Miten hyväksyn ettei suhdetta ole eikä tule?
En vain pysty hyväksymään, että herra säädön kanssa ei vakavampaa suhdetta synny. Niin kauan kuin hän haluaa nähdä niin pieni toivon liekki kytee sisälläni. Voin sanoa, että nyt unohdan koko jutun, mutta syvällä sisimmässä tiedän, että en vain voi hyväksyä ettei meistä tule mitään, koska haluan uskoa että meistä tulee jotain ja haluan uskoa, että jos tulee niin se kyllä toimii.
Ja nämä ajatukset vievät siihen pisteeseen, että en pysty itse elämään täysillä ja pitämään silmiä auki muiden miesten suhteen.. Miten voisin vaan päästää irti ja elää omaa elämää ja olla huolehtimatta huomisesta liikaa
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]
Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?
[/quote]
Mies haluaa nähdä lähinnä viihteellä ollessaan.. On ilmoittanut että ei halua seurustella, mutta siitä huolimatta pyytää näkemään epäsäännöllisen säännöllisesti. Joskus sanonut että, jos haluaisi seurustella niin kyllä me seurusteltaisiin sitten. Ja minä en saa nyt kakaistua ulos, että tämä ei tämmöisenään riitä minulle, haluan enemmän.
[/quote]
Mieti, mikä sua estää kakaisemasta sitä ulos. Ihan ajan kanssa mieti. Sano miehelle vaikka, että et saa seksiä, ennen kuin olen ratkaissut miksi en saa sanottua sulle, etten halua tällaista :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]
Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?
[/quote]
Mies haluaa nähdä lähinnä viihteellä ollessaan.. On ilmoittanut että ei halua seurustella, mutta siitä huolimatta pyytää näkemään epäsäännöllisen säännöllisesti. Joskus sanonut että, jos haluaisi seurustella niin kyllä me seurusteltaisiin sitten. Ja minä en saa nyt kakaistua ulos, että tämä ei tämmöisenään riitä minulle, haluan enemmän.
[/quote]
Älä enää soita sille niin se hätääntyy ja alkaa taas piirittämään sua! ;) Varsinkin jos kerrot käyneesi treffeillä toisen miehen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:10"]
Täällä sama tilanne. About vuosi säätöä takana, minä toivottoman ihastunut ja mies näkee minut lähinnä seksiobjektina. Herralla ei kuulemma ole aikaa parisuhteeseen. Olen pari kertaa pistänyt poikki, mutta aina olen langennut taas. Helvetin raastavaa kun itse antaisin kaikkeni, että saisin tämän miehen. Ei ole helppoa unohtaa, kun tietää sen olevan ainoa asia mitä haluaa. Ja kun muut miehet eivät kiinnosta... Mielessä on aina vaan se yksi ja sama ihminen. En osaa auttaa, mutta koita jaksaa. Älä ainakaan anna miehen ymmärtää miten ihastunut olet.
[/quote]
Miksi ei :O ? Miten se mies voi halutakaan enempää, jos luulee, ettei suakaan nyt silleen niin kiinnosta? Miksi hän näkisi sinut rakastettuna, jos karttelet tunteistasi kertomista? En tajua. Ehkä kiire on vain tekosyy sille, että mies haluaa naisen oikeasti kolahtavan ja viileää esittävät eivät pääse "pinnan alle"?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:32"]En vain pysty hyväksymään, että herra säädön kanssa ei vakavampaa suhdetta synny. Niin kauan kuin hän haluaa nähdä niin pieni toivon liekki kytee sisälläni. Voin sanoa, että nyt unohdan koko jutun, mutta syvällä sisimmässä tiedän, että en vain voi hyväksyä ettei meistä tule mitään, koska haluan uskoa että meistä tulee jotain ja haluan uskoa, että jos tulee niin se kyllä toimii.
Ja nämä ajatukset vievät siihen pisteeseen, että en pysty itse elämään täysillä ja pitämään silmiä auki muiden miesten suhteen.. Miten voisin vaan päästää irti ja elää omaa elämää ja olla huolehtimatta huomisesta liikaa
[/quote]
Ite taistelen just saman asian kanssa. Kevät talvella tavattiin miehen kanssa ja viime kuussa ilmotti, ettei halua suhdetta. Pysyttiin kavereina ja nyt viime viikolla pyys anteeks että on ääliö ja haluaa korjata virheesä ja nyt ollaan taas niiku yhessä mutta ei yhessä. Eli siis kun ollaan kahestaan, vaikuttaa sille että se on ihastunu muhun ja sit ku mennään jonnekki julkisemmalle paikalle, ni heti etääntyy huomattavasti.
Haluisin suhteen ja uskon, että ton kanssa onnistus, mutta hää ei vissiin halua mitään, ni en nyt tiiä sitten. En vaan pysty päästää irti. Meillä on vielä kaiken lisäks sama kaveripiiri, ni tulee olemaan aika ahistavaa jos erotaan lopullisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Ettei ois meillä muute sama tyyppi? Asutko missä?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
Mieti, mikä sua estää kakaisemasta sitä ulos. Ihan ajan kanssa mieti. Sano miehelle vaikka, että et saa seksiä, ennen kuin olen ratkaissut miksi en saa sanottua sulle, etten halua tällaista :)
[/quote]
Pelkään sitä, että jos kakaisen ulos sen mikä minua vaivaa niin mies lopettaa tämän vähäisenkin jutun kokonaan. Tiedän, tiedän järjellä ajateltuna että parempihan se sitten niin on, mutta kun elän niin tunteella, että kun jotain haluan niin järjen ääntä en kuule ollenkaan. Ja tosiaan, seksillä en voi ''kiristää'' kun mies ei sitäkään aina halua. Viime kerralla kävi luonani ja lähti yöllä takaisin kotiinsa nukkumaan eikä yrittänyt yhtään mitään..
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pelkään sitä, että jos kakaisen ulos sen mikä minua vaivaa niin mies lopettaa tämän vähäisenkin jutun kokonaan. Tiedän, tiedän järjellä ajateltuna että parempihan se sitten niin on, mutta kun elän niin tunteella, että kun jotain haluan niin järjen ääntä en kuule ollenkaan. Ja tosiaan, seksillä en voi ''kiristää'' kun mies ei sitäkään aina halua. Viime kerralla kävi luonani ja lähti yöllä takaisin kotiinsa nukkumaan eikä yrittänyt yhtään mitään..
[/quote]
:( No voi... Tiedän tunteen. Lopettaiskohan se mies juttunne kokonaan? Ajattele, sitten sä voisit pyrkiä kohti seuraavaa: (itseäsi lainaten) "pystyä itse elämään täysillä ja pitämään silmiä auki muiden miesten suhteen.. voisin vaan päästää irti ja elää omaa elämää ja olla huolehtimatta huomisesta liikaa."
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Enpä usko.. Kerro sinä missä asut niin voin siihen sanoa osuuko lähelle, mutta muuten en halua asuinpaikkaani paljastaa :P
Joku kysyi onko mies varattu. Ei, ei hän ole varattu. Tuntuu vaan, että miehelle kaverit menevät elämässä kaiken edelle. Minäkin olen aikanaan saanut selityksiä, että olen kauhean ihana, mutta hän ei tiedä mitä tekisi kanssani kun on työt ja on sitä ja tätä ja blaablaa eikä ole aikaa muuhun.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Enpä usko.. Kerro sinä missä asut niin voin siihen sanoa osuuko lähelle, mutta muuten en halua asuinpaikkaani paljastaa :P
Joku kysyi onko mies varattu. Ei, ei hän ole varattu. Tuntuu vaan, että miehelle kaverit menevät elämässä kaiken edelle. Minäkin olen aikanaan saanut selityksiä, että olen kauhean ihana, mutta hän ei tiedä mitä tekisi kanssani kun on työt ja on sitä ja tätä ja blaablaa eikä ole aikaa muuhun.
[/quote]
He's just not that into you.
