Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet valehtelevat pituutensa deittisovelluksissa?

Vierailija
29.07.2021 |

Tapasin kaksi miestä. Toinen heistä väitti olevansa 179cm. Oli minua selvästi pidempi ja tunsin itseni lyhyeksi hänen rinnallaan. Seuraava sankari väitti olevansa 178cm. Oli nippanappa pidempi kuin minä (164cm). Joku tässä valehtelee. Miesten mukaan heillä olisi vain sentti pituuseroa. Miksi valehdella?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi jos ei vaan viehäty itselleen liian lyhyistä miehistä? Jos mies on hyvin laiha ja siro takenteinen 175 senttiä pitkä niin en vaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa häneen. Sille ei vaan voi mitään. En aina jaksa kysyä pituutta ja joskus unohdankin sen jos joku vaikuttaa kivalta ja juttu luistaa hyvin…. Katu totuus sitten päin naamaa jos mies onkin liian lyhyt… Juttu kuivuu siihen. Siksi välillä kysyn pituutta. Ettei haaskaantuisi kummankin aikaa ihan turhaan.

Painon kysyminen on kyllä moukkamaista. En ikinä kysyisi painoa vaikka en kyllä viehäty lihavista miehistäkään…

Ja mulla on omassa profiilissa kyllä selkeät kuvat, jotka vastaavat ulkonäköä. Ja olen laittanut myös pituuteni sinne. Vähän kuin vihjeenä, että miehetkin osaisivat ajatella, että okei pitkä nainen ja pituus ilmoitettuna. Etsii ehkä pidempää miestä.

Eikö sinusta tunnu tyhmältä, että muuten hyvä juttu kaatuu pituuden vuoksi? Että jos sinulla ei olisi tuollaista kompeleksia, voisit saada erinomaisen miehen? Ootko miettinyt sitäkin, että monelle miehelle pituuden kysyminen on turn off, vaikka olisikin selkeästi sua isokokoisempi? 

Vierailija
102/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet valehtelevat ikänsä myös, muka 35 vaikka lähempänä 60v. Lukee myös urheilu harrastuksena, mutta näkee että ei ole paljoa sohvalta noustu.

Yritetään huijata naisia treffeille, vaikka siellä se totuus paljastuu viimeistään pituuden ja muunkin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liityin tässä nettidettipalstalle, ja selasin miesten ilmoituksia. Lähes kaikki miehet etsi itseään nuorempaa, vain muutama oli laittanut ylåikärajaksi naiselle oman iän, monella jopa 20 vuotta nuorempi.. Pituus piti olla 10- 15 cm lyhyempi..Suurin osa halusi hoikan ja siron naisen.

Minkälaisia nämä miehet itse sitten oli. Tavallisia miehiä, kukaan ei ollut mikään pitkä atleetti tai komea. Suurin osa ei ollut ilmoittanut omaa pituuttaan tai painoaan.

Nämähän perustuvat ihan ihmislajin biologisiin tarpeisiin. Naiset itse haluavat pitkälle toistakymmentä senttiä pidemmän miehen. Olen 181 cm, mutta huomannut, että naiset, jotka ovat pidempiä kuin 168 cm, eivät pidä minua koskaan muuna kuin mahdollisena kaverina. Ja Suomessa on pitkiä naisia paljon.

Höpötihöö mitä yleistystä. Minua kiinnostaisit pituuden puolesta oikein hyvin. Taitavat olla ihan muut ominaisuudet mitkä tekevät sinusta pelkän kaverin.

N 172 cm

Ei kun se on joku maaginen raja. Naiset, joita kiinnostaa enempikin, ovat olleet kaikki joko tasan 168 cm (useampi!) tai jotain 150-160 cm:n väliltä. Pidempien kanssa ei niin mitään saumaa.

Väitätkö sinä siis tosissasi, että ainoastaan 168cm pitkät naiset tai sitä lyhyemmät voivat kiinnostua 181 senttisistä tai lyhyemmistä miehistä?? Vai mitä tarkoitat "maagisella rajalla"?

Ei, vaan omien ja muidenkin kokemuksella pituusero on hyvin usein se 10-15 cm jos ei enemmän. 13 cm:n rajan alle en minä ole päässyt.

Ja ymmärrätkö kuitenkin, että tätä ei voi yleistää ja että naiset ovat erilaisia mieltymystensä suhteen? Siinä missä sinä et ole päässyt 13 cm rajan alle, on paljon miehiä jotka ovat päässeet reilustikin kyseisen rajan alle. 😄

Vierailija
104/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ap:lle. Sohaisit ampiaispesää ja sait naisvihaajat välittömästi ketjuusi. Miehen pituuden arvostelu ja valehtelusta kiinnijääminen osuu arkaan paikkaan näille herkkänahkaisille. 

Miehet jotka valehtelevat pituudestaan tai edes kertovat pituutensa, ovat epävarmoja. Kannattaa pysyä kaukana. Yleensä pituuden peittely ja pituuden pitäminen tärkeänä on jollain tapaa yhteydessä naisvihaan ja siihen, että heidän mielestään kaikki naiset olisivat pinnallisia ja haluaisivat pitkän miehen. Tämähän ei ole totta. 

Itse tutustuin kerran mieheen, joka kertoi heti, että hän on pitkä. En edes kysynyt ja ei kiinnostanut paskaakaan toisen pituus. Yllätys yllätys, myöhemmin tuli ilmi hänen naisvihansa. 

Vierailija
105/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liityin tässä nettidettipalstalle, ja selasin miesten ilmoituksia. Lähes kaikki miehet etsi itseään nuorempaa, vain muutama oli laittanut ylåikärajaksi naiselle oman iän, monella jopa 20 vuotta nuorempi.. Pituus piti olla 10- 15 cm lyhyempi..Suurin osa halusi hoikan ja siron naisen.

Minkälaisia nämä miehet itse sitten oli. Tavallisia miehiä, kukaan ei ollut mikään pitkä atleetti tai komea. Suurin osa ei ollut ilmoittanut omaa pituuttaan tai painoaan.

Nämähän perustuvat ihan ihmislajin biologisiin tarpeisiin. Naiset itse haluavat pitkälle toistakymmentä senttiä pidemmän miehen. Olen 181 cm, mutta huomannut, että naiset, jotka ovat pidempiä kuin 168 cm, eivät pidä minua koskaan muuna kuin mahdollisena kaverina. Ja Suomessa on pitkiä naisia paljon.

Höpötihöö mitä yleistystä. Minua kiinnostaisit pituuden puolesta oikein hyvin. Taitavat olla ihan muut ominaisuudet mitkä tekevät sinusta pelkän kaverin.

N 172 cm

Ei kun se on joku maaginen raja. Naiset, joita kiinnostaa enempikin, ovat olleet kaikki joko tasan 168 cm (useampi!) tai jotain 150-160 cm:n väliltä. Pidempien kanssa ei niin mitään saumaa.

Väitätkö sinä siis tosissasi, että ainoastaan 168cm pitkät naiset tai sitä lyhyemmät voivat kiinnostua 181 senttisistä tai lyhyemmistä miehistä?? Vai mitä tarkoitat "maagisella rajalla"?

Ei, vaan omien ja muidenkin kokemuksella pituusero on hyvin usein se 10-15 cm jos ei enemmän. 13 cm:n rajan alle en minä ole päässyt.

Ja ymmärrätkö kuitenkin, että tätä ei voi yleistää ja että naiset ovat erilaisia mieltymystensä suhteen? Siinä missä sinä et ole päässyt 13 cm rajan alle, on paljon miehiä jotka ovat päässeet reilustikin kyseisen rajan alle. 😄

2013 Briteissä tehdyssä tutkimuksessa pariskuntien osapuolten välinen pituusero oli miehen hyväksi 10 cm tai yli sen n. 70%:ssa tapauksista. Nainen oli ylipäänsä pidempi osapuoli 4,1%:ssa näistä pariskunnista.

Että mikähän tässä on se normi? En tietenkään kannata valehtelua, kun joku suivaantui jo siitäkin aiheesta.

Vierailija
106/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 172 cm

2013 Briteissä tehdyssä tutkimuksessa pariskuntien osapuolten välinen pituusero oli miehen hyväksi 10 cm tai yli sen n. 70%:ssa tapauksista. Nainen oli ylipäänsä pidempi osapuoli 4,1%:ssa näistä pariskunnista.

Että mikähän tässä on se normi? En tietenkään kannata valehtelua, kun joku suivaantui jo siitäkin aiheesta.

Voisiko mitenkään johtua siitä, että miehet ovat keskimäärin sen verran pidempiä kuin naiset?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-pitka-keskivertosuomalainen-o…

Vierailija
107/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi jos ei vaan viehäty itselleen liian lyhyistä miehistä? Jos mies on hyvin laiha ja siro takenteinen 175 senttiä pitkä niin en vaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa häneen. Sille ei vaan voi mitään. En aina jaksa kysyä pituutta ja joskus unohdankin sen jos joku vaikuttaa kivalta ja juttu luistaa hyvin…. Katu totuus sitten päin naamaa jos mies onkin liian lyhyt… Juttu kuivuu siihen. Siksi välillä kysyn pituutta. Ettei haaskaantuisi kummankin aikaa ihan turhaan.

Painon kysyminen on kyllä moukkamaista. En ikinä kysyisi painoa vaikka en kyllä viehäty lihavista miehistäkään…

Ja mulla on omassa profiilissa kyllä selkeät kuvat, jotka vastaavat ulkonäköä. Ja olen laittanut myös pituuteni sinne. Vähän kuin vihjeenä, että miehetkin osaisivat ajatella, että okei pitkä nainen ja pituus ilmoitettuna. Etsii ehkä pidempää miestä.

Eikö sinusta tunnu tyhmältä, että muuten hyvä juttu kaatuu pituuden vuoksi? Että jos sinulla ei olisi tuollaista kompeleksia, voisit saada erinomaisen miehen? Ootko miettinyt sitäkin, että monelle miehelle pituuden kysyminen on turn off, vaikka olisikin selkeästi sua isokokoisempi? 

Eikö sinusta tunnu tyhmältä, että muuten hyvä juttu kaatuu painon vuoksi? Että jos sinulla ei olisi tuollaista kompleksia, voisit saada erinomaisen naisen?Ootko miettinyt sitäkin, että monelle naiselle painon kysyminen on turn off, vaikka olisikin selkeästi sua pienikokoisempi?

Vierailija
108/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiset voivat vaatia mieheltä , että tämä on pitempi kuin nainen.

Sellaset tarkat senttivaatimukset eivät anna vaatimasta hyvää kuvaa. Eli tarkat vaatimukset kertovat juurikin pinnallisuudesta.

Miksi ei vaadita että eihän sulla ole pihtipolvia tai länkisääriä? Tai olethan lyhytselkäinen ja pitkäaikainen, mutta et ole pitkäselkäinen ja lyhytraajainen? Eikä sinulla ole hörökorvia jne..tai onhan sinulla pyykkilautavatsa tai pieni peppu...

Vierailija
109/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut ap:lle. Sohaisit ampiaispesää ja sait naisvihaajat välittömästi ketjuusi. Miehen pituuden arvostelu ja valehtelusta kiinnijääminen osuu arkaan paikkaan näille herkkänahkaisille. 

Miehet jotka valehtelevat pituudestaan tai edes kertovat pituutensa, ovat epävarmoja. Kannattaa pysyä kaukana. Yleensä pituuden peittely ja pituuden pitäminen tärkeänä on jollain tapaa yhteydessä naisvihaan ja siihen, että heidän mielestään kaikki naiset olisivat pinnallisia ja haluaisivat pitkän miehen. Tämähän ei ole totta. 

Itse tutustuin kerran mieheen, joka kertoi heti, että hän on pitkä. En edes kysynyt ja ei kiinnostanut paskaakaan toisen pituus. Yllätys yllätys, myöhemmin tuli ilmi hänen naisvihansa. 

Mitäs ne lihavat naiset on? Muuta kuin läskejä? Osuuko herkkään paikkaan?

Vierailija
110/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska akkojen kriteerit miehelle on täysin epärealistiset.

Miksi akat kilahtavat, jos heiltä kysyy painoa? Siihen voi sentään akat vaikuttaa, toisin kuin miehet pituuteensa.

Et silleen.

Aika? No sinä ainakin paljastit todellisen nahkasi....

Vierailija
111/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska akkojen kriteerit miehelle on täysin epärealistiset.

Miksi akat kilahtavat, jos heiltä kysyy painoa? Siihen voi sentään akat vaikuttaa, toisin kuin miehet pituuteensa.

Et silleen.

Miesten vaatimukset naisille: 20 vuotta nuorempi, hoikka, siro, nsimaton, lapseton, lemmikitön, neitsyt

Vierailija
112/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehätytkö itse läskeistä naisista? Rillipäistä? Yh:sta? Et. Tämänse on kumma, että naisilta aina vaaditaan, että omista vaatimuksista pitäisi tinkiä, että ihana mies ja parisuhde odottaa, kun joustaa noista pinnallisia vaatimuksistasi, mutta miehen ei ikinä tarvitse ja se ei ole pinnallista, koska se on biologiaa.

Vierailija
113/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista, mutta yleensä menee niin että nainen alkaa inttämään etten ole 173cm vaan olen taatusti 180cm.

Silloin olen aina nolona, mutta ilmeisesti naamakerroin antaa ylimääräisiä haamusenttejä. Ja nainen ei voi hyväksyä lyhyyttä ja inttää inttämällä minulle halutun pituuden, koska pärstäkerroin on sellainen että kelpaan, mutta pituutta pitää sulatella valhein.

Toistuvasti tapahtuu tätä. Olen ilmeisesti liian lyhyt tai he eivät oikeasti tiedä mikä on 180cm tai olen niin upea että pitää valehdella pituus minun puolesta, vaikka korjaan asian ytimekkäästi ja jyrkästi.

Silti aina käy näin että nainen valehtelee pituuteni.

Vierailija
114/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista, mutta yleensä menee niin että nainen alkaa inttämään etten ole 173cm vaan olen taatusti 180cm.

Silloin olen aina nolona, mutta ilmeisesti naamakerroin antaa ylimääräisiä haamusenttejä. Ja nainen ei voi hyväksyä lyhyyttä ja inttää inttämällä minulle halutun pituuden, koska pärstäkerroin on sellainen että kelpaan, mutta pituutta pitää sulatella valhein.

Toistuvasti tapahtuu tätä. Olen ilmeisesti liian lyhyt tai he eivät oikeasti tiedä mikä on 180cm tai olen niin upea että pitää valehdella pituus minun puolesta, vaikka korjaan asian ytimekkäästi ja jyrkästi.

Nyt on kyllä paksua huttua. Jotenkin tuntuu, että sinä valehtelet, ei naiset. 😂

Vierailija
115/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisinpäin kirjoitti:

Tai sitten niin moni 170-senttinen mies on valehdellut naisille pituudekseen 180 cm, että heidän käsityksensä miesten pituudesta on vääristynyt.

Vierailija
116/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisinpäin kirjoitti:

Naisilla ei ole silmää pituudelle. Jos mies on upea, niin silloin hän on 180cm plus, vaikka mies muuta väittäisi.

Hänen on oltava 180cm koska on niin upea. Tämä on se naisten logiikka.

En minä ole koskaan valehdellut kutsuilla olevani 180cm. Nainen tekee sen jostain syystä puolestani.

Eikä ole ainoa tapaus...

Yhteensä seitsemän kertaa minua on luultu lähes kymmenen senttiä pidemmäksi.

Voiko se johtua urheilullisesta habituksesta hyvällä ryhdillä?

t. silti 173cm vaikka muuta väitätte

Vierailija
117/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin kirjoitti:

Helposti voi seitsemän senttiä sinne tänne.

Ei naiset huomaa tuollaisia. Jos kiinnostava mies on hyvä, niin hänen on oltava 180cm. Koska sitä alle ei ole hyvä.

Vierailija
118/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehätytkö itse läskeistä naisista? Rillipäistä? Yh:sta? Et. Tämänse on kumma, että naisilta aina vaaditaan, että omista vaatimuksista pitäisi tinkiä, että ihana mies ja parisuhde odottaa, kun joustaa noista pinnallisia vaatimuksistasi, mutta miehen ei ikinä tarvitse ja se ei ole pinnallista, koska se on biologiaa.

Rillipäissä ei ole mitään vikaa. Yh on eri juttu, kun siinä tulee 2+ ihmistä yhden hinnalla. Läskiys - noh, en ole itsekään hirveän pulska, että jos on minua enemmän vyötäröä niin no go.

Vierailija
119/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tuota, väittää olevansa 175cm, mä oon monesti sille sanonu ettei voi olla kun mä oon 170cm ja se on mua aa istuksin lyhyempi. Muttei se jostain syystä usko.

Vierailija
120/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos miehen deittiprofiilissa pituus ei näy, mies on poikkeukaellisen lyhyt. Treffasin tämmöisiä miehiä useampia, ennenkuin tajusin kuvion. Itse olen 170cm ja valitettavasti tunnen oloni jättiläiseksi 165cm miehen rinnalla. Toki näitä valehtelijoitakin tullut vastaan, ja heissä on sitten ollut muutakin vikaa.

Sama kokemus. Kaikki tinderin kautta tapaamani miehet olivat 170cm hujakoilla, yksikään ei varmasti ollut edes 175. Yhdellä luki pituus profiilissa, joten tiesin etukäteen että on lyhyt, mutta oli todellisuudessa yli viisi senttiä lyhyempi. Lisäksi vielä linnunluinen, joten norsufiilis oli taattu. Ei nappaa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän