Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rikki ja peloissaan oleva... lapsi

Vierailija
10.08.2014 |

Olen 12 vuotias tyttö. Kaikki alkoi maaliskuussa, kun löysin korvastani patin, jonka luulin tulleen korviksista enkä kantanut huolta. Seuraavaksi löysin kainalostani patin, josta pelästyin paljon. Annoin patin olla, kunnes rintaani tuli myös patti. Menimme äitini kanssa näyttämään patteja yksityiselle mehiläiseen, joka sanoi ettei ole yhtään huolta. (Tästä on 18 päivää kun kävimme mehiläisessä)

Nyt tilanne on kuitenkin toinen, huomasin että kainaloon on tullut lisää patteja. Pelkään syöpää aivan hervottomasti, ja korvapattikin alkoi huolestuttaa, olin idiootti enkä maininnut siitä mehiläisessä. Aloin tutkia itseäni ja huomasin leuassakin jonkun patin, tuntuu että oon tulossa hulluksi koska pelottaa niin paljon joku imusolmukesyöpä. Mun nielurisat oli tänään aamulla punaiset ja kipeät, useamman päivää oon aivastellut ja nielurisoissa näkyy ihan minimaalinen finnin näköinen patti, taas kerran joka on siis punainen ja kipeä. Luin netistä että flunssa on imusolmukesyövän oire. Oon itkenyt monta päivää tätä samaa ja äidillä eikä isällä ei ole mitään murhetta musta, sanovat että täytyy tilata aika johonkin hoitoon jos en kohta lopeta näitä pateista puhumista, mutta oon oikeesti tosi peloissani ja nytkin tunnustelen soliskuoppaa että oisko siellä jotakin. 

Kuulostaa varmaan tosi sairaalta mutta en enää tiiä mitä  teen näitten pattien kanssa. :'(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:37"]Ei 12v käytä noin puhdasta ja rikasta kuvailua.

[/quote] Kateellinenko sinä olet?

Vierailija
22/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:59"]

Sulle on kuule varmaan tulossa flunssa. 

[/quote]

Toivotaan että ihan harmiton vaan :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, sinulla on aika todennäköisesti rasvapatteja. Ne ovat juuri sellasia, että voi liikuttaa eikä ole ns kiinni missään. Jos eivät ole suuri kosmeettinen haitta niin ei hätää, ne voi myös leikata jos häiritsee. Toki sinuna kävisin vielä varmistamassa lääkärissä uudestaan. Ole huoleti :)

Vierailija
24/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:08"]

Kuules, sinulla on aika todennäköisesti rasvapatteja. Ne ovat juuri sellasia, että voi liikuttaa eikä ole ns kiinni missään. Jos eivät ole suuri kosmeettinen haitta niin ei hätää, ne voi myös leikata jos häiritsee. Toki sinuna kävisin vielä varmistamassa lääkärissä uudestaan. Ole huoleti :)

[/quote]

Oikeesti aloin melkein itkemään tästä viestistä! Ihanaa että jokin asia viittaa positiivisempaan suuntaan, tuntuu vaan oikeesti et kaikki kaatuu päälle.

Vierailija
25/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:08"]

[/quote]

Oikeesti aloin melkein itkemään tästä viestistä! Ihanaa että jokin asia viittaa positiivisempaan suuntaan, tuntuu vaan oikeesti et kaikki kaatuu päälle.

[/quote]

kyllä se siitä, kannattaa käydä sen oman mielenrauhasi takia uudestaan siellä lääkärissä. Samalla voitte myös keskustella pattien mahd poistosta jos sitä haluat. Tottakai tuollainen säikäyttää, varsinkin kun netti on nykyään pullollaan infoa (faktaa ja fiktiota) kaikista taudeista. Elä lue niitä, vaan pyydä äitiäsi viemään sinut uudestaan lääkäriin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän