Väärin kuullut lyriikat
Näitä on aina hauska lukea :)
Yhdessä NeYo:n kappaleessa lauletaan: she's the sweetest drug. En voi kuunnella sitä koska kuulen sen kohdan aina "she's a swedish troll" vaikka kuinka yritän kuulla oikein...
Kommentit (55)
Vengaboyssin Ibiza-biisi, lauloin mukana aina:
"Whoah! We're going to eat pizza... Whoah! Back to the onion.... " :D
Oikeestihan se menee:
" Whoah! We're going to Ibiza! Whoah! Back to the island!"
Luulin monta vuotta että Coldplayn Yellow-biisissä lauletaan
"For you I keep myself trying"
Järkytyin oikeasti kun sain tietää että sanat ovat oikeasti
"For you I'd bleed myself dry"
Rudimentalin Not Giving In kuulosti minun(kin) korvaani aivan nakkiveneeltä. Nauratti aika pahasti, kun joku niin kovalla tuskalla ja tunteella lauloi "nakkivene, nakkivene..."
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:29"]
[/quote]
Sun on nätimpi versio:). Soita Chrisille ja sano, et vaihtas sanat.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:29"]
[/quote]
Sun on nätimpi versio:). Soita Chrisille ja sano, et vaihtas sanat.
[/quote]Hyvä idis. Ja sit se Chrisin numero meille kans :)
Vadelmaveneestä vielä... Mielestäni yhdessä "vaahtokarkkeja rantaan"-kohdassa laulaa ihan selkeästi "vaahtokarkkeja Vantaan", siinä biisin loppupuoliskolla repla menee vähän eri kuuloisesti verrattuna muihin, vaikka lyriikoiden perusteella onkin rantaan :D
Luulin pitkään että Freddie Mercury huudahtaa Queenin "Who wants to live forever"-kappaleessa I love my style, sanookin When love must die.
Ja sitten se Popedan biisi, mietin aina että sanooko se Tahdotko mut tosiaan, sun wc:hen pakanaa tai sun wc:n takanaa... Suhteeseen vakavaanhan se on.
Apulannan-Zombeja: "Hyppää, hyppää teini hyppää".... oikeasti "Hyppää, hyppää beibi hyppää" :D no, en kuulemma ole ainut.
tuu kari kattoo ( korkkarit kattoon.. Kaija koo)
Tahdotko mut tosiaan? Sut pesen kokonaan. Vasta pitkän ajan jälkeen tajusin, että siinä lauletaan oikeasti Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan.
Ei oikeastaan väärinkuultu vaan väärin ymmärretty. POpedan "mulla on taskussa kakskytä seinttiä vain". Sehän soi jo ennen euroaikaa mutta silti oletin että puhui rahasta. Nyt hiljan vasta tajunnut että tarkoittanee jotain muuta. Ja 2-mielinen olen noin muuten kyllä.
Coldplayn birds go flying at a speed of sound kääntyy korvissani -butts go flying at a speed of sound. Kieltämättä mielikuva äänennopeudella lentävistä takapuolista pilaa muuten ihan kivan kappaleen.
"Näiden tähtien alla sua odottaa Malla, mä kulutan aikaani uskoen.."
No tietysti "odottaa Malla" pitäisi olla "odottamalla".
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"
Mietin, että mikä se jaccusto on ja jotenkin ajattelin, että se on sama asia kuin jacuzzi.
Oikeasti kappale menee näin: "Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon. Lippu mastoon ja mä oon sun Jacques Cousteau"
No en kyllä varmasti ole ainoa, joka on kuullut Vadelmaveneen lyriikat väärin.
[/quote]
Mä sitten olen taas luullut, että se laulaa "...ja mä astuin sun Dolce Custoon" .... Ei vissiin :D