Olen 35v mies enkä ole koskaan saanut naista
Kommentit (22)
-Miksi näin?
-Trollailetko Suomi24:lla?
-Ulkonäkösi ja luonne
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:36"]Vituttaako?
[/quote]
Arvasin että tämä on ensimmäinen kysymys. :)
Ja kyllä vituttaa.
Olen kyllä nussinut mutta vain huoria. Oikeaa naista en ole koskaan saanut.
Jos jotain positiivista sulla ei ole ainakaan sukupuolitautia sitten. Naisista voi saada helposti kauhean sairauden, herpeksen ym.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:36"]-Miksi näin?
-Trollailetko Suomi24:lla?
-Ulkonäkösi ja luonne
[/quote]
Olen epäsosiaalinen nörtti. Ja lyhyt.
En trollaa missään.
Olen aika ruma naamastani ja ylipainoa on jonkin verran vaikka käynkin salilla. Luonteeltani olen aika herkkä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:37"]Jos jotain positiivista sulla ei ole ainakaan sukupuolitautia sitten. Naisista voi saada helposti kauhean sairauden, herpeksen ym.
[/quote]
Niin, olen käyttänyt prostituoitujen kanssa kondomia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:40"]Miten lyhyt olet? Painosi?
[/quote]
Olen 178cm lyhyt ja painan 80 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:40"]Miten lyhyt olet? Painosi?
[/quote]
[/quote]
Normaali pituus, jokin 165 cm tai alle on lyhyt mieheksi. Ajattelitko käydä loppuikäsi huorissa, eikö normaali parisuhde ja sen tavoittelu kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:51"]
[/quote]
[/quote]
Normaali pituus, jokin 165 cm tai alle on lyhyt mieheksi. Ajattelitko käydä loppuikäsi huorissa, eikö normaali parisuhde ja sen tavoittelu kiinnosta?
[/quote]
Kiinnostaa tietenkin, mutta olen jo luovuttanut. Kukaan ei ole huolinut tähän mennessä, joten miksi joku haluaisi minut myöhemminkään? En ole edes suudellut naista.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kiinnostaa tietenkin, mutta olen jo luovuttanut. Kukaan ei ole huolinut tähän mennessä, joten miksi joku haluaisi minut myöhemminkään? En ole edes suudellut naista.
[/quote]
Ovatko kaikki naiset sitten mielestäsi tavoittelemattomia kaunottaria? Kyllä sulle joku ihan varmasti löytyy jos vain etsit. Usko mua.
Mistä olet koittanut etsiä naista? Onko työpaikallasi naisia? Asutko isommassa kaupungissa (onko tarjontaa/aktiviteetteja missä kohdata naisia luontevasti?)
Ei sinun tilanteesi nyt mikään ylitsepääsemätön ole. "Kokemattomuudesta" ei kannata tehdä itselleen päänsisäistä estettä ainakaan mahdolliselle treffailulle, sillä sehän on nyt melkein viimeinen asia mitä nainen ajattelee kun tapaa uuden miehen. Enemmän keskiarvonaisen vaa'assa painaa miehen huoliteltu olemus, työpaikka, mahdolliset lemmikit, lapset ja ex-vaimot, harrastukset, huumorintaju, älykkyys ja pään sisältö ylipäätään. Toisin sanoen melkein kaikki muut asiat elämässä.
Et nyt vaan hyvin yksinkertaisesti ole vielä löytänyt itsellesi tähän mennessä sopivaa kumppania, mutta mihinkään tähtiin ei ole kirjoitettu etteikö näin voisi vielä käydä. :)
VIHAAT NAISIA JA NAISETTOMUUS ON TÄYSIN OMAA SYYTÄSI SENKIN LASSUKKAPASKA! t. psykologian kurssin lukiossa käynyt nainen
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ovatko kaikki naiset sitten mielestäsi tavoittelemattomia kaunottaria? Kyllä sulle joku ihan varmasti löytyy jos vain etsit. Usko mua.
[/quote]
No ei löydy. Kuka hemmetti ylipäätään haluaisi näin vanhan äijän, jolla ei ole koskaan ollut tyttöystävää, ei ole suudellut, ei pitänyt kädestä, ei käynyt edes treffeillä yhtään kertaa. Ainoat kokemukset naisista vain parin maksullisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:17"]Mistä olet koittanut etsiä naista? Onko työpaikallasi naisia? Asutko isommassa kaupungissa (onko tarjontaa/aktiviteetteja missä kohdata naisia luontevasti?)
[/quote]
Baarista, töistä ja tuttujen kautta mutta ei kukaan ole kiinnostunut minusta. Käyttävät vain hyväkseen pyytämällä palveluksia koko ajan ja pitävät friendzonella. Aina ne minua karttavat esim. jossain bileissä tai yökerhoissa. Nauravat päin naamaa ja käyttäytyvät tosi ilkeästi.
35-vuotias mies, ja uskoo tähän myyttiseen friendzoneen?
Pisteet lähti mun silmissä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:17"]Mistä olet koittanut etsiä naista? Onko työpaikallasi naisia? Asutko isommassa kaupungissa (onko tarjontaa/aktiviteetteja missä kohdata naisia luontevasti?)
[/quote]
Baarista, töistä ja tuttujen kautta mutta ei kukaan ole kiinnostunut minusta. Käyttävät vain hyväkseen pyytämällä palveluksia koko ajan ja pitävät friendzonella. Aina ne minua karttavat esim. jossain bileissä tai yökerhoissa. Nauravat päin naamaa ja käyttäytyvät tosi ilkeästi.
[/quote]
Joo olet herkkä:) Ja tuo hymiö ei nyt tarkoita, että nauran päin naamaasi.
Naiset saa kuulla baarissa niin törkeitä ehdotuksia ja kommentteja kropastaan, että ovat usein valmiiksi sellaisessa vastahyökkäys asemassa. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista.
Baarit ei ehkä tosiaan ole paras paikka tutustua. Tai sitten pitää vastata ilkeisiinkin kommentteihin huumorilla ja osoittaa, että on kiinnostunut naisesta ihmisenä, eikä vain oman egon kohottamisesta.
Vituttaako?