Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, jotka raivoatte aikuisille lapsillenne kuin he olisivat 5-vuotiaita tuhmia kakaroita, MIKSI

Vierailija
29.07.2021 |

Miksi teette niin? Kuvitteletteko että lähestulkoon kolmekymppistä voi vielä jotenkin kasvattaa? Ainoa mitä tällä saa aikaiseksi on välien myrkyttyminen ja lopulta todennäköisesti lopullinen tuhoutuminen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minen ole koskaan raivonnut lapselleni,en silloin kun hän oli pieni tai nyt kun on aikuinen,ei ole ollut tarvetta.

Ihan täyspäinen on ollut aina,niin minäkin.

Vierailija
2/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille lapset on aina lapsia, vaikka ikää olisi "lapsilla" jo 60 vuotta. Siksi komentelu ei lopu ikinä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Minulla on tällainen kaikkeen sekaantuva isosisko ja hän kuvitteli oikeasti, että voi vain kävellä kotiini ja alkaa komennella.

Hankin lähestymiskiellon.

Vierailija
4/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava olla paremmissa väleissä oman äidin kanssa, mutta ei mahda mitään että raivoaa milloin mistäkin. Ei enää uskalla sille kertoa mitään omasta elämästä jne.

Vierailija
5/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin t*rpiin niin loppuse raivo8minen. Nih.

Vierailija
6/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä aihe ja tosi paljon sivuutettu. Aikuisellekin lapselle tuottaa tuskaa äiti, joka haukkuu ja lyttää, ei pyydä ikinä anteeksi ja käyttäytyy siis niin, ettei mitään aikuisten ihmisten tasaveroista suhdetta voi syntyä.

Olisipa toisin.

Vierailija
7/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, jota joutuu pelkäämään. Ei fyysisen väkivallan vuoksi, vaan sanallisen.

Vierailija
8/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se taitaa mennä niin, että minusta ei tullut sellaista mitä äiti olisi toivonut. Purkaa siis pettymystään vihoitteluun ja pikkuasioista räjähtelyyn, kun on huomannut ettei komentaminen enää tuota tulosta. Haukkuu mielellään ja suhtautuu negatiivisesti kaikkeen, mitä hänelle kertoo omasta elämästä. Vähättelee ja tekee kaikkensa jotta tunnen itseni mitättömäksi ihmisp*skaksi.

Vierailija
9/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näissä äiti-komplekseissa on se ikävä puoli, että kun äiti ei ikinä kohtele tasavertaisena aikuisena, niin sitä itsekin jotenkin taantuu haavoittuneeksi pikkulapseksi niin kauan, kun on äidin kanssa tekemisissä. 

Vierailija
10/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos vain omille lapsille huutaa, mutta meidän lähipiirissä on nainen, joka huutaa ja riehuu koko suvulle, kun ei saa jotain hullua asiaa läpi. Kaikki on haukkunut. Ei edes ymmärrä lopettaa. Kaikkia niitä on.

Vierailija
11/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla äiti heittäytyy uhriksi, ja itkee kuinka ikävä lapsi ei halua olla tekemisissä tai kertoa elämästään omalle äitikullalle. 

Vierailija
12/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tuon ikäistä ei oikein saa mihinkään psykologille kiikutettua. Olen aivan varma, että hänellä on joku persoonallisuushäiriö. 

Vierailija
13/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun oma äitini kokee että olen hänelle ikuisesti kiitollisuusvelassa siitä, että hän minut synnytti.  Kiitollisuusvelka siis meinaa että äiti saa haukkua minua koko rahalla ja sitten todellakin se uhrileikki, kun en esitä rakastavaa tytärtä tollasen jälkeen enkä avaudu hänelle huolistani..heheh, wonder why :D ..no  uli se minunkin mitta vihdoinkin täyteen vaikka vuosikymmeniä tätä teatteria katsoinkin. Nyt voi tietty jatkaa muille uhriutumista, kuinka tytär on hylännyt. Ei kukaan täysijärkinen jaksa loputtomin olla pskasaavina vaikka kuinka joku olisi sukua. 

Vierailija
14/14 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tulos kun narsistit tekee lapsia ja luulevat, että niistä tulee täydellisiä "Pikku Minä" maskotteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi