Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 160-165cm mies tosiaan

Vierailija
09.08.2014 |

niin paha turn-off kuin palstoilla voi lukea? siis on niitä lyhyempiä naisiakin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä se luonne merkkaa mulle miehessä eniten, joten jos joku mies vaan on ihana, en välitä onko 150 tai 250 cm.

Jos vaan esteettisesti puhutaan, tiedän että monet naiset tykkää hujopeista, minä taas en. Mun miesihanne on sellainen lyhyt ja poikamainen, eli alle 175 cm olis paras. Sellainen Bruno Mars vaikka :-)

Vierailija
22/24 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:53"]

On se sellaiselle, joka pitää pitkistä miehistä.

[/quote]

Juurikin näin. Joillekin naisille lyhyt mies ei kelpaa, toisille kelpaa hyvinkin. Siitä ei pidä loukkaantua, jos jollekulle ei lyhyt mies kelpaa. Makuja on monia, toisille kelpaa esimerkiksi vain tummatukkainen mies, toisille pitää olla urheilullinen, toisille ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Sama pätee myös miehiin: toiset miehet haluavat pitkän naisen, toisille pitää olla tummatukkainen jne...

Se, että lyhyys nousee usein palstoilla turn-offina esiin varmasti johtuu siitä, että iso osa naisista nyt vaan ei pidä lyhyyttä kovinkaan viehättävänä. Minäkään en pidä lyhyistä miehistä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki naiset olisivat samaa mieltä. Esimerkiksi parilla ystävälläni on lyhyet miehet. He taas pitävät turn-offina jotakin aivan muuta piirrettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 165 cm miehenä kelpuuttaisin vaikka 190 cm naisen kumppaniksi. Minkäs sitä ihminen pituudelleen voi? Jokainen fiksu katsoo ihmisessä muutakin kuin pituutta, hiusten väriä tms. Itse en voisi kuitenkaan kuvitella seurustelevani tupakoijan kanssa. Tai huumorintajuttoman, elämään kyllästyneen hapannaaman kanssa. Liika meikkauskin on todellinen turn-off.

Vierailija
24/24 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos on hyvä tyyppi niin ei minua silloin kiinnosta onko pituutta 165, 175 vai 179.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi