Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään kuka ei HALUA asua omakotitalossa?

Vierailija
10.08.2014 |

Vaikka olisi rahaa muuttaa omakotitaloon?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni.

Vierailija
2/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa enkä oikein jaksaisi, piha on kuin viidakko, katolle pitäisi tehdä jotain jne,  toisaalta en kestäisi naapureita seinän takana ja varsinkin pihassa. En tiedä mikä asumismuoto minulle sopisi, luola syvällä metsässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Olemme laiskoja, meillä riittää aivan tarpeeksi hommaa mökin hoidossa. Omakotitalo olisi meille kauhistus.

Vierailija
4/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä!

en jaksa sitä hoitamista, tosin tiedän, että pihan saa just niin helppohoitoiseksi kuin haluaa yms. ei oo mun juttu kuitenkaa. Ja kun okt:t yleensä vähän kauempana keskustasa tai lähellä olevat ns. suojelukohteita, niin nekään ei mun juttu.

Vierailija
5/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, aina oon ollu kerrostaloasuja ja aina tuun olemaan.

Vierailija
6/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana halusin asua kerrostalossa keskustassa. Siinä ei ole mainittavaa hintaeroa lähiön omakotitaloon.

Vierailija
7/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielultani olen omakotiasukas, mutta realiteetit on tunnustettava. En enää pystyisi lumitöihin tai puutarhan hoitoon. Lisäksi talossa on aina monenlaista laittamista, joihin en pysty. Pysyn siis kerrostalossa.

Vierailija
8/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama kysymys... Mutta ei, en edelleenkään halua asua omakotitalossa. 18 vuotta riitti. Rahasta ei ole kiinni, kerrostalokotini hinnalla saisi paikasta riippuen parikin ihan kelpo omakotitaloa. Tykkään asua kaupungin keskustassa palvelujen lähellä. Haluan myös asua niin ylhäällä kuin mahdollista enkä katsella mitään puskan juuria.

Vierailija
9/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, koska olemme molemmat niin paljon reissussa, että joutuisi jatkuvasti pyytämään jonkun huolehtimaan asioista, kuten asunnon asutun näköisenä pitämisestä. Kerrostalossa on helpompaa. Nuorena haluttiin talo, mutta ei ollut varaa. Nyt on varaa, mutta ei ole mitään järkeä. Ehkä eläkkeellä, mutta sitten ollaan varmaan jo liian vanhoja. 

Vierailija
10/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä olisi varaa muuttaa vaikka kolmeen omakotitaloon mutta emme missään nimessä, missään tilanteessa tekisi niin.

Pidämme kaupungin keskustassa asumisesta yksinkertaisesti liikaa. Tilava omistusasuntonydinkeskustassa on meille niin paljon parempi vaihtoehto kuin omakotitalo.

Vierailija
11/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan:). En vain pidä omakotitaloasumisesta, liikaa sellaaisia hommia joista en pidä (pihanhoito, lumityöt jne.) . Olen kyllä huuono kommentoimaan, koska en ole koskaan asunut. Itse pidän kerrostaloasumisesta. Täällä Krunikassa on kivan hulppeet seinät ja mukavat naapurit. Täällä asutaan jo neljännessä polvessa. Ja muskujakin on kolme.

Vierailija
12/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
13/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos on mökki koska siellä mökillä ollaan koko kesä.

Vierailija
14/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:06"]

Kukaan:). En vain pidä omakotitaloasumisesta, liikaa sellaaisia hommia joista en pidä (pihanhoito, lumityöt jne.) . Olen kyllä huuono kommentoimaan, koska en ole koskaan asunut. Itse pidän kerrostaloasumisesta. Täällä Krunikassa on kivan hulppeet seinät ja mukavat naapurit. Täällä asutaan jo neljännessä polvessa. Ja muskujakin on kolme.

[/quote]

Ei, kyllä tässä kysymyslauseessa käytetään sanaa ketään. Onko ketään, josta vain onko on jätetty pois. Kukaan-sanaa ei käytetä tällaisessa kysymyslauseessa. 

Vierailija
15/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua korkealla, joten pidän kerrostaloista.

Olen asunut rivitalossa ja omakotitalossa.

Vierailija
16/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä omakotitaloon! Ei vain ole meitä varten. Rahasta se ei ole kiinni, tämän nykyisen kerrostaloasuntomme hinnalla (570000) saisi jo ihan kivan omakotitalonkin mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
17/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voisimme ostaa vaikka heti huomenna omakotitalon mutta emme halua.

Jos omakotitalon ostaisin niin sen pitäisi olla ihan uusi ja keskustassa koska en halua tehdä remonttia.

Ja uutta omakotitaloahan ei keskustasta saa vaan ne kaikki on jossain "korvessa".

Ja pihatyöt ja lumityöt ei kyllä yhtään kiinnosta.

Asumme pienkerrostalossa 5min torilta ja lasten koulut...yläkoulu ja lukio 8min kävelymatkan päässä. Juu ei kyllä muuteta!

Vierailija
18/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistusasuntonydinkeskustassa

Anteeksi, että nauroin.

Vierailija
19/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä asunut omakotitalossa. Joskus haaveilen siitä mutta sitten muistan kaikki piha- ja lumityöt ja muistan taas, miksi pidän kerrostaloista niin paljon.

Vierailija
20/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tuo "vaikka olisi rahaa muuttaa omakotitaloon" :) ihan kuin kaikki kerros ja rivariasujat olisi vähävaraisempia, tai kaikki omakotitalot muita kalliimpia... meilläpäin keskustakerrostaloasunnosta ja keskustan ulkopuolella uudiskerrostaloasunnoista pyydetään kyllä enemmän kuin omakotitalosta .. että sinänsä ei ole kerrostaloasuminen kyllä köyhän hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi