Onko 174cm pitkä mies lyhyt?
Kommentit (73)
Hiukan lyhyenpuoleinen, mutta voisin vielä harkita seurustelukumppaniksi, olen kolme senttiä pidempi.
On todellakin lyhyt. Kaikki alle 180cm miehet ovat lyhyitä. HUOM, en sano että siinä on vikaa sanoin vaan että todellakin 174 on hyvinkin lyhyt. T: 168cm ja mieheni 184cm
Lyhyehkö, mutta ei todellakaan liian lyhyt, kyllä tuon jo mieheksi tunnistaa.
Teillä on aika omituisia käsityksiä, kun pari senttiä alle keskimitan on jo lyhyt jne. :D Suurin osa ihmisistä on aina +/-6cm oman sukupuolen keskipituudesta, joten minusta pitää olla selkeästi alle sen -6cm jotta on lyhyt, muuten on varsin tavallisen pituinen.
Aika lyhyt on. Mutta 180 cm taas on jo keskimittainen. Mutta niinhän se on naisissakin: 159 cm on lyhyt nainen, 165 cm taas ihan normimittainen.
On lyhyt.
Miehen pitää olla vähintään 180 cm.
Olin jo kirjoittamassa, että ei kai kukaan anna pituuden ratkaista parisuhdeasioita. Mutta kun itse on yli 190 cm, ei ole päätä pidempää naista tullut vastaan. Taidan olla huono neuvomaan.
170 senttiselle miehelle kannattaa mainita, että sängyt, työtasot, kulkuvälineet, ja suurin piirtein koko maailma on suunniteltu juuri hänen kokoiselleen. Pitkä viettää elämänsä selkä kyyryssä tai polvet koukussa.
Minä itse naisena olen sen 174cm, joten sanon että lyhyt mies on. Mutta eipä sillä pituudella loppupeleis oo mitää välii :)
Sanoisin että sopivin määritelmä on lyhyehkö.
Siis kysymyskö oli onko PITKÄ mies LYHYT?
siis mit vit
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:20"]Kun miesten keskipituus on 179 cm niin on tuo 174 cm kyllä auttamattoman lyhyt.
[/quote]
Nykyään miesten keskipituus on jo 181cm, joten 179kin on jo auttamattomasti lyhyt. Oma ukkoni on 171 ja ei voi todeta kuin, että Jukka Kuoppamäki oli laulussaan ihan oikeassa.
[/quote]
Suomalaismiehet todella ovat pitkiä. Espanjassa keskipituus on 175cm ja Briteissä 177. 179 on silti ihan keskipituinen suomalaiseksikin.
Sen verran lähellä keskipituutta, että en laskisi vielä lyhyeksi.