Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35v mies enkä ole koskaan saanut naista

Vierailija
11.08.2014 |

Kysy mitä haluat.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitkäkin ystävyys naisen.kanssa johtaa enempään. Mies joka on kohtelias herrasmies ja valmis auttamaan saa varmasti naisen.

Itse olen yli 4-kymppinen. Ja niin vain kävi, että mulla on suhde työkaverini, miehen kanssa, jota en moneen vuoteen nähnyt miehenä. Komea hän ei ole, mutta melko pitkä, harteikas ja vatsaki löytyy. Älykäs ja huumorintajuinen, ehdottomasti seuramies.

Tuo mies liehitteli tekemällä minulle koko ajan pikku juttuja, esim takuuvarmasti jokaikinen ovi aukeaa edestäni.Asiat olivat ja ovat sellaisia, ettei ulkopuolinen näe niissä yhtään mitään, mutta kyllä minulla oli hyvin naisellinen olo, kun joku toimi tällä tavoin. Pikku hiljaa tajusin pitäväni miehestä muutenkin kuin työkaverina ja sitten tapahtui psti juttua ja siitä se sitten lähti.

Eli yritän sanoa, että kannattaa pitää niutä nsisia ystävinä. Ja lisäksi se sinun naisesi voi olla vaikka vähän vanhempi tsi vaikka yksinhuoltaja. Katsothan maailmaa avoimin silmin.

Vierailija
22/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isäsikin perustanut perheen N.nelikymppisenä? Siinä mielessä olet "maagisessa" iässä, että monet nuorena "aktiivisimmat" menevät jo toista kierrosta avioeroineen ja lapsineen. Oman ikäisiä naisiakin vapautuu markkinoille. Ole avoin, iloinen ja hymyile. Poikamiesten jutut tuppaa pyörimään urheiluhommien ja yleisten yhteiskunnan toimimattomuuksien Ympärillä- se antaa katkeran kuvan ja myrkyttää mielenkiinnon vaikka sisimmässään tietäisikin miehen olevan herttainen, hyväsydäminen, fiksu ja potentiaalisesti hyvin ihanakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi