Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on motivoinu teitä jättämään herkut pois?

Vierailija
11.08.2014 |

Oon nyt viimeset puol vuotta liikkunu ja syöny hyvin, MUTTA se ainainen makeenhimo! Ainoostaan yhen kuukauden pysy poissa ku oli säätöä yhen jätkän kanssa, jotenki se motivoi ku haluu olla tietysti hyvännäkönen.

Mikä pitää teiän himot kurissa, vinkkejä kaivataan!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:55"]

Oon kokeillu korvata sokerittomalla mehukeitolla, mutta ku nimenomaan se napostelu/pureskelu on näköjään niin selkärangassa kiinni D: vois kohta laittaa oman vartalokuvan kännykän taustakuvaks että varmasti muistaa minkä takia tätä tekeekään..

Ap

[/quote]

Laihtuminen onnistuu todennäköisemmin, jos keskittyy sisäiseen hyvään oloon ulkonäköseikkojen sijaan.

Vierailija
2/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtee makeanhimo syömällä suoraan puskista viinimarjoja, karviaisia ja kirsikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että painan joka aamu vähemmän kuin edellisenä aamuna, jätä keinomakeat, ne ei auta sokeririippuvuudessa,  -13kg maaliskuusta. Ennen olin sokerihiiri, irtokarkkeja meni kilo kerralla, nyt jopa omena ja mansikat on suuhun liian makeita ja poskia alkaa kirveleen se äkkimakeus, karppaus oli mun pelastus :)

Vierailija
4/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailin Keventäjien ruokapäiväkirjaan syömisiä ja mulla auttoi se, että näin konkreettisesti miten paljon turhia kaloreita, kovaa rasvaa jne niissä on. En ihan oikeasti ennen ollut edes tajunnut, mistä kaikesta ne kalorit kertyi ja ihmettelin vain kun kiloja hiipi vyötärölle

Vierailija
5/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen minut motivoisi mutta jos olet normaalipainoinen niin sitten vaikea keksiä. Ehkä hampaiden hyvinvointi..

Vierailija
6/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin auttanut kuntoilu. Salilla käyminen, pyöräily, sauvakävely yms. Ensinnäkin vähemmän aikaa napostella ja toisekseen kun kuntoilee niin ei viitsis repsahtaa ja syödä epäterveellisesti. Kyllä mullekin makea maistuu kuitenkin mutta en mätä sitä enää pussia/levyä kerrallaan. Olen löytänyt mieleisen proteiinipatukan, en muista merkkiä mutta tosi ohut ja litteä. Lakritsa maistuu ihan hopeatoffeelta ja tykkään myös minttusuklaasta. Sallin itselleni myös mehujäitä silloin tällöin, niissä on vähän energiaa. Esim. Amppari ja Twister(jos muistan nimen oikein), alle 100kcal kuitenkin. Joskus pikkupatukka menee esim. pätkis. Läkerolin sokerittomat pastillit. Niitä ei voi kyllä syödä paljon koska tulee ilmavaivoja...

Vierailija
7/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:49"]Oon nyt viimeset puol vuotta liikkunu ja syöny hyvin, MUTTA se ainainen makeenhimo! Ainoostaan yhen kuukauden pysy poissa ku oli säätöä yhen jätkän kanssa, jotenki se motivoi ku haluu olla tietysti hyvännäkönen.

Mikä pitää teiän himot kurissa, vinkkejä kaivataan!

[/quote]Miten usein syöt karkkia? Minä syön melkein joka päivä ja olen hoikka.

Vierailija
8/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili ja sielä näkyvät tulokset,kaikki on valinnoista kii.

Vierailija
9/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 3 kertaa viikossa tulee syötyä ainakin jotain makeeta. En edes muistanu että vaaka on olemassa! Mieliala menee vaan niin maahan ku jos huomaa ettei oo laskenu.. kärsivällisyyttä kai siinä vaan tarvitaan.

Olen siis normaalipainoinen, ex-anorektikkona en vaan kestä kun kukaan ei enää kehu kroppaa, vaikka olen saanut uskoteltua että olen hyvä näinkin. Asun vielä kotona, jolloin on niin paljon helpompi sortua syömään kaikennäköstä mitä vanhemmat kaupasta kantaa. 58/164 kyllä tää tästä!

Kiitos tsempistä, uudella puhdilla eteenpäin!

Vierailija
10/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskenen ap :)

Vierailija
11/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt herrantähden enään yritä laihduttaa, nyt olis aika hankkia lihasta

Vierailija
12/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen. Muuta ei tarvita. Eli hanki lisää niitä "säätöjä" tai yksi kunnon säätö. Tämä toimii erinomaisesti, mikään muu ei toimi niin hyvin.

Vierailija
14/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää rakastaa peilikuvaa ja sitä miten olet kehitttynyt.

Vierailija
15/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamisen aloitus. Kun kalorit on rajattu, niin ennemmin sitä syö oikeaa kunnon ruokaa, kuin kaloripommeja. Minäkin olin sokerihiiri, mutta nyt ei ole pariin viikkoon tehnyt mieli oikeastaan mitään makeaa. Makeat hedelmät vois olla hyvä makean korvike. Esim. vesimeloni, luumu, banaani tms. Mä söin helteillä etenkin tuota vesimelonia. NAMI! :p

Vierailija
16/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:52"]Ihastuminen. Muuta ei tarvita. Eli hanki lisää niitä "säätöjä" tai yksi kunnon säätö. Tämä toimii erinomaisesti, mikään muu ei toimi niin hyvin.

[/quote]

Mitäs sit ku ihastus loppuu? Etsitään uusi? :D

Vierailija
17/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi ole makeanhimoa kuin tosi harvoin. Nyt kun laihdutan (kuukausi kohta täynnä) himoitsen vain ruisleipää ja juustoa. Kerran kaksi on tehnyt mieli irtokarkkeja. En oikein osaa neuvoa... Jotain makeaa sun pitäisi löytää mikä on vähäkalorista. Tuore ananas? Sitä on ainakin vielä kaupoissa.

Vierailija
18/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske yhteen yhden kuukauden herkkuihin kuluneet rahat.

Hyvälaatuisen ruoan syömisestä tulee paljon parempi olo fyysisesti.

Joku uusi harrastus, johon hurahtaa ihan täysin.

Rajoita herkkuja silleen, että saan esim. syödä pelkästään jätskiä tai pelkästään leivoksia. Silloin ei tule sitä kauheaa himoa syödä karkkikauppa tyhjäksi kuin täydellisessä herkkulakossa, mutta ei tee mieli syödä aina samaa.

Vierailija
19/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu korvata sokerittomalla mehukeitolla, mutta ku nimenomaan se napostelu/pureskelu on näköjään niin selkärangassa kiinni D: vois kohta laittaa oman vartalokuvan kännykän taustakuvaks että varmasti muistaa minkä takia tätä tekeekään..

Ap

Vierailija
20/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitorahkaa ja ananasta. Proteiinipommi vähäsokerisella herkulla eli ananaksella. Nam nam

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän