onko 160-165cm mies tosiaan
niin paha turn-off kuin palstoilla voi lukea? siis on niitä lyhyempiä naisiakin?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:53"]
Yleensä niil on myös aika pieni nakki.
[/quote]Höpö höpö, pieni mies kasvaa oksansa viereen, sanoo vanha sananlasku.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:38"]
Itse 165 cm miehenä kelpuuttaisin vaikka 190 cm naisen kumppaniksi. Minkäs sitä ihminen pituudelleen voi? Jokainen fiksu katsoo ihmisessä muutakin kuin pituutta, hiusten väriä tms. Itse en voisi kuitenkaan kuvitella seurustelevani tupakoijan kanssa. Tai huumorintajuttoman, elämään kyllästyneen hapannaaman kanssa. Liika meikkauskin on todellinen turn-off.
[/quote]
Samaan aikaan kun aliarvioit muiden älykkyyttä parinvalintakriteerien kohdalla, olet itse aivan yhtä pinnallinen pitäessäsi liiallista meikkausta turn-offina.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:49"]niin paha turn-off kuin palstoilla voi lukea? siis on niitä lyhyempiä naisiakin?
[/quote]
Yhtä paha kuin yli 170-senttinen nainen. Ei kukaan sellaistakaan ota, jos on vaihtoehtoja.
T. Mies
Jos on muuten asiallinen kaveri niin miks ei :) voisin tapaillakkin kunhan mua ei kielletä käyttämästä korkoja!
-166 pitkä nainen
On se sellaiselle, joka pitää pitkistä miehistä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:53"]
[/quote] Mutta eihän nakin kokoon voi vaikuttaa, saati pituuteen. jos sulla onkin vaan löysä? sen asian voikin muuttaa ihan kotikonstein ;)
Mun mies on tota pituusluokkaa, mutta niin sillä vaan on sivusuhde päällää toisen naisen kanssa.
No mulle olisi, olen 169cm ja miehen pitää olla mua vähintään 15cm pidempi.
Mutta ihan varmasti joku pieni ja siro 155cm nainen kelpuuttaa.
Ihan rehellisesti, jos luonne sopii yhteen omani kanssa, ikäero ei ole ihan älytön ja mies on minun mielestä edes kohtuullisen näköinen (naamaa jaksaa katsella), niin pituudella ei ole mitään väliä.
No mulle on, olen 178cm... Typerää ja pinnallista ehkä, mutta ei olis mtn jakoa. Mieheni on pari senttiä minua pidempi eli selvästi jää lyhyemmäksi kun käytän korkeita korkoja, mutta se ei häiritse. Yli 10cm pituusero... nou nou.
Kuinka monella, sanotaan yli 180 cm naisella, olisi tosissaan pokkaa tapailla alle 170 cm miestä?
Epäilen että harvalla.
Miehillä kyseeseen voi tulla jonkinlaiset itsetunto-ongelmat, mutta itse en näe mitään ongelmaa tapailla itseäni pidempää naista.
Mun mies 171cm ja itse 165cm. Tuo 171cm on myös aika lyhyt, minkäs teet. Olen pinnallinen :(
160cm on miehelle todella vähän, mutta on toki niitä vielä lyhyempiä naisiakin, mutta valinnanvaraa ei juuri sitten ole. Aika naurettavalta näyttää ne pariskunnat joissa nainen joutuu kumartumaan alas jos haluaa suudella miestään, vielä korkkarit jalassa, molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:53"]
[/quote] Mutta eihän nakin kokoon voi vaikuttaa, saati pituuteen. jos sulla onkin vaan löysä? sen asian voikin muuttaa ihan kotikonstein ;)
[/quote] kas vaan, ensimmäinen minimuna sieltä jo ilmottautui. en ole löysä, olen saanut kehuja tiukkuudesta normaalivarusteisilta miehiltä. Ps. En ole synnyttänyt ja treenannut olen.
Munkin mieheni on tuota pituusluokkaa ja itse olen joitain senttejä pidempi, muttei ole kyllä koskaan haitannut mitään. Aiemmin itsekin ajattelin ottavani mieluummin reilusti pidemmän kumppanin, mutta niin vaan nuo ajatukset katosivat kun tähän mieheen rakastuin. Nykyään tuntuu enemmänkin että pidän eniten suunnilleen itseni pituisista miehistä, on kiva kun toisen kasvot ovat samalla tasolla eikä tarvitse kurkotella.
Ei ole turn off. Mutta monille varmasti on ja asia pitää vaan hyväksyä. Terveisin pienirintainen hukkapätkä joka ei todellakaan luule omasta markkina-arvostaan liikoja.