Mihin mällisi ruikit?
Mihin lentää kun runkkaat? Itselläni spermapyyhe yöpöydällä, johon lennätän ja pyyhin soossit :).
Kommentit (11)
Yleensä lentää vatsalla tai reisille. Jos oikein kiihottunut ja pitkä aika laukeamisata, niin lentää rinnalle, kaulaan ja melkein naamalle asti. 😄 Siitä sitten suihkuun tai talouspaperilla roskiin.
M36
Minä taas tykkän saada miehet käsipelillä laukeamaan housuihin. Harva estelle siinä vaihessa=). Jälkeenpäin on kiva seurata ilmeitä kun housut märkänä ja tahmassa.
N:22 kirjoitti:
Minä taas tykkän saada miehet käsipelillä laukeamaan housuihin. Harva estelle siinä vaihessa=). Jälkeenpäin on kiva seurata ilmeitä kun housut märkänä ja tahmassa.
Kyllä ne housut pitää saada pois jalasta ja kulli vapaaksi, kun kiima kasvaa riittävästi. Todella vajaaksi jää koko homma, jos housuihin pitää laueta.
Jos on femàkkò alla niin aina poikkeuksetta sen kasvoille.
N:22 kirjoitti:
Ai teetkö sä sen taskun kautta?
Kun olin poikamies otin minkä tahansa tekstiilin ja heitin sen pyykkikoriin. Pyykkipäivänä oli sitten ryppyyn kuivuneita t-paitoja ja pukupaitoja paljon. Lakanallekin laskettelin mutta rupesi tihkumaan patjalle tunnistettavia jälkiä. Nykyään runkkaan lähinnä paperinenäliinaan.
Runkatessa yleensä kylppärin pesualtaaseen tai suihkun lattialle, koska en jaksa siivota sotkuja. Seksissä yleensä puolison pilluun, kortsuun pyllyssä tai puolison päälle, josta pyyhin ne pyyhkeellä pois.
Kohta toho maalipurkkiin ku koko päivän puolijäykkänä maalannu😄
pyyhe oli teininä, taisi olla äidin pyynöstä, että runkkaa tohon niin ei lakanat sotkeudu
itse kun masturboin, niin yleensä aamulla suihkussa ja jos vaimo hoitaa, niin suuhun tai kortsuun