Miksi miehet valehtelevat pituutensa deittisovelluksissa?
Tapasin kaksi miestä. Toinen heistä väitti olevansa 179cm. Oli minua selvästi pidempi ja tunsin itseni lyhyeksi hänen rinnallaan. Seuraava sankari väitti olevansa 178cm. Oli nippanappa pidempi kuin minä (164cm). Joku tässä valehtelee. Miesten mukaan heillä olisi vain sentti pituuseroa. Miksi valehdella?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityin tässä nettidettipalstalle, ja selasin miesten ilmoituksia. Lähes kaikki miehet etsi itseään nuorempaa, vain muutama oli laittanut ylåikärajaksi naiselle oman iän, monella jopa 20 vuotta nuorempi.. Pituus piti olla 10- 15 cm lyhyempi..Suurin osa halusi hoikan ja siron naisen.
Minkälaisia nämä miehet itse sitten oli. Tavallisia miehiä, kukaan ei ollut mikään pitkä atleetti tai komea. Suurin osa ei ollut ilmoittanut omaa pituuttaan tai painoaan.
Nämähän perustuvat ihan ihmislajin biologisiin tarpeisiin. Naiset itse haluavat pitkälle toistakymmentä senttiä pidemmän miehen. Olen 181 cm, mutta huomannut, että naiset, jotka ovat pidempiä kuin 168 cm, eivät pidä minua koskaan muuna kuin mahdollisena kaverina. Ja Suomessa on pitkiä naisia paljon.
Höpötihöö mitä yleistystä. Minua kiinnostaisit pituuden puolesta oikein hyvin. Taitavat olla ihan muut ominaisuudet mitkä tekevät sinusta pelkän kaverin.
N 172 cm
Ei kun se on joku maaginen raja. Naiset, joita kiinnostaa enempikin, ovat olleet kaikki joko tasan 168 cm (useampi!) tai jotain 150-160 cm:n väliltä. Pidempien kanssa ei niin mitään saumaa.
Väitätkö sinä siis tosissasi, että ainoastaan 168cm pitkät naiset tai sitä lyhyemmät voivat kiinnostua 181 senttisistä tai lyhyemmistä miehistä?? Vai mitä tarkoitat "maagisella rajalla"?
Ei, vaan omien ja muidenkin kokemuksella pituusero on hyvin usein se 10-15 cm jos ei enemmän. 13 cm:n rajan alle en minä ole päässyt.
Ja ymmärrätkö kuitenkin, että tätä ei voi yleistää ja että naiset ovat erilaisia mieltymystensä suhteen? Siinä missä sinä et ole päässyt 13 cm rajan alle, on paljon miehiä jotka ovat päässeet reilustikin kyseisen rajan alle. 😄
2013 Briteissä tehdyssä tutkimuksessa pariskuntien osapuolten välinen pituusero oli miehen hyväksi 10 cm tai yli sen n. 70%:ssa tapauksista. Nainen oli ylipäänsä pidempi osapuoli 4,1%:ssa näistä pariskunnista.
Että mikähän tässä on se normi? En tietenkään kannata valehtelua, kun joku suivaantui jo siitäkin aiheesta.
Olisi kyllä kiintoisaa nähdä se taikatemppu, jolla tilasto saataisiin käännettyä toisinpäin. Pitäisi varmaan alkaa jalostaa miehistä kääpiöitä tai naisista jättiläisiä, ei kai se muuten onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoititko itse painosi oikein?
Kysytkö naisen painoa deittisovelluksissa? Semmoiset miehet jää välistä. Tai saatan ilmoittaa ja mennä treffeille mutta sanoa, että olet liian lyhyt tms.
Miksi näin aggressiivinen? Nainen saattaa ihan hyvin kysyä mieheltä hänen pituuttaan. Miksi painoa ei saisi kysyä naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoititko itse painosi oikein?
Kysytkö naisen painoa deittisovelluksissa? Semmoiset miehet jää välistä. Tai saatan ilmoittaa ja mennä treffeille mutta sanoa, että olet liian lyhyt tms.
Miksi näin aggressiivinen? Nainen saattaa ihan hyvin kysyä mieheltä hänen pituuttaan. Miksi painoa ei saisi kysyä naiselta?
Toki voi kaikkia mittoja kysellä. Minä aina kysyn vyötärönympäryksen ja älykkyysomäärän sekä kengännumeron.
Kyllä, kyllä ja en. Yhärinä oleminen vaikuttaa parisuhteeseen hieman eri tavalla kuin se, että käyttää apuvälinettä, jotta näkee lähelle/kauas.