Testissä käyneet!!! Saako testin nielusta Suomessa jos pelkää nenätikkua??
Kommentit (105)
Mun kaveri sai nielusta otettavan kun on herkästi verta vuotavat limakalvot. Itse en voi sietää nieluviljelyä. Kolme kertaa oon käyny tässä koronatestissä eli nenänielutestissä eikä mun mielestä oo ollenkaan niin kamala toimenpide kuin nieluviljely.
Vierailija kirjoitti:
Kurlaustesti on miellyttävin, saa Terveystalosta.
Saakohan sen myös työterveysasiakkaana? En siis ole menossa, mutta jos joskus tulisi pakko, niin kurlaustesti olisi miellyttävin
Minulla yli 10-vuotiaat lapset sekä itse olemme käyneet testissä nenästä eikä tuntunut kellään meillä missään. Kysyin lapsilta, että mikä taso epämiellyttävyydessä asteikolla 1-10. 1 hyvin vähäinen epämiellyttävyys. Toinen sanoi 1 ja toinen 2. Toinen lapsi käynyt myös kerran aiemmin testissä. Silloin oli kuulemma paljon ikävämmän tuntuinen. Eli varmaan on kiinni testin ottajasta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä.
Mulla nenä todella kuiva ja testi ei onnistu nenästä limakalvojen takia.
En ole ap.Kyllä se onnistuu. On onnistunut kaikilla niillä tuhansilla keitä olen testannut, vaikka on valitettu monesti että ei voi ottaa sen ja sen ja sen syyn takia. Yhdelläkään ei ole tullut verta. Ne keneltä en ota testiä on olleet ainoastaan seuraavat tapaukset: hermosärky, nenäluu murtunut ja luutunut kasaan. Muut ovat pelkkiä inisijöitä ja draamailijoita.
Ei varmasti onnistu, kun koko testi jätetään välistä.
Meillä on käytössä pakkotestaus, joten karkaamaan ei pääse. Kutsumme poliisin ja asiakas saa sakkoja.
T. Rajatyöntekijä
Niitä sakkoja ei tarvitse maksaa/poliisi ei edes kirjoita niitä, jos kertoo, että on suostuvainen testiin, mutta teillä ei ole sopivia testausvälineitä. Oma mokanne.
t. Monesti ylittänyt rajan ja kertaakaan ei ole poliisi kirjoittanut sakkoja tuon takia. Rajan ylitykseen saa varata vaan enemmän aikaa tai ylittää klo 18 jälkeen, kun koronatestaus on kiinni ja korona ei leviä siihen aikaan. Jännä vaan, että kaikki testaajat ja poliisit eivät käyttäneet maskeja, pääasia vain testin otto siellä eikä se, että estettäisiin oikeasti korona leviämästä! LOL!
Tänään lääkärissä muissa asioissa käydessäni olisi pitänyt ottaa koronatesti, nenästä. Olen herkkä nenäverenvuodoille, mutta lääkäri tokaisi että se tyrehtyy. Kieltäydyin testistä ja sen jälkeen sainkin kävellä ovesta ulos.