Miksi kukaan haluaisi tyttöystävän?
Miksi kukaan haluaisi tyttöystävän?
Tytöt tuntuvat olevan hyvin yksinkertaisia ihmisiä. Sen mitä olen eläissäni nähnyt, heidän aktiviteettinsa koostuu toisista ihmisistä/julkkiksista puhumisesta / juoruamisesta, keskittyvät enemmän siihen miltä ihminen näyttää kuin miltä ihminen kuulostaa, kaikki tieto tärkeistä asioista tai ideoista rajoittuu siihen mitä jaetaan Facebookissa ja ykkösaktiviteettina on toisten ihmisten kuvien tuijottaminen instagramissa. Tytöt ovat tylsiä olentoja, heillä ei ole syvyyttä heidän ajatuksissaan, he eivät ajattele asioita moniulotteisesti vaan hyvin mustavalkoisesti.
Naisten turhuuden huomaa pelkästään katsomalla naispuolisten tubettajien videoita. Meikkivideoita, huonevideoita, laukkuvideoita, "mitä tein tänään"-videoita, lemmikkivideoita tai muita yhtä turhia videoita.
Naiset tuntuvat tietävän paremmin siitä, keitä paskaakin turhempia julkkiksia esiintyi jossain paskassa tosi-tv-sarjassa kuin vaikkapa siitä kuka on edes Eurooppaneuvoston puheenjohtaja, Venäjän ulkoministeri tai hitto ketkä ovat edes Suomen nykyisiä ministereitä. Tietämys Ukrainan kriisin laukaisemasta kansainvälisestä kriisistä rajoittuu siihen mitä jaetaan Facebookissa. Oma mielipide vaikka huumepolitiikasta rajoittuu binääriseen moraaliarvoon, jota ei ole mietitty sen jälkeen kun ala-asteella kerrottiin huumeista.
Kaikki "girlgameritkin" ovat ihan vitunmoista syöpää. Pelitaidot paskemmat kuin 3-vuotiaalla mutta silti huomiohuorataan omalla sukupuolella.
Ps. Tiedän kyllä siitä Gaussin käyrän mahdollistamasta häviävän pienen vähemmistöstä.
Kommentit (24)
Olen nainen, mutta en voisi kuvitella itseäni kaveeraamassa pinnallisten bloggaajajien kanssa. Olen siitä erikoinen, että shoppailu (vaatteet, meikit, asusteet) ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut, yhteiskunnalliset asiat kyllä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 08:41"]
Esiinnyn online peleissä miehenä.
T:Nainen
[/quote]
Ja muut miehet ihmettelevät miten voi olla niin paska pelaaja.
Heteromiehet ja heteropojat yleensä haluavat tyttöystävän. Kysy heiltä miksi.
Ja yritä ymmärtää että jos luet jotain bimboblogeja, kaikki tytöt eivät kuitenkaan tee niin.