Testissä käyneet!!! Saako testin nielusta Suomessa jos pelkää nenätikkua??
Kommentit (105)
Ei voi aikuinen ihminen pelätä yhtä tikkua?! Testi kestää kaksi sekuntia eikä satu.
Voi teitä höpönassut. Tikku nenässä ei tunnu miltään. Pelkäsin itsekin aluksi, mutta se oli turhaa.
Ei saa. Se olisi liian mukavaa.
Vastaus vastauskentässä.
Vierailija kirjoitti:
sä uliset jostain koronatestistä ja draamailet näytteenottopisteellä kuinka sun nenä on ”niiiiin sensitive”.
Tiesitkö, että ihmiset ovat erilaisia?
Multa otettiin kunnallisella nielusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä.
Mulla nenä todella kuiva ja testi ei onnistu nenästä limakalvojen takia.
En ole ap.Kyllä se onnistuu. On onnistunut kaikilla niillä tuhansilla keitä olen testannut, vaikka on valitettu monesti että ei voi ottaa sen ja sen ja sen syyn takia. Yhdelläkään ei ole tullut verta. Ne keneltä en ota testiä on olleet ainoastaan seuraavat tapaukset: hermosärky, nenäluu murtunut ja luutunut kasaan. Muut ovat pelkkiä inisijöitä ja draamailijoita.
Tuon asenteesi takia jotkut jättävät testin väliin. Kuten esim. minä. Olen mieluummin vaikka draamailija, joka päättää itse kehostaan kuin reipas kidutukseen alistuva.
Mites sujuu verikokeet? Synnytys? Selkäydinpunktio? Hammaslääkärikäynti? Maailma on täynnä inhottavia toimenpiteitä. Ja sä uliset jostain koronatestistä ja draamailet näytteenottopisteellä kuinka sun nenä on ”niiiiin sensitive”. Älä matkusta, niin et tarvitse testiä. Yksinkertaista.
Olen kyllä matkustellut kotimaassa nyt korona-aikana. Ulkomaille menen vasta sitten kun pääsee rokotepassilla ilman testauksia. Ja kuten aiemmin kerroin, en suinkaan menekään testipaikalle draamailemaan, vaan jätän testit väliin. Olen ollut useamman kerran kipeänä korona-aikana, mutta olen vaan jäänyt kotiin. Perheenjäsenet eivät kylläkään jääneet karanteeniin. Mitä noihin muihin tulee, niin verikokeet sujuvat ongelmitta, synnytykset olen hoitanut ilman lääkkeellistä kivunlievitystä, hammaslääkärissä otan puudutuksen, jos paikataan. Selkäydinpunktiosta ei onneksi ole kokemusta. Mutta kuten huomasit, ei hammaslääkärissäkään kivuliasta vaihtoehtoa tarvita valita, ja synnytyksessä käytin luonnonmukaista kivunlievitystä. En ymmärrä, miksi koronatestissä on valittu juuri se kivuliain vaihtoehto, kun kivuttomiakin olisi. Ja minua nyt ei sattumalta kiinnosta kokeilla nenänielutestiä, joten en sen vuoksi mene testiin. Jos matkustaisin, maksaisin mieluummin sakot - ottaisin sen niin, että köyhät ja kurjat ovat testipisteellä rääkättävänä, mutta itse pääsen rahalla siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä höpönassut. Tikku nenässä ei tunnu miltään. Pelkäsin itsekin aluksi, mutta se oli turhaa.
Tikku nenänielussa on lähestulkoon aivojen nusaisua. Ellet tunne sitä, olet frigu.
Elokuun alusta aletaan ottaa tuplanäyte. Tikku ensin anukseen ja sitten nenään.
Vierailija kirjoitti:
Saako kurlaustestiä maksuttomissa testauksissa?
Ei
Täytyy pyytää nielusta. Osaan olla liikkumatta ja pitää suuni auki, ja olla hengittämättä näytteenoton ajan.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua yksinkertaista ihmistä. Ihmiset ovat erilaisia, joten joillain se sattuu. Olen itse nähnyt miten teini-ikäinen on huutanut ja itkenyt kivusta testattaessa. Myös moni aikuinen on raportoinut, että oli "inhottavaa" ja sattui. Valehtelivatko he? Ja sitten toisaalta testaajissakin on eroja.
Onko sulla muuten yleensäkin tapana vähätellä toisten kokemaa kipua tai muuten muiden kokemuksia? Aika halveksittavaa tehdä niin.
Voisin käydä nenänielutestissä vaikka joka päivä, mutta nieluviljelyistä on jäänyt kammo. On näet voimakas yökkäysrefleksi. Nenätikussa voi vaan olla kasvot rentona. Tuntuu epämiellyttävältä muttei satu. Kun pandemian alussa kauhisteltiin ja peloteltiin testillä, minustakin tuntui etten voi mennä. Työmatkan takia oli pakko, ja huomasin ettei se olekaan yhtään paha juttu. Ja minä olen hyvin kipuherkkä ja jännitän yleensä kovasti lääkärissä.
Onko spermassa koronaviruksia? Mitä virukset tekee sukusoluille?
Mieluummin kipu, kuin se "aivopohjan ronkkiminen"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä.
En ole ap.Kyllä se onnistuu. On onnistunut kaikilla niillä tuhansilla keitä olen testannut, vaikka on valitettu monesti että ei voi ottaa sen ja sen ja sen syyn takia. Yhdelläkään ei ole tullut verta. Ne keneltä en ota testiä on olleet ainoastaan seuraavat tapaukset: hermosärky, nenäluu murtunut ja luutunut kasaan. Muut ovat pelkkiä inisijöitä ja draamailijoita.
Tuon asenteesi takia jotkut jättävät testin väliin. Kuten esim. minä. Olen mieluummin vaikka draamailija, joka päättää itse kehostaan kuin reipas kidutukseen alistuva.
Mites sujuu verikokeet? Synnytys? Selkäydinpunktio? Hammaslääkärikäynti? Maailma on täynnä inhottavia toimenpiteitä. Ja sä uliset jostain koronatestistä ja draamailet näytteenottopisteellä kuinka sun nenä on ”niiiiin sensitive”. Älä matkusta, niin et tarvitse testiä. Yksinkertaista.
Olen kyllä matkustellut kotimaassa nyt korona-aikana. Ulkomaille menen vasta sitten kun pääsee rokotepassilla ilman testauksia. Ja kuten aiemmin kerroin, en suinkaan menekään testipaikalle draamailemaan, vaan jätän testit väliin. Olen ollut useamman kerran kipeänä korona-aikana, mutta olen vaan jäänyt kotiin. Perheenjäsenet eivät kylläkään jääneet karanteeniin. Mitä noihin muihin tulee, niin verikokeet sujuvat ongelmitta, synnytykset olen hoitanut ilman lääkkeellistä kivunlievitystä, hammaslääkärissä otan puudutuksen, jos paikataan. Selkäydinpunktiosta ei onneksi ole kokemusta. Mutta kuten huomasit, ei hammaslääkärissäkään kivuliasta vaihtoehtoa tarvita valita, ja synnytyksessä käytin luonnonmukaista kivunlievitystä. En ymmärrä, miksi koronatestissä on valittu juuri se kivuliain vaihtoehto, kun kivuttomiakin olisi. Ja minua nyt ei sattumalta kiinnosta kokeilla nenänielutestiä, joten en sen vuoksi mene testiin. Jos matkustaisin, maksaisin mieluummin sakot - ottaisin sen niin, että köyhät ja kurjat ovat testipisteellä rääkättävänä, mutta itse pääsen rahalla siitäkin.
Ei se testi ole kivulias 😂 Miten se voisi sattua? Sen epämiellyttävyyskin on pään sisällä.
Ap: testiin vaan, se kestää muutaman sekunnin eikä tunnu miltään. Ihme narinaa
Vierailija kirjoitti:
Ei voi aikuinen ihminen pelätä yhtä tikkua?! Testi kestää kaksi sekuntia eikä satu.
Eli kaikki jotka kokivat sen sattuvan, valehtelevat, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä.
Koronatesti nenästä on kivuton. Mitä ihmettä horiset?
Nenätikun vaihtoehtona on pyllyyn tungettava tikku joka on niin pitkä että se ulottuu sisäelimien kautta kiemurrellen nenään saakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavahan se topsin pyörittely syvällä nenässä on mut kyllä se nyt kestää. Sen verran nopea operaatio. Silmät kostuu ja nenä kirvelee hetken mut sit elämä jatkuu.
Toisaalta vielä helpompaa kun ei mene ollenkaan :)
Eihän sitä muuten menis, mutta testi on pakollinen ulkomailla.
Eli rahalla pääsee testistä? Ei kuulosta sitten siltä, että se testi niin tärkeä on, jos kerran rahalla voi ohittaa sen ja lähteä suoraa päätä ihmisten ilmoille baareihin, tapahtumiin, kauppoihin, jne.