Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa olette esittäneet huumepäissänne selvinpäin olevaa poliisin teitä puhuttaessa?

Vierailija
21.06.2022 |

Itselläni luku on 12-15. Niistä kymmenisen auton ratin takaa, kun ovat puhalluttaneet ja kun olen ollut kannabìksen ja/tai amfetamíinin vaikutuksen alaisena. Osaan esittää hyvin selvää ihmisten edessä ja koskaan en ole poliisillekaan narahtanut laittoman päihteen käyttämisestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan

Vierailija
2/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. Pyydä äitiltä lisää kaakaota ja mehujää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, vaikka kuinka monta kertaa :D Ja oon kans huumepäissäni "vastustanut" kaikkia huumeita ja niihin liittyvää keskustellessani boomereiden kanssa, jotka eivät asioista ymmärrä. Olisivat varmaan saaneet sydärin, mikäli olisivat tienneet tilastani, tai asioista joita oon tehnyt xD

Aina mennyt täydestä läpi. Ja tosiaan jopa poliiseille, jotka on kuitenkin koulutettu asiaan. Asioista tietämättömät luulee, että kun on käyttänyt huumeita, muuttuu arvaamattomaksi zombiksi. Todellisuus on ihan toista. Tottakai rappio narkit tunnistaa kaikki, mutta normaalia käyttäjää ei mitenkään :D

Vierailija
4/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, vaikka kuinka monta kertaa :D Ja oon kans huumepäissäni "vastustanut" kaikkia huumeita ja niihin liittyvää keskustellessani boomereiden kanssa, jotka eivät asioista ymmärrä. Olisivat varmaan saaneet sydärin, mikäli olisivat tienneet tilastani, tai asioista joita oon tehnyt xD

Aina mennyt täydestä läpi. Ja tosiaan jopa poliiseille, jotka on kuitenkin koulutettu asiaan. Asioista tietämättömät luulee, että kun on käyttänyt huumeita, muuttuu arvaamattomaksi zombiksi. Todellisuus on ihan toista. Tottakai rappio narkit tunnistaa kaikki, mutta normaalia käyttäjää ei mitenkään :D

Vierailija
5/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan, en ole nisti.

Vierailija
6/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esittänyt selvinpäin huumenistiä.

Vierailija
7/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisibiisi... 👍

Vierailija
8/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia valkenee: Palstan katkis-boi on pirinisti 😂🦐🤡

Hieno kombo. Kill urself.

Vierailija
9/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia valkenee: Palstan katkis-boi on pirinisti 😂🦐🤡

Hieno kombo. Kill urself.

En nyt sanois itseäni pirínistiksi, kun viihdekäytän sitä max. 5 kertaa vuodessa ja nyttenkin on viime kerrasta varmaan 10 kuukautta aikaa. Ap

Vierailija
10/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi menee yleensä ihan toisin päin.

Vierailija
11/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanois itseäni pirínistiksi, kun viihdekäytän sitä max. 5 kertaa vuodessa ja nyttenkin on viime kerrasta varmaan 10 kuukautta aikaa. Ap

Ei vain itselle aukea että jos viihdekäyttää noin 5 kertaa vuodessa miten päätyy kymmenen kertaa poliisin pysäyttämäksi. Tai miksi ylipäätään silloin pitää mennä auton rattiin.

Vierailija
12/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up