Onko 180cm nainen jo liian pitkä?
Kommentit (32)
Täällä on selkeästi joku joka vihaa pitkiä ja isotissiä naisia ja sit alottaa tälläsiä tyhmiä avauksia jatkuvasti.
Joku kompleksi itsesi kanssa? Vai kuolaako miehesi Kate Uptonia ja nyt yrität vakuuttaa itsellesi että olet hotimpi kuin se? Vai mikä ihme sulla mättää?
Eiköhän ne lyhyet ja pienet ole ihan yhtä kauniita kuin pitkät ja muodokkaat. Miehiä riittää molemmille, ei ole mikään järki haukkua toista. Sinä et voi olla joka miehen märkäuni millään, niinkuin ei Kate Uptonkaan ole. Kaikilla miehillä on omat juttunsa mistä tykkää ja mitkä innostaa.
181 cm nainen ja ihan ihmiseksi tunnen itseni kuitenkin. Hassua että joku miettii tämmösiäkin :)
Liian pitkä mihin? Jokainen on hyvä sen pituisena kuin on. Olen 176 cm ja jos en jollekin kelpaa tällaisena niin tunne on ihan molemminpuolinen. Käytän korkokenkiä. Ja minulla ei ole mitään lyhyitä ihmisiä vastaan. Ainoastaan huonosti käyttäytyviä ihmisiä.
Mä oon 179cm ja painoa tasan 60. Ikinä en ole kuullut ulkonäöstäni yhtään negatiivista kommenttia.
en todellakaan koe olevani iso, pikemminkin päinvastoin. Mulla on kapeat jalat, kädet, vyötärö jne.. Koon 34 farkut mahtuvat mulle helposti jalkaan, ainoo vaan ettei niissä pituus riitä. Usein joudunkin kaventamaan farkkuni.
Mieheni on mua 6senttiä lyhyempi ja ekan kerran meidän pituusero tuli puheeksi vauvamme ekalla neuvolakäynnillä kun neuvolantäti mittasi meidät ja äänen ihmetteli että onpa outoa kun nainen on miestä pidempi. Ikinä en ollut edes ajatellut koko asiaa.
Jos joku on omilla ansioillaan tietyn pituinen niin kertokoot mitä teki saadakseen haluamansa pituuden.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:31"]
Jos joku on omilla ansioillaan tietyn pituinen niin kertokoot mitä teki saadakseen haluamansa pituuden.
[/quote]
No ehkä me pitkät oltaisiin voitu alkaa tupakoimaan murrosiässä oikein kunnolla niin kasvu olisi pysähtynyt ja näin olisimme saaneet kaikkien av-mammojen hyväksynnän, joka on elämän tukipilari.
Ihania pitkiä naisia, mii laikii. Haluan itseäni pidemmän naisen, monta...
Ei. Mä ainakin olisin mieluusti pidempikin.
N24
JOtain kertoo sekin, että mallit ja usein missitkin ovat tuon pituisia, ainakin lähes.
Pitkillä naisilla on useimmiten erinomaisen hyvät mittasuhteet: pitkät jalat, joissa korkkaritkin näyttävät todella hyviltä.
Aika harvoin olen nähnyt raskastekoisia tuon pituisia naisia, useimmiten ovat sangen sopusuhtaisia, jopa siroja.
Pakko tunnustaa, että pää kääntyy todennäköisemmin pitkän naisen perään...
Ei varmastikaan yli 190 sentisille miehille. Itse olen 182 senttinen mies ja minulle passeli naisen pituus on 160-170 senttiä.
Makuasioitahan nämä. Jotkut lyhyet miehetkin tykkää pitkistä naisista ja päinvastoin, eikä siinä mitään pahaa ole. Pääasia, että molemmat on tyytyväisiä
En kelpuuttaisi, koska nainen tuskin kelpuuttaisi minua, koska olen vain 182cm.
On. Olen 176cm ja entisessä vuokra-asunnossani jouduin kumartumaan nähdäkseni itseni naamani vessan peilistä. Hemmetin kääpiöt.