Mistä kaupasta ostatte rintaliivinne?
Näin yleensä, onko jotain tiettyä "vakikauppaa"?
Kommentit (40)
Lumingerie-verkkokaupasta, siellä on ihana palvelu ja aina saa palauttaa jos ei sovikaan, tai Sokokselta.
Lindex, hyvä valikoima myös pienissä kooissa.
Ei ole tiettyä vakikauppaa. Ostan mistä löydän kokoani tarjouksesta alle kolmellakympillä. Elloksen ale, Changen puoleen hintaan -tarjoukset ja Stockan Hullut päivät ovat tyypillisiä paikkoja.
En ole tarkka sen suhteen mitä väriä tai kuosia liivit ovat, kunhan koko täsmää eikä vie konkurssiin.
Cubukselta, ainoa kohtuuhintainen paikka jossa 65D-kokoa.
Kuulun alusvaatekerhoon, josta tulee aina postissa setti.
Lindexin Ella M. -liiveissä on mun mielestä ihan ehdoton hinta-laatusuhde.
Netistä, yleensä Lumingerieltä. Muualla ei ole kokoja, Changen liivejä en käytä laatu on huonoa.
-60E
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:50"]
Kuulun alusvaatekerhoon, josta tulee aina postissa setti.
[/quote]
Mäkin haluaisin kun en todellakaan nauti siitä että käyttäisin vähäistä vapaa-aikaani alusvaateostoksilla. Mutta jostain syystä näiltä puuttuu yleensä just se mun kokoni: on 80D ja 85E, muttei sitä mun kokoani siitä välistä.
Varastan ne muilta naisilta (olen mies)
Victoria's secretiltä tai sitten ulkomailta laatuliikkeistä kuten la perlaa yms. Kokoni on vähän hankala 70DD
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:16"]Varastan ne muilta naisilta (olen mies)
[/quote]
Ja pidät niitä VAI?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:45"]Lindex, hyvä valikoima myös pienissä kooissa.
[/quote]
kooissa?
Tilaan bravissimo.com:ista. Muualta en ole löytänyt kokoa. Lumingeristä joskus tilasin kahdet, mutta oli niin surkea laatuisia, etten toiste tilaa.
Ja uk koko siis 34J
Change tai sokos