Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan haluaisi tyttöystävän?

Vierailija
11.08.2014 |

Miksi kukaan haluaisi tyttöystävän?

Tytöt tuntuvat olevan hyvin yksinkertaisia ihmisiä. Sen mitä olen eläissäni nähnyt, heidän aktiviteettinsa koostuu toisista ihmisistä/julkkiksista puhumisesta / juoruamisesta, keskittyvät enemmän siihen miltä ihminen näyttää kuin miltä ihminen kuulostaa, kaikki tieto tärkeistä asioista tai ideoista rajoittuu siihen mitä jaetaan Facebookissa ja ykkösaktiviteettina on toisten ihmisten kuvien tuijottaminen instagramissa. Tytöt ovat tylsiä olentoja, heillä ei ole syvyyttä heidän ajatuksissaan, he eivät ajattele asioita moniulotteisesti vaan hyvin mustavalkoisesti.

Naisten turhuuden huomaa pelkästään katsomalla naispuolisten tubettajien videoita. Meikkivideoita, huonevideoita, laukkuvideoita, "mitä tein tänään"-videoita, lemmikkivideoita tai muita yhtä turhia videoita.

Naiset tuntuvat tietävän paremmin siitä, keitä paskaakin turhempia julkkiksia esiintyi jossain paskassa tosi-tv-sarjassa kuin vaikkapa siitä kuka on edes Eurooppaneuvoston puheenjohtaja, Venäjän ulkoministeri tai hitto ketkä ovat edes Suomen nykyisiä ministereitä. Tietämys Ukrainan kriisin laukaisemasta kansainvälisestä kriisistä rajoittuu siihen mitä jaetaan Facebookissa. Oma mielipide vaikka huumepolitiikasta rajoittuu binääriseen moraaliarvoon, jota ei ole mietitty sen jälkeen kun ala-asteella kerrottiin huumeista.

Kaikki "girlgameritkin" ovat ihan vitunmoista syöpää. Pelitaidot paskemmat kuin 3-vuotiaalla mutta silti huomiohuorataan omalla sukupuolella.

Ps. Tiedän kyllä siitä Gaussin käyrän mahdollistamasta häviävän pienen vähemmistöstä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mitä naisia aloittaja tuntee, kun itse en tunne ainoaakaan tuollaista yli 15-vuotiasta. Jopa ne tuttavani, jotka omasta mielestäni ovat tylsiä ja pinnallisia, ovat huomattavasti tuota stereotypiaa moniuloitteisempia,

Vierailija
2/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fiksujakin naisia on, esim. panosuhde.com sivustolla on tosi hyvännäköisiä ja älykkäitä tyttöjä. Se viestittely niiden kanssa kyllä vähän maksaa mutta laadusta kannattaa maksaa! Mene sinäkin etsimään sieltä tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ap! Kirjoituksesi perusteella sinun tuskin tarvitsee olla huolissasi. Ensin pitäisi jonkun tällaisen bimbon huolia sinut poikaystäväkseen.

Vierailija
4/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut tähän enemmän älyllisyyttä. Jos ap olisi halunnut oikeasti vastauksen otsikon kysymykseen, hän olisi voinut sen esittää esimerkiksi jollain miesvaltaisella foorumilla ilman mitään listauksia. Vastaavan listan saisi tehtyä myös miehistä, mutta se ei hyödyttäisi ketään.

-neitsytnörtti 24m

Vierailija
5/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä on tilaisuutesi kehittyä ihmisenä: miksi katseesi, ajatuksesi ja toiveesi ovat suuntautuneet kuvailemiisi naisyksilöihin, miksi et huomioi niitä toisenlaisia. Oletko kenties kuvaamasi naistyypin miespuolinen vastine?

Vierailija
6/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehethän haluavat ulkonäköönsä keskittyviä yksiulotteisia ja hieman hömelöitä naisia.

Vierailija
7/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaxuhalit sulle. Menes takasi ylilaudalle nytten.

Vierailija
8/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Happamia", sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
9/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä! Mä luulin olevani nainen, mutta tuon perusteella se on täysin mahdotonta. Yksikään noista "väitteistä" ei pidä paikkaansa mun kohdalla..

Vierailija
10/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan kaksi kertaa enemmän kuin mieheni, opiskelen toista maisteritutkintoani (molemmat ns. kovilta aloilta), säästin neitsyyttäni miehelleni ja seuraan politiikkaa ihan riittävästi tietääkseni maailman menosta ja ennakoidakseni tulevaa kehitystä. Keskustelemme mieheni kanssa usein tulisesti esim. juuri politiikasta.

Näiden lisäksi pidän hius- sekä meikkivideoista ja hömppäsarjoista, naistenlehdistä ja vaatteista. Haluan näyttää kauniilta ja erityisesti pidän siitä, kun huomaan mieheni nauttivan ulkonäöstäni. Rakastan myös kissanpentuvideoita. Olen myös huolehtivainen ja minusta on ihanaa, jos saan tehdä miehelleni hyvää ruokaa. Toisaalta myös miehelleni on tärkeää huolehtia minusta, vaikka fakta on, ettemme kumpikaan sinänsä tarvitsisi mitään huolenpitoa - pärjäisimme omillamme mainiosti.

Mustavalkoinen ja yksiulotteinen ajattelutapa koskee mielestäni ennemminkin miehiä kuin naisia. Syyllistyt suureen mustavalkoisuuteen myös itse aloituksessasi, kun luulet naisten yhden tai muutaman kiinnostuksen kohteen määrittelevän heidät ihmisinä kokonaisuudessaan. Jos mies pitää jääkiekosta, ei se kai tarkoita, että hän ei muuta teekään kuin pelaa sitä ja puhuu siitä 24/7? Elämä ja ihmiset ei todellakaan ole niin yksiulotteisia.

Jos et halua tyttöystävää, syy ei ole tytöissä. Ei tyttöystävää ole pakko halutakaan. Kulje rohkeasti omaa polkuasi.

Vierailija
11/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyn online peleissä miehenä.

T:Nainen

Vierailija
12/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki samanlaisia olla. Itse en edes ole facessa tai instassa, enkä yhtä ainoaa laukkuvideota ole katsonut. Bäfää yms pelaan nimimerkillä, josta ei voi päätellä sukupuolta. Ja kyllä hakkaan välillä pelissä jätkät sillai, että niitä vaan nolottais jos tietäisivät sukupuoleni.

t. 16-v mimmi

Vierailija
13/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaivaa popparit esiin*

Vierailija
14/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo

Vierailija
15/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kertoo enemmänkin sinusta tuo, minkälaiset sivusto, sisältö ja väitteet ovat sinulle tuttuja, ja sitten vain oletat kyseessä olevan enemmistön. Minun kokemukseni naisista, etenkin niistä, jotka olen tavannut internetissä, on aivan päinvastainen. Jos sivistäisit itseäsi enemmän, et näkisi puolta maailman väestöstä yhtä mustavalkoisesti - ja lakkaisit olettamasta, että jokainen redditin jne ano on mies.

Mutta eihän se keneltäkään muulta ole pois kuin sinulta, ellei pääsi ole sitten vaarassa pimahtaa siihen pisteeseen, että alat murhata naisia kun ne on niin turhia eikä kuitenkaan anna.

Vierailija
16/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virginity is strong in this one.

Vierailija
17/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo joo.

Mutta säälin aloittajaa, jos et tajua että se meikkausvideoista kiinnostunut nainen voi olla se korkeakoulutettu, joka ei vaan jaksa töidensä jälkeen keskustella sellaisista oman alansa aiheista, joihin sinulla ei edes riittäisi ymmärrys.

Vierailija
18/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sitte hankkia poikaystävä sen tyttiksen sijaan.

Vierailija
19/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n kannattaakin sitten hankkia poikaystävä jos tytöt noin ahdistaa!

Vierailija
20/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko naissukupuolen kiitos ap:lle jättäytymisestä pois parisuhdemarkkinoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme