisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan