Torakka banaanilaatikossa - kaikki järkyttyivät!!!
Ihan kamalaa. Juttu heti IS:iin.
Mitä tekee poliisi? Mitä tekee hallitus? Saako asiakas terapiaa?
Kommentit (17)
Mitä? Onko banaani muka kasvi? Eikö niitä tehdä banskutehtaan laporatoorioissa?
Mieleni pahoitin minäkin. Nyt menee Liiteri poikottiin.
S- ja K-ryhmän vihannes- ja hetelmälaatikoissa ei ole ikinä ollut torakoita. Se on varmaa se.
Kuinka kansa selviää tätä järkytyksestä?
Oliko kuinka pieninä palasina? Meinaan, jos ryccätorakka pienemmässä kuin sinkkiarkussa saapui.
Vierailija kirjoitti:
Näitä todellakin pitää tuoda esille. Ennen kuin ne lisääntyvät ja leviävät. Ellei ollut yksi kuollut. Hyvä että oli rohkea ihminen ja kuvasi.
Kyllä. Valtakunnantason uutisia.
Tämä on varmaankin ensimmäinen hyöteinen tuontikasvislaatikossa Suomen historiassa?
Ehdottoman tärkeä juttu.
Voi luoja, yks torakka ja etusivu uusiks! Mä odotin, että olis nyt vähintään ollu joku tarantella.
Onhan noissa banaanilaatikoissa ollut tatantelloja ja käärmeitäkin. Tajuatteko mistä noi banskut tänne tulee?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kansa selviää tätä järkytyksestä?
Terapiaan vaan ja sieltä saa diagnoosia. Työkyvyttömäksi tommosesta kauheudesta menee. Eläkkeelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se torakka niissä banaaneissa alunperin ole ollut. Se on pudonnut sinne jostakin Triplassa pyörivistä somaliapinoista.
Pasilassa levinneet rotat on myös somaliapinoiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se torakka niissä banaaneissa alunperin ole ollut. Se on pudonnut sinne jostakin Triplassa pyörivistä somaliapinoista.
Pasilassa levinneet rotat on myös somaliapinoiden syytä.
Tätä ei saa kertoa Sanoman sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Luuleeko ihmiset että suomessa ei ole torakoita?
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko ihmiset että suomessa ei ole torakoita?
Tämä. Suomen luonnossa elää torakoita.
Noh, mä en kyllä tuosta olisi järkyttynyt. Meillä on erilaisia ötöjä lemmikkinä, muun muassa Madagascarin sihiseviä torakoita.
No ei ole eka ötökkä tuossa puljussa ja ruoan seassa. Mä olen äänestänyt jaloillani jo vuosia sitten. Ei ole tullut mistään mitään hyvitystä, ei edes pahoitteluja mistään. Niiden jälkeen en ole tuonne puljuun menny. Enkä mene. Koko ajan jotain otetaan pois markkinoita, ettekö seuraa uutisia..
Näitä todellakin pitää tuoda esille. Ennen kuin ne lisääntyvät ja leviävät. Ellei ollut yksi kuollut. Hyvä että oli rohkea ihminen ja kuvasi.