Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyn ettei suhdetta ole eikä tule?

Vierailija
11.08.2014 |

En vain pysty hyväksymään, että herra säädön kanssa ei vakavampaa suhdetta synny. Niin kauan kuin hän haluaa nähdä niin pieni toivon liekki kytee sisälläni. Voin sanoa, että nyt unohdan koko jutun, mutta syvällä sisimmässä tiedän, että en vain voi hyväksyä ettei meistä tule mitään, koska haluan uskoa että meistä tulee jotain ja haluan uskoa, että jos tulee niin se kyllä toimii.

Ja nämä ajatukset vievät siihen pisteeseen, että en pysty itse elämään täysillä ja pitämään silmiä auki muiden miesten suhteen.. Miten voisin vaan päästää irti ja elää omaa elämää ja olla huolehtimatta huomisesta liikaa

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kaksi tuollaista tapausta, toisen kanssa näistä seurustelen nyt.

Meillä oli tämän ekan kanssa vuoden ajan sellaista on/off-säätöä. Hän oli joskus teininä seurustellut yhden ainoan kerran eikä sen jälkeen halunnut seurustella enää kenenkään kanssa. Ei kuulemma vain ollut sen tyylinen. Tiedän että hän kuitenkin musta välitti ja kertoi sen myös itse. Enkä tiedä missä tilanteessa oltaisiin, ellei kuvioihin olisi tullut toinen mies.

Tämän toisen miehen kanssa oli myös samanlaista, enemmän tai vähemmän vakavaa tapailua. Hän oli puolisen vuotta sitten eronnut parin vuoden pituisesta parisuhteesta ja hän taas oli sellainen että 15-vuotiaasta eteenpäin koko ajan seurustellut. Hän sanoi mulle alusta asti että ei nyt halua seurustella kenenkään kanssa vaan olla kerrankin sinkkuna. Hänellä oli siinä sivussa muitakin naisia, ja tämä oli itselleni ok sillä tapailinhan itsekin vielä tuota ekaa miestä. 

Puolisen vuotta tämän tokan miehen kanssa tapailtuamme hän halusikin alkaa seurustelmaan kanssani. Ja tässä ollaan nyt viitisen vuotta oltu yhdessä. Ensimmäinen mies oli alusta asti mustasukkainen ja kun vuosi sitten törmättiin niin kertoi hän ettei vieläkään ole pystynyt unohtamaan täysin.

Kuulin huhua, että tämä ensimmäinen mies olisi nyt kesällä alkanut itsekin seurustelamaan. Jonkun sellaisen kanssa, ketä oli alkanut tapailemaan aika pian minun jälkeeni...

Eli vinkkini sulle on:
Kerta taidat olla aika samanlainen kuin minä itse joka ei paljon järjen ääntä kuuntele eikä pysty irrottamaan vaikka se omaksi parhaakseen olisi, niin mikäli vain psyyke kestää niin voithan jatkaa tuota tapailua ja nauttia teidän yhteisistä hetkistä ja siinä samassa sinkkuudesta.

Johonkinhan tuo tapailunne joskus tulee päättymään: jompikumpi löytää toisen, jommankumman tunteet lopahtaa tai sitten päädytte yhteen. Älä kuitenkaan painosta seurustelemaan äläkä anna miehen viedä tilannetta sille tasolle että kylmästi vain käyttää hyväkseen.

Vierailija
22/69 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin miehenä saan esittää arvailuja, niin suhteessa jänistäminen voi johtua esimerkiksi siitä, että alusta asti on syntynyt jotenkin sellainen tunne, että suhteeseen liittyy myös suuria riskejä, että asiat voivat kääntyä myös jyrkästi huonompaan suuntaan, ja ihan ymmärrettäväähän on, jos sellainen näkymä pelottaa, koska mitä korkeammalta tippuu, sitä kovemmin se sattuu.

Joskus voi olla myös niin, että vaikka suhde itsessään olisi positiivinen, niin sillä voi kuitenkin olla jotenkin kielteinen vaikutus muuhun elämään tai siihen, miltä se tuntuu. Johtuen ehkä siitä, että suhde on liian erillään siitä muusta elämästä tai jotenkin hankalasti yhteensovitettavissa sen kanssa.

Mutta on kieltämättä hankalaa, kun toisen ajatuksia ei tiedä.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan numeroa 53. Itse olen jo yli nelikymppinen ja mulla oli eron jälkeen vuosia suhde mieheen, joka tavatessa rakasti kovastikin, mutta sitten saattoi muutaman viikon kuluttua laittaa tekstarin, ettei ole suhdetta eikä tule. Oli ehkä pettynyt kovastikin naisiin elämässään, eikä uskonut, että minä antaisin hänen elää introverttiä elämäänsä ja keskittyä työhönsä. Mitään psyykkistä häiriötä tässä miehessä ei ole. Mutta kerran tällaisen sanomisen jälkeen sain tarpeekseni ja elimme vuoden niin että emme pitäneet toisiimme mitään yhteyttä. Minä tapasin tahollani miehen, joka osoittautui masentuneeksi ja mietin jo että tuleeko tästä kuitenkaan yhtään mitään, kunnes eräänä iltana tämä elämäni mies soitti ja pyysi luokseen ja siitä alkoi uusi rakkaustarinamme.

Eli meillä vuoden tauko auttoi kumpaakin näkemään toistemme hyvät puolet. Ja nyt olemme olleet kaksi vuotta ihan molempien mielestä parisuhteessa.

Vierailija
24/69 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:03"]

Niin..[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?

[/quote]

En ymmärrä sun kysymystä..Miten hoidat jutun siihen pisteeseen?

[/quote]

No että en luovuta.

[/quote]

Vaikka mies sanoo että suhdetta ei ole eikä tule?

[/quote]

No jos itse uskon, että tulee, niin en hyväksyisi tuota vastauksesksi. Mut pitää torjua niin, että tajuan itsekin, että ei todellakaan tule. En silti ole mikään stalkkeri enkä ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta jos mies antaa seksiä ja silti sanoo, ettei suhdetta tule niin eikö voi tehdä selväksi, että seksi kanssani tarkoittaa sitä, että vaadin myös enemmän suhdepuolelta. Saa se mies sitten joko juosta mua karkuun tai tosiaan perustella paremmin, että miksi suhdetta ei tule, kun antaa seksiä mulle. Se kun ei ole reilua tosiaan, miehen pitäisi antaa enemmän, jos haluaa seksiäkin saada :)

[/quote]

Ihailen sun rohkeutta, enkä missään nimessä halua loukata, mutta kysyisin miten tämä toimii ilman että syntyy tilanne, jossa ei-niin-kiinnostunut mutta seksiä haluava mies puhuu välillä ympäripyöreitä hempeyksiä suhteenne laadusta ja ns vedättää sinua? 

[/quote]

Jaa-a. Vaikeampi kysymys. En tiedä. Helppoa olisi tietenkin sanoa, että hempeystutka päälle! Vaadi tekoja, ei puheita.

Vierailija
25/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaan täytyy päättää että se loppuu nyt. Itselleni se päätös oli helppo siinä kohtaa kun säätö kuvitteli voivansa toisen naisen kanssa kehitellä jotain vakavampaa ja pitää mut siinä sivussa viihdykkeenä. Nyt ajattelen herraa ekaa kertaa viikkoihin, koska hän tuli mieleen tästä aloituksestasi.

Vierailija
26/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa vastata mutta samaan kysymykseen mietin vastausta. Olisi helpompaa kun tyyppi ei haluaisi olla missään tekemisissä. Olen siis yrittänyt olla mahdollisimman skitso ja sietämätön kun olen hänestä halunnut eroon. Ei toimi oikein sekään.

Vierailija
27/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tollanen vässykkä. Kuvottavaa.

Vierailija
28/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tapailla mahdollisimman paljon muita miehiä, vaikkei ensin huvittaisikaan. Ihan hupimielellä edes. Ei sitä ikinä tiedä mihin helmeen törmäät jos niikseen tulee. Mutta älä pakota itseäsi ajattelemalla "nyt unohdan säädön ja hankin uuden miehen", kielletyt tunteet vain voimistuvat.

Vierailija
29/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?

Vierailija
30/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Itse odotan että tyyppi mokaa oikein totaalisesti niin sitten helpottaa ja saan laitettua poikki. Nyt meillä takana niin mukava yhteinen viikonloppu, että taas on ratkaisu kaukana.. Osaisinpa auttaa sua. Ainakin tiedät ettet ole ainoa samassa tilanteessa. Voimia!

Vierailija
31/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?

[/quote]

Vierailija
32/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

No että en luovuta.

Vierailija
33/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:32"]En vain pysty hyväksymään, että herra säädön kanssa ei vakavampaa suhdetta synny. Niin kauan kuin hän haluaa nähdä niin pieni toivon liekki kytee sisälläni. Voin sanoa, että nyt unohdan koko jutun, mutta syvällä sisimmässä tiedän, että en vain voi hyväksyä ettei meistä tule mitään, koska haluan uskoa että meistä tulee jotain ja haluan uskoa, että jos tulee niin se kyllä toimii.

Ja nämä ajatukset vievät siihen pisteeseen, että en pysty itse elämään täysillä ja pitämään silmiä auki muiden miesten suhteen.. Miten voisin vaan päästää irti ja elää omaa elämää ja olla huolehtimatta huomisesta liikaa

[/quote]

Mulla sama tilanne ja olis kyllä ihanaa kun saisi sen päätöksen oikeasti tehtyä, että luovuttaa nyt tämän kanssa ja etsii itselleen jonkun oikean joka haluaa suhteen.

Vierailija
34/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

No että en luovuta.

[/quote]

Vierailija
35/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

No että en luovuta.

[/quote]

Jatkan vielä, että en siis tarkoita, että odotan milloin toinen soittaa tms. vaan olen itse aktiivinen. Jos toinen torjuu niin yleensä silloin tunnekin kuolee. Ehkä puhun nyt jotenkin eri tilanteesta, siksi kysyinkin, että millainen tilanne on?

Vierailija
36/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]

Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?

[/quote]

Mies haluaa nähdä lähinnä viihteellä ollessaan.. On ilmoittanut että ei halua seurustella, mutta siitä huolimatta pyytää näkemään epäsäännöllisen säännöllisesti. Joskus sanonut että, jos haluaisi seurustella niin kyllä me seurusteltaisiin sitten. Ja minä en saa nyt kakaistua ulos, että tämä ei tämmöisenään riitä minulle, haluan enemmän. 

Vierailija
37/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Säätö. :)

Vierailija
38/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:03"]

[/quote]

[/quote]

No että en luovuta.

[/quote]

[/quote]

No jos itse uskon, että tulee, niin en hyväksyisi tuota vastauksesksi. Mut pitää torjua niin, että tajuan itsekin, että ei todellakaan tule. En silti ole mikään stalkkeri enkä ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta jos mies antaa seksiä ja silti sanoo, ettei suhdetta tule niin eikö voi tehdä selväksi, että seksi kanssani tarkoittaa sitä, että vaadin myös enemmän suhdepuolelta. Saa se mies sitten joko juosta mua karkuun tai tosiaan perustella paremmin, että miksi suhdetta ei tule, kun antaa seksiä mulle. Se kun ei ole reilua tosiaan, miehen pitäisi antaa enemmän, jos haluaa seksiäkin saada :)

Vierailija
39/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne. About vuosi säätöä takana, minä toivottoman ihastunut ja mies näkee minut lähinnä seksiobjektina. Herralla ei kuulemma ole aikaa parisuhteeseen. Olen pari kertaa pistänyt poikki, mutta aina olen langennut taas. Helvetin raastavaa kun itse antaisin kaikkeni, että saisin tämän miehen. Ei ole helppoa unohtaa, kun tietää sen olevan ainoa asia mitä haluaa. Ja kun muut miehet eivät kiinnosta... Mielessä on aina vaan se yksi ja sama ihminen. En osaa auttaa, mutta koita jaksaa. Älä ainakaan anna miehen ymmärtää miten ihastunut olet.

Vierailija
40/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]

[/quote]

Mies haluaa nähdä lähinnä viihteellä ollessaan.. On ilmoittanut että ei halua seurustella, mutta siitä huolimatta pyytää näkemään epäsäännöllisen säännöllisesti. Joskus sanonut että, jos haluaisi seurustella niin kyllä me seurusteltaisiin sitten. Ja minä en saa nyt kakaistua ulos, että tämä ei tämmöisenään riitä minulle, haluan enemmän. 

[/quote]

lopeta heti, sulle tulee vielä mielenterv. ongelmia jos jatkat roikkumista p****ssa. Muuta tietä ei ole. Jos mies kunnioittaisi ihmisyyttäsi p***** vertaa, ei kohtelisi sinua noin. 

terv. saman kokenut ja siitä luojan kiitos toipunut ja normaaliin elämään ponnistanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi