Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ei voi käyttää ehkäisyä?

Vierailija
10.08.2014 |

Olin kesällä sängyssä tutun miehen kanssa, emme siis tapaile. On vaan yhen illan juttuja.. Käytimme ehkäisyä koko ajan. Lopussa kuitenkin hän kuiskasi minulle kuinka ihanaa olisi olla ilman kumia.. En suostunut tietenkään ja sanoin että minulla ei ole e-pillereitä käytössä joten ei onnistu. Vastaus oli '' Käydään aamulla ostaan jälkiehkäsypilleri'' KIITOS EI! Mikä miehiä vaivaa? En tarkoita yleisesti kaikkia, mutta ei ole eka kerta kun näin on käynyt.. Kävin juuri testeissäkin varmuudeksi kun ajattelin että olen saanut tältä jonkin taudin kun varmaan paneskelee ketä sattuu ilman kumia. Vaikka kumia käytimmekin. Muilla kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kondomin kanssa seksi nyt vain tuntuu ihan paskalta.

Vierailija
2/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin itsekin samaan ilmiöön kun olin sinkku. Paljaalla olisi pitänyt panna ja ehdotettiin juurikin tuota je-pilleriä tai ulosvetoa juuri ennen orgasmia. Suurin pelkoni ei todellakaan ollut raskaus vaan nimenomaan taudit, joista voi saada elinikäisen riesan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tapailet outoja miehiä? Meillä mies ehkäisee, minulle ei sovi mikään markkinoilta löytyvä ehkäisymenetelmä. Näin on ollut jo pitkään/ vuosia.

Vierailija
4/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hinkkaa munaansa missä sattuu eivätkä välitä seurauksista paskaakaan. Idiootit!

Vierailija
5/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailema mies ei ikinä tekisi noin.