Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet valehtelevat pituutensa deittisovelluksissa?

Vierailija
29.07.2021 |

Tapasin kaksi miestä. Toinen heistä väitti olevansa 179cm. Oli minua selvästi pidempi ja tunsin itseni lyhyeksi hänen rinnallaan. Seuraava sankari väitti olevansa 178cm. Oli nippanappa pidempi kuin minä (164cm). Joku tässä valehtelee. Miesten mukaan heillä olisi vain sentti pituuseroa. Miksi valehdella?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä sentään ikinä miehet painoa kysyneet. Tosin on sellaiset kuvat, että niistä näkee koon. Pituus on jo profiilissa. Eikä ole pituuden huijaajia sattunut vielä. Kerran yksi mies näytti kuvissa ehkä 180cm, eikä se tullut kuitenkaan puheeksi. No, tavatessa oli ehkä minun kokoinen, 163cm. Ja ei sille minkään voi, että omat mieltymykset on erilaiset. En minäkään itke, jos joku mies tykkää isommista.

Vierailija
22/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina 190/85 ja hevosen vehkeet, komea kuin tarzan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pituutta ei saa kysyä, itse en mene deittisovelluksiin. Kun näkee miehiä livenä niin näkee heti pituuden ja asutaan sitten myös samassa kaupungissa.

Vierailija
24/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoititko itse painosi oikein?

Kysytkö naisen painoa deittisovelluksissa? Semmoiset miehet jää välistä. Tai saatan ilmoittaa ja mennä treffeille mutta sanoa, että olet liian lyhyt tms.

Miksei painoa saa kysyä, jos pituuttakin saa?

Vierailija
25/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni eräs tuttavamies, oli seuranhakupalstalla ja katsoin tämän profiilin. Oli merkinnyt pituudekseen 174cm, vaikka todellisuudessa oli 172cm. Kysyin häneltä, että luuleko tämä, etteivät nämä asiat tule ilmi, kun tapaa. Oli kyse vain kahdesta sentistä. Itse en lähtisi siitä syystä treffeille tällaisen kanssa, koska en voi käsittää tai sietää valehtelua. Olen asberger ja otan kaiken sanatarkasti. Tämä ei ikinä poistuisi mielestäni, enkä ikinä voisi tietää mikä on se totuus asioissa.

Miten tiedät tarkasti tuttavamiehen pituuden? En osaa sanoa sentin tarkkuudella edes oman puolisoni pituutta. Niin ja jos olisit kaikessa tarkka, et voisi olla "asberger".

Tuttavamiehen pituus on 172cm paino 70kg. Oman miehen pituus 180cm ja paino 74kg. Nämä ovat asioita, joista on ollut puhetta. Tiedän myös koko lapsuuden perheeni pituudet ja painot.

Vierailija
26/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö naisen painoa deittisovelluksissa? Semmoiset miehet jää välistä. Tai saatan ilmoittaa ja mennä treffeille mutta sanoa, että olet liian lyhyt tms.

Saako kysyä jotain, jos mies on kalju?

Vierailija
27/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Suomessa on myös ylipainoisia miehiä.

Vierailija
28/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ennen treffejä lähettää sähköpostiin excel-taulukko erilaisista kehon määreistä?

Vierailija
29/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, samasta syystä, kun ihmiset valehtelevat ikänsä, painonsa tai vaikka seksikumppaniensa määrän. Halutaan vaikuttaa todellisuutta paremmalta ja aika moni nainen tykkää siitä pituudesta niin ehkäpä sitä ajatellaan, että kun pääsee treffeille niin voi muulla supliikilla hoitaa ilmossa liioitellut asiat kuntoon? 

Rehellisyyden nimissä on muuten pakko sanoa ja millään tavalla vastuuta valehtelijoilta poisottamatta, että ei se kaikille naisillekaan tuo totuudessa pysyminen näissä asioissa ole mitenkään itsestäänselvää.

Vierailija
30/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat hieman outoja ja ajattelevat pidempää pituutta parempana kuin lyhyempää. Tyhminä ajattelivat automaattisesti myös sinun olevan tuollainen outo nainen ja siksi valehtelivat.

En voi käsittää tällaista logiikkaa, voisiko joku selittää. Tavattaessahan se todellinen pituus kuitenkin tulee ilmi, joten miksi valehdella etukäteen? Miksi pituudestaan valehteleva mies haluaa miellyttää jotain tuntematonta naista niin paljon, että valehtelee päästäkseen treffeille, mutta joiden lopputulos on automaattisesti tuhoon tuomittu koska totuus tulee kasvokkain kohdatessa ilmi? Kuvitteleeko ominaisuuksistaan valehteleva ihminen, että jostain mystisestä syystä juuri tällä kertaa se valehtelu ei kävisikään treffeillä ilmi tai että tällä kertaa se valehtelu ei haittaisi?

Ja vielä tärkeämpi kysymys, miksi haluaa kumppanin valehtelemalla, eikä tavoittele parisuhdetta rehellisesti sellaisena kuin on, jolloin myös tulisi valituksi sellaisena kuin on?

Olipa kyse sitten naisista tai miehistä ja pituuden, painon tai vaikka hiustenvärin valehtelusta, sama se sille.

Ei tulisi mieleenkään valehdella että pyöräilen joka paikkaan, sopia treffejä pyöräilystä kiinnostuneen miehen kanssa, ja karauttaa sitten paikalle kuitenkin hevosella ja toivoa että mies ei huomaisi mitään :D

Vierailija
31/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sössönsöö. miksi naiset valehtelevat AIVAN KAIKESTA?

Lapsellinen kommentti. Oletko 15 wee?

Kaikki naiset ovat kieroja paskoja, jotka tekevät kaikkensa  ainoastaan oman hyötynsä eteen. 

Ei kaikki, mutta monet kyllä.

Vierailija
32/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Suomessa on myös ylipainoisia miehiä.

Tarkoitat varmaan kehopositiivisia, se on eri asia :D

Vierailija
33/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa valehtelijoista ovat varattuja miehiä ja yrittävät harhauttaa vaimoa.

Vierailija
34/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut olettavat että ovat liian lyhyitä (useimmiten), oletan.

Vierailija
35/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat hieman outoja ja ajattelevat pidempää pituutta parempana kuin lyhyempää. Tyhminä ajattelivat automaattisesti myös sinun olevan tuollainen outo nainen ja siksi valehtelivat.

En voi käsittää tällaista logiikkaa, voisiko joku selittää. Tavattaessahan se todellinen pituus kuitenkin tulee ilmi, joten miksi valehdella etukäteen? Miksi pituudestaan valehteleva mies haluaa miellyttää jotain tuntematonta naista niin paljon, että valehtelee päästäkseen treffeille, mutta joiden lopputulos on automaattisesti tuhoon tuomittu koska totuus tulee kasvokkain kohdatessa ilmi? Kuvitteleeko ominaisuuksistaan valehteleva ihminen, että jostain mystisestä syystä juuri tällä kertaa se valehtelu ei kävisikään treffeillä ilmi tai että tällä kertaa se valehtelu ei haittaisi?

Ja vielä tärkeämpi kysymys, miksi haluaa kumppanin valehtelemalla, eikä tavoittele parisuhdetta rehellisesti sellaisena kuin on, jolloin myös tulisi valituksi sellaisena kuin on?

Olipa kyse sitten naisista tai miehistä ja pituuden, painon tai vaikka hiustenvärin valehtelusta, sama se sille.

Ei tulisi mieleenkään valehdella että pyöräilen joka paikkaan, sopia treffejä pyöräilystä kiinnostuneen miehen kanssa, ja karauttaa sitten paikalle kuitenkin hevosella ja toivoa että mies ei huomaisi mitään :D

APn tilanteessa joo kun eroa yli 10cm todelliseen, mutta jos olet vaikka 178 ja laitat Tinderiin olevasi 181 niin match-määräsi nousee ja kukaan (paitsi ehkä toinen joka on 178-181cm) ei tajua huijaustasi. En tätä itse harrasta, mutta olen kuullut toimivaksi.

Vierailija
36/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pinnallista on siinä, ettei pidä valehtelusta? Eihän ap sanonut mitään siitä, että lyhyys olisi itsessään ongelma. Mulle on ihan sama onko mies 165 vai 185 (itseasiassa näistä kahdesta mieluummin 165, koska silloin on helpompi puhua ja pussata), en ikinä kysy kenenkään pituutta, mutta valehtelu on deal breaker oli aihe mikä tahansa.

Vierailija
37/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APn tilanteessa joo kun eroa yli 10cm todelliseen, mutta jos olet vaikka 178 ja laitat Tinderiin olevasi 181 niin match-määräsi nousee ja kukaan (paitsi ehkä toinen joka on 178-181cm) ei tajua huijaustasi. En tätä itse harrasta, mutta olen kuullut toimivaksi.

En itse harrasta, mutta ne muut.....just joo.

Valehteleminen on mielestäsi ok, koska?

Vierailija
38/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä jotain, jos mies on kalju?

Ei tätä edes tarvitse kysyä. Jos miehellä on joka kuvassa lakki päässä niin oletus on että on kalju.

Vierailija
39/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä matcheilla sitten tekee, kun tavatessa se totuus kuitenkin paljastuu? Mitä iloa on jostain hetkellisistä, valheeseen perustuvista matcheista, jotka eivät johda mihinkään?

Mitä järkeä laittaa paskapuhetta omaan profiiliin, kun voisi vaan jättää koko tiedon pois?

Vierailija
40/124 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä.sanonut, että kysyn miehen pituutta, sanoinko? En sanonut. Ihan rauhassa saat sinä ja muut miehet kysyä naisten painoa ja todella moni, lähes kaikki laittaa painorajat naisille, jopa minkälainen ruumiinrakenne pitää olla ja tissien koko. Mutta arvaa mitä- eipä pidä ihmetellä kun ei tule mätsejä tai yhteydenottoja naisilta.

P. S kannattaa myös sinne peiliin ja vaakaan vilkaista 8tsekkin, ennenkuin "vaaditte" mitään naisilta.