Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Summat kehiin eli kuinka paljon kumppanisi on sinusta keskimäärin vuodessa hyötynyt?

Vierailija
29.07.2021 |

Suhde ilmeisesti jonkinlaisen persoonallisuushäiriöisen kanssa loppunut. Teen juuri (terapiamielessä, asiaa käsitelläkseni) laskelmaa siitä, paljonko suhteeseen investoin ja mitä jäi käteen. Millaisia rahallisia hyötyjä olette kumppanillenne mahdollistanut? Otetaan vaikkapa yksi vuosi mittariksi keskiarvoiselle kustannukselle. Voitte myös avata sitä, mitä summa on pitänyt sisällään.
Pahoittelut kylmästä lähestymistavastani mutta jollekin tässä absurdissa erotilanteessa pitää voida nauraa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys mutta ok... Maksetaan puoliksi vuokra ja vastaavat kulut, joten molemmat hyödymme yhdessä asumisesta noin ehkä 1000e kuussa (ei asuta suomessa vaan yhdessä Euroopan kalleimpien asuinkulujen kaupungissa) verrattuna siihen että maksaisi samanlaisen asunnon kulut yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mitata vastaanotettu rakkauden ja huolenpidon määrä?

Vierailija
4/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini tarvitsee ajoittain apua asiassa x. Olen asiassa x ammattilainen joten voisin laskuttaa häneltä tältä vuodelta joitakin satasia hänen auttamiseensa menneestä ajasta. Muuten en koe että kumpikaan hyötyisi toisesta.

Vierailija
5/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen huonoa parisuhdettasi, aloittaja.

Vierailija
6/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän tienaava maksoin enemmän ja exä kyllä pyrki luistamaan peruskuluissakin + kodin hankinnat oli pääosin mun vastuulla eli kyllä siinä n. 10t per vuosi mentiin enemmän mun piikkiin, olipa kallis opetus :D ei ollut opiskelija eikä työtön, nettopalkan erokaan ei kovin suuri ollut. Naiset loisii miesten kustannuksella taitaa olla enemmänkin myytti nykyään, tuttavapiirissäni ainakin osunut monelle tollanen lokkimies.

Vierailija
7/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti tuon "terapiasi" toimivuutta. 

Vierailija
8/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan kolminkertaisesti sen mitä mieheni. Kaksi kolmannesta tuloistani menee yhteiseen kassaan, kolmanneksen säästän ja sijoitan. Siitä kun laskee niin noin 15 000 e enemmän per vuosi maksan miestäni enemmän elämisestämme. Jos lisäksi laskuttaisin häneltä kodinhoitopalveluista, summa kasvaisi huomattavasti. Mutta eipä meillä ole hintalappua tekemisissä ja olemisissa, yhteistä hyvää ja keskinäistä rakkautta tässä vaalitaan.

Vierailija
9/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex hyötyi isot summat viimeisinä yhteisinä vuosinamme. Yritin miellyttää kaikin keinoin, kun hänen kiinnostuksensa oli loppunut.

Nykyisessä seurustelusuhteessa kumpikin hyötyy vain toistemme seurasta. Maksut maksetaan suurin piirtein puoliksi. Euron päälle ei ole, mikä oli n hyvä. Luottamus on suuri.

Vierailija
10/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoansa tankkasin satasella kuussa. Ostin kaikki ruuat ja maksoin yhteisen vuosittaisen matkan. Ehkä joku viis tonnia per vuosi.

Vierailija
11/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat varmaan hyötyy yhdessä asumisesta, kun kulut pienenee. Hmmm mutta muuten se olen pikalaskujeni mukaan minä, joka "hyödyn rahallisesti."

Vierailija
12/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taulukon valmiiksi ja totesin, että eron jäljiltä minulla on vain vaatteeni. Ex piti yhdessä ostetun koti-irtaimiston tekstiileineen sekä keittiövälineineen. Summailin yhteen ja olen nyt n. 20 000 € köyhempi verrattuna tilanteeseen, jossa olisin pysynyt sinkkuna. Onneksi ei kulunut useampaa vuotta yhdessä. Olen nainen.

ap

Vierailija
13/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tienaan kolminkertaisesti sen mitä mieheni. Kaksi kolmannesta tuloistani menee yhteiseen kassaan, kolmanneksen säästän ja sijoitan. Siitä kun laskee niin noin 15 000 e enemmän per vuosi maksan miestäni enemmän elämisestämme. Jos lisäksi laskuttaisin häneltä kodinhoitopalveluista, summa kasvaisi huomattavasti. Mutta eipä meillä ole hintalappua tekemisissä ja olemisissa, yhteistä hyvää ja keskinäistä rakkautta tässä vaalitaan.

Ihan reilultahan tuo kuulostaa kaikin puolin.

Vierailija
14/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat enemmän JA teet kotityöt..?

Vierailija
15/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiseni olisi maksullinen sellainen, olisin velkaa noin 100000000 euroa.

Vierailija
16/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankinnat ja loma-asunnon vapaa käyttö.

Asuminen (velaton okt), kakkosasunnon juoksevat kulut ja ruoka maksetaan teoriassa puoliksi. Varmaan mä tuohon ruokaankin tuhlaan yli budjetin.

Mutta kyllä mäkin saan rahanarvoisia etuja esim talon ja auton kunnossapitoon.

Mutta jos 1800€ nettopalkasta jää tonni säästöön, asuu kahta asuntoa joista toisesta omistaa puolet, auto, moottorikäyttöisiä leluja ja laskut hoidettuna, ruoka jääkaapissa... Niin siitä voi ottaa osviittaa.

Ei valittamista, mä tykkään mun miehestä ja meidän elämästä.

Vierailija
17/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen maksaa minulle vuokraa, joten hän ei hyödy rahallisesti minusta.

Vierailija
18/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain taulukon valmiiksi ja totesin, että eron jäljiltä minulla on vain vaatteeni. Ex piti yhdessä ostetun koti-irtaimiston tekstiileineen sekä keittiövälineineen. Summailin yhteen ja olen nyt n. 20 000 € köyhempi verrattuna tilanteeseen, jossa olisin pysynyt sinkkuna. Onneksi ei kulunut useampaa vuotta yhdessä. Olen nainen.

ap

Mut pääsit onneksi pois siitä ja jos ikävä iskee, voit katsoa tätä listaa  eikä tee mieli palata siihen :) Kyllä se siitä helpottaa ja se on loppupeleissä vain rahaa, oman mielenterveyden säilyttäminen on arvokkaampaa. Itse hävisin erossa vastaavan summan, joten kokemusta on ja aluksi tuli katkeruuttakin, mutta aika auttaa siinäkin.

Vierailija
19/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon akan pitäminen välillä hintoihinsa tulee, mutta on se kuitenkin joka lantin arvoinen.

Tässä kuussa tilillä käynyt sellainen 6000euron pyörre...no, oli sillä synttärit.

Vierailija
20/70 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheesta, mutta asumme miesystäväni kanssa omissa asunnoissamme. Hän yritti ottaa suhteen alussa tavaksi viettää viikonloput perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään minun luonani.

Vaadin kuitenkin, että ollaan vuorotellen kummankin asunnossa. Miesystävä olisi hyötynyt koko vuoden viikonloppujen ruuat ja puilla lämmitetyt lauantaisaunat, jos olisin suostunut. Eli olisin joutunut kokkaamaan ja passaamaan miestä joka viikonloppu. Pitää itse saada suunsa auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä