Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuhosi naisen itsetunnon = paha syömishäiriö

Vierailija
11.08.2014 |

Oli aika hirveää huomata millä tavalla eräs tuttu nainen on tässä kahden vuoden aikana muuttunut :(

Kyse on siis ex-poikaystäväni "ensimmäisestä" tyttöystävästä (nyk. ex). Tämä tyttöystävä kertoi minulle aikanaan monen monta tosiasiaa ex-poikaystävästä ja siitä, kuinka ikävää perhe-elämää hän on viettänyt ja on siksi mitä on. Ex-poikaystäväni suhdeongelma oli se että hän yritti aina muuttaa naiset mieleisekseen, käskee esim. värjätä hiukset tietyn näköiseksi kuin jollain toiselle ja muutenkin kaikella tavalla aiheuttaa huonoa itsetuntoa naisille ja pettää ketä tahansa. Niin sen jälkeen tämä nainen löysi uudeksi miehekseen ex-poikaystävän kaverin, joka ilmeisesti myös kohtelee häntä huonosti. Aluksi tästä uudesta miehestä saa todella mukavan kuvan: on komea, hyvin kouluttautunut, kiltti, kielitaitoinen jne. Olen itse yhden kerran tavannut tämän miehen ja minulle jäi todella ristiriitainen kuva tästä miehestä, joka pyysi minua kahville, tuli aivan mieleen exä joka pelasi kaikkien naisten kanssa. Niin nyt nämä miehet ovat saaneet tuhottua tuntemani naisen itsetunnon siihen malliin että ennen hyväkuntoinen nainen on muuttunut aivan liian laihaksi ja se on surullista. Ja minä kun luulin että hän oli saanut asiat vihdoin kuntoon :(

En nyt enää ymmärrä mitä järkeä edes seurustella kenenkään kanssa jos joku mies onnistuu noin pahasti tuhoamaan naisen itsetunnon? en sitten tiedä onko minulla jotenkin vahvempi itsetunto, olen itsekin seurustellut aikanaan yhden miehen kanssa joka aina raivosi minulle (normaalipainoiselle) että olen kuulemma liian lihava ja pyrki kaikin tavoin arvostelemaan minua. Kaiken jälkeen mietin mitä järkeä edes seurustella koskaan kenenkään kanssa, jos kumppani koko ajan etsii virheitä toisesta ja aiheuttaa masennusta tai syömishäiriöitä. En tiedä milloin tämä maailma muutti tällaiseksi ettei mikään riitä ja ettei mikään ole koskaan hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, ootko miettinyt että ei se nyt ihan sattumaa ole kuka päätyy millaiseenkin suhteeseen? Tuollainen suhde voi myös olla se viimeinen pisara, jonka jälkeen ymmärtää että sitä omanarvontunnetta ja itsetuntoa pitää vahvistaa ennen kuin ajautuu taas seuraavaan huonoon suhteeseen.

Vierailija
2/3 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:28"]

Hmmm, ootko miettinyt että ei se nyt ihan sattumaa ole kuka päätyy millaiseenkin suhteeseen? Tuollainen suhde voi myös olla se viimeinen pisara, jonka jälkeen ymmärtää että sitä omanarvontunnetta ja itsetuntoa pitää vahvistaa ennen kuin ajautuu taas seuraavaan huonoon suhteeseen.

[/quote]

Juu näin on. Ei välttämättä kannata hypätä heti uuteen suhteeseen, vaan odottaa ja katsella millaista on "tarjolla". Nuoret eivät kumminkaan aina jaksa odottaa vaan jotain säpinää on "heti" oltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on narsisti, eikä muuksi muutu