Mietin vain, en halua sanoa tätä pahalla, koska olen itsekin samantyyppisessä tilanteessa, mutta onko mahdollista että noiden haaveiden elää vapaana jne. esteenä on oikeasti jotain muutakin (usein korvien välissä eli uskomuksissamme itsestämme tms.) kuin tämä mies, mutta miehen avulla me estämme itseämme näkemästä sen ja kasvamasta, koska se on kivuliasta ja työlästä ja joskus yksin ihan mahdotonta?
Vai eikö toi vapaana eläminen (ja muu mitä aloittaja kuvailikaan) ole vain niin houkuttelevaa, että mitä nyt yksi mies on sen rinnalla!? Vai onko sen esteenä jotain muutakin, itsessämme?
Itselläni on tilanne, jossa mies välillä haluaa seurustella, sitten ei. Välillä on todella rakastuneen oloinen ja suunnittelee yhteisiä juttuja ja jopa lapsia. Sitten olen yhtäkkiä vain rasite eikä halua edes kuulla minusta mitään. Kunnes taas maailman ihanin nainen. Vaikea päästä siihen pisteeseen että saa toivonkipinän sammumaan kun mies sitä säännöllisesti ruokkii ja tilanteet vaihtuvat ilman mitään logiikkaa. Tulen hulluksi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:49"]
Itselläni on tilanne, jossa mies välillä haluaa seurustella, sitten ei. Välillä on todella rakastuneen oloinen ja suunnittelee yhteisiä juttuja ja jopa lapsia. Sitten olen yhtäkkiä vain rasite eikä halua edes kuulla minusta mitään. Kunnes taas maailman ihanin nainen. Vaikea päästä siihen pisteeseen että saa toivonkipinän sammumaan kun mies sitä säännöllisesti ruokkii ja tilanteet vaihtuvat ilman mitään logiikkaa. Tulen hulluksi.
[/quote]
Pelaa sinulla. Tuo lähemmäksi (tarkoituksettomat lupaukset) ja työntää pois.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:03"]
Niin..[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]Mikä teillä sitten mättää? Mun tapa on hoitaa juttu siihen pisteeseen, että varmasti uskon (myös tunnetasolla), että jutusta ei tule mitään. Koska muuten sitä aina ajttelis, että ei tiedä, miksi ei tullut?
[/quote]
En ymmärrä sun kysymystä..Miten hoidat jutun siihen pisteeseen?
[/quote]
No että en luovuta.
[/quote]
Vaikka mies sanoo että suhdetta ei ole eikä tule?
[/quote]
No jos itse uskon, että tulee, niin en hyväksyisi tuota vastauksesksi. Mut pitää torjua niin, että tajuan itsekin, että ei todellakaan tule. En silti ole mikään stalkkeri enkä ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta jos mies antaa seksiä ja silti sanoo, ettei suhdetta tule niin eikö voi tehdä selväksi, että seksi kanssani tarkoittaa sitä, että vaadin myös enemmän suhdepuolelta. Saa se mies sitten joko juosta mua karkuun tai tosiaan perustella paremmin, että miksi suhdetta ei tule, kun antaa seksiä mulle. Se kun ei ole reilua tosiaan, miehen pitäisi antaa enemmän, jos haluaa seksiäkin saada :)
[/quote]
Ihailen sun rohkeutta, enkä missään nimessä halua loukata, mutta kysyisin miten tämä toimii ilman että syntyy tilanne, jossa ei-niin-kiinnostunut mutta seksiä haluava mies puhuu välillä ympäripyöreitä hempeyksiä suhteenne laadusta ja ns vedättää sinua?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:10"]
Asuuko tää mies Espoossa?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:49"]
[/quote]
Pelaa sinulla. Tuo lähemmäksi (tarkoituksettomat lupaukset) ja työntää pois.
[/quote]
Se tässä on outoa, että ne suunnitelmat usein toteutuvatkin ja seurusteltukin on. Mutta sitten miehen mieli on yhtäkkiä muuttunut. Eli lupaukset eivät varsinaisesti ole katteettomia mutta mies on todella epävakaa eikä näytä tietävän itsekään mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:24"]Riihimäki?
[/quote]
Kyllä vaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:24"]Riihimäki?
[/quote]
höpöhöpö, ei ole.
-ap
Kyllä vaan.
[/quote]
Onko herra säätö varattu?