Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuullut lyriikat

Vierailija
11.08.2014 |

Näitä on aina hauska lukea :)

Yhdessä NeYo:n kappaleessa lauletaan: she's the sweetest drug. En voi kuunnella sitä koska kuulen sen kohdan aina "she's a swedish troll" vaikka kuinka yritän kuulla oikein...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asemalla se kai tuli vaan kuulutukseen, kulttuureiltaan pakoon ei pääse" mietin vielä että onpas hyvät sanat, omia kulttuureitaan ei tosiaan voi paeta xD oikeat sanat meni että kutsuna jota pakoon ei pääse.

Vierailija
22/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen yötä kanssasi valvon, yön salamoissa "vertasi" palvon, tahdon nukahtaa.

Luulin ensin laulun kertovan vampyyreista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:42"]

"Asemalla se kai tuli vaan kuulutukseen, kulttuureiltaan pakoon ei pääse" mietin vielä että onpas hyvät sanat, omia kulttuureitaan ei tosiaan voi paeta xD oikeat sanat meni että kutsuna jota pakoon ei pääse.

[/quote]

Hah, siinähän olisi jo ollut jotakin syvällisempää ja ajatuksia herättävää pohdintaa, jos se olisi tosiaan ollut että kulttuureitaan pakoon ei pääse.

Vierailija
24/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"gotta have sex whit a one year old"

Nyt en kyllä enää saakkaan päähäni biisiä. Äsken muistin vielä. Höh.

Musiikkivideossa mies istuu tiellä tuolilla, ketju köytetty ympärille. Ketjun toinen pää on rekassa joka ajaa eteenpäin. Muistaako joku.

Vierailija
25/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zen cafe; piha ilman sadettajaa:

"Tarvitsen sut, mä tarvitsen sut kun vaiti on pillun huulet." 

Vierailija
26/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Recless love, born to break your heart:

"I'm your evil angel with a smile of a rectum (=reptile)"

Vierailija
27/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:19"]

Ei oikeastaan väärinkuultu vaan väärin ymmärretty. POpedan "mulla on taskussa kakskytä seinttiä vain". Sehän soi jo ennen euroaikaa mutta silti oletin että puhui rahasta. Nyt hiljan vasta tajunnut että tarkoittanee jotain muuta. Ja 2-mielinen olen noin muuten kyllä.

[/quote]

Hitsi vieköön, minäkin olen aina luullut hänen laulavan rahasta.

Vierailija
28/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:19"]

Ei oikeastaan väärinkuultu vaan väärin ymmärretty. POpedan "mulla on taskussa kakskytä seinttiä vain". Sehän soi jo ennen euroaikaa mutta silti oletin että puhui rahasta. Nyt hiljan vasta tajunnut että tarkoittanee jotain muuta. Ja 2-mielinen olen noin muuten kyllä.

[/quote]

Hitsi vieköön, minäkin olen aina luullut hänen laulavan rahasta.

[/quote]

Siihen kai se kappaleen kaksimielisyys perustuukin, että sen voi käsittää, että lauletaan rahasta, tai sitten jostakin muusta. ;)

Vierailija
29/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mummi teki enkelin eteiseen." Vaan eipä ollut sitäkään lämpöä sen kappaleen perheessä.

Vierailija
31/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankoon, ... vaahtokarkkeja rantaan, mä työnnän mun varpaat sontaan...

Vierailija
32/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito-rakkaus yllättää sut vielä kerran...

Vierailija
34/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]

"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

Mietin, että mikä se jaccusto on ja jotenkin ajattelin, että se on sama asia kuin jacuzzi.

Oikeasti kappale menee näin: "Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon. Lippu mastoon ja mä oon sun Jacques Cousteau"

No en kyllä varmasti ole ainoa, joka on kuullut Vadelmaveneen lyriikat väärin.

[/quote]

Siis noinko se menee? Oon luullut että siinä lauletaan "siellä asuu Jacques Cousteau". Oonkin ihmetellyt milloin se Hangossa on asunut. :D

Vierailija
35/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuttiin joku pvä Vadelmavene piisistä. Kävin sen kuuntelees tuubissa, en ole koskaan aik. kuullut, ja minulla on radio auki koko pvän joka pvä. Eipä olis tarttenu kuullas nytkään.

Vierailija
36/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "Vadelmaveneellä, yeah, makeemmilla vesillä yeah, Hankoon Helsinkiä pakoon soudan hankoon." Näin. Ja jos se ei souda, ni miks se sanois alussa "Tai olis ees airot, niin soudetaan, vien sut etelään vaimo. Hankoon Helsinkiä pakoon soudan hankoon lippu mastoon ja oon sun Jacques Cousteau"

Vierailija
37/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:50"]"gotta have sex whit a one year old"

Nyt en kyllä enää saakkaan päähäni biisiä. Äsken muistin vielä. Höh.

Musiikkivideossa mies istuu tiellä tuolilla, ketju köytetty ympärille. Ketjun toinen pää on rekassa joka ajaa eteenpäin. Muistaako joku.

[/quote]

Olisko Don Johnson Big Band - Road? Siinä siis lauletaan oikeasti "Keep one eye on the road, The other one fixed on the one you hold" :D

Vierailija
38/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta pari päivää sitten tajusin Veronica Maggion Välkommen in- kappaleessa laulettavan "Åh, nått stort på gång", kun minä olen aina kuullut kyseisen kohdan: Åh, nån strump på golvet (joku sukka lattialla). Ja vielä kun se kappale jatkuu jotenkin että För det är kö från gatan upp till hallen. Todella loogista jonottaa sukan vuoksi... Ainakin jotain hupia meidän suomenruotsalaisessa perheessä, kun suomalainen äiti ei tajua mistään mitään.

Vierailija
39/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Destiny's Childin Bootylicious-biisissä "I don't think you're ready for this jelly" ja kuulen joka kerta "I don't think you're ready fuck this chair"

Rihannan We found love -kappaleessa "We found love in a hopeless place" kuulen aina "We found love in Håkan's place"

TATU:n All about us: "All about us, all about us" kuuluu aina "Olen paras, olen paras..."

Vierailija
40/55 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelen Someone like you biisissä: "I wish nothing but the best for youtube"

Ihmettelin kun kuulin Justin Timberlaken Mirros-kappaleen, että miksi siinä lauletaan "a pocket full of soap" mutta tuo viimeinen sanahan on oikeasti soul...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan