Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitin käydä pyöräilemässä tänään ja tylsistyneenä palasin 20min jälkeen takas kotiin.

Vierailija
14.08.2022 |

Pyöräily menee samaan kategoriaan kävelyn kanssa. Tylsää puuhaa. Miten jaksatte pyöräillä ympäriinsä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nappikuuloke toisessa korvassa, kuuntelen äänikirjaa, ja kattelen maisemia.

Vierailija
2/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit säännöllisesti muutaman kerran viikossa kuuluu mun elämään . Välillä on kivaa kävellä. Joskus tylsää. Mutta jalka nousee ja matka jatkuu aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nappikuuloke toisessa korvassa, kuuntelen äänikirjaa, ja kattelen maisemia.

Ja polkupyöräilijöille tyypilliseen tapaan suhailet menemään muista piittaamatta.

Vierailija
4/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa pyöräily maittaa vasta 5-6 km ajon jälkeen. Sitten ajeleminen mieluusti kaksi-kolmekymmentä kilometriä. Että tsemppiä vaan ja kärsivällisyyttä.

Vierailija
5/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilemme mieheni kanssa yhdessä kivaa liikuntaa ja maisemat vaihtuu🚲

Tänään oli vaan turhan kuuma yli 30. C varjossakin

Vierailija
6/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fillaroin pari tuntia. Kuuntelin samalla musiikkia. Ihana maalaismaisema ja rauhallinen reitti. Mun vakkarilenkki. 50km

Vierailija
7/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen maastopyörän kanssa metsän keskelle, kauniit maisemat ja vaihteleva maasto tekee siitä paljon mielekkäämpää.

Vierailija
8/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Mä pyrin pyöräilemään tai kävelemään joka päivä. N. 20 km fillarilenkki tai n.5 km kävelylenkki. Lisäksi kotitreeni vielä niiden jälkeen. Olen juuri lähdössä kävelemään:)

Vierailija
9/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä. Palaan kotiin, kun alan hikoilemaan eli yleensä palaan 5 minuutin jälkeen.

Vierailija
10/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks toi 20min. oo ihan riittävä päivälenkiks, alottelijalle.

Jos joskus kuukausien tai vuoden päästä innostut vaikka 40min. pyörälenkkiin niin se tulee sit jos on tullakseen.

Vierailija
11/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kaupungissa. Maalla asuessani pyöräilin paljon, kaupungissa en juurikaan. Täällä se on liian hankalaa. Ei pääse ajamaan pysähtelemättä. Milloin pitää väistää fleksikoiraa, milloin liikennevaloihin, milloin tietyötä, milloin kadut täyttäviä mummoja (papparaiset yleensä kyllä pahimpia), milloin ketäkin. Ajamisesta tulee katkonaista, eikä pääsee sellaiseen sujuvaan yhtäjaksoiseen ajoon. Toki voisi pyöräillä jonnekin kaupungin laitamille sorateille, mutta itseäni aina ärsyttäisi sitten palata takaisin (tai mennä sinne), kun koko matka olisi katkoa katkon jälkeen.  Viime talveksi siirsinkin pyöräni varastoon ja siellä se vieläkin on.

Vierailija
12/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene aina samaa reittiä. Ja kannattaa usein mennä maastoon tai metsäteille ajamaan.

Vierailija
13/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on tuskaisen hidasta, niin se ei jaksa kiinnostaa yhtään.

Pyörällä pääsee jonkinlaista vauhtia, mutta harvemmassa paikassa missä olisi mielekästä liikkua voi kovin lujaa ajaa, niin se vie intoa tuosta hommasta. Parhaat pyöräilyreitit vähän kauempana, niin pitäisi ensin mennä autolla, että pääsee pyöräilemään :D

Säästömielessä sit pyörällä tai kävellen kaupassa tms. käyn.

Vierailija
14/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jokin kohde mihin mennä, pelkästään liikunnan vuoksi kävelen vain talvella kun on pakko olla välillä ulkona.

Vierailija
15/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaksi kertaa ajellu tuolla merenrannassa. Yhteensä n. 40 kilsaa.

Vierailija
16/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin myöskin 20 km. Hellettä oli 27 astetta. Hyvältä tuntui. Vielä on kesää ja tuoksuja. Pyöräillessä maisemat vaihtuu ja mieli virkistyy. Ei ole tylsää!

Se oli ihan kohtuu lenkki ja riittää yhdelle päivälle ylipainoiselle 65-vuotiaalle leskimiehelle.

Tsemppiä kaikille liikunnan harrastajille!

Vierailija
17/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Pitäisi olla kivempi tämän ympäristön ja paaaljon enemmän luontoa sekä vaihtelevaa maastoa.

Nyt pitäisi olla auto jolla ensin kuskaa sen fillarin sellaisiin maisemiin jossa on mukava olla eikä tarvitsisi ajella joko jonkun valtaväylän vieressä kulkevalla kevyenliikenteenväylällä tai sitten jossain asuinalueella, jossa on ties minkälaista tientukkoa väisteltävänä. Sama juttu tietenkin ihan kävelyn/ulkoilunkin kanssa.

Talvella ei hiihtämisestä ja retkiluistelusta tarvitse myöskään kuin haaveilla. Kaikki ladut on niin kaukana että pitäisi olla auto ja sitten sielläkin on kävelijää ja koirankusettajaa koska mä saan kävellä mis mä haluun..

Vierailija
18/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai palkitsit itsesi kovasta suorituksesta?

Pizza ,kebabbia tms?

Varo ettei lihakset kasva liikaa jos käyt ens  viikolla lenkillä .

Vierailija
19/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Pitäisi olla kivempi tämän ympäristön ja paaaljon enemmän luontoa sekä vaihtelevaa maastoa.

Nyt pitäisi olla auto jolla ensin kuskaa sen fillarin sellaisiin maisemiin jossa on mukava olla eikä tarvitsisi ajella joko jonkun valtaväylän vieressä kulkevalla kevyenliikenteenväylällä tai sitten jossain asuinalueella, jossa on ties minkälaista tientukkoa väisteltävänä. Sama juttu tietenkin ihan kävelyn/ulkoilunkin kanssa.

Talvella ei hiihtämisestä ja retkiluistelusta tarvitse myöskään kuin haaveilla. Kaikki ladut on niin kaukana että pitäisi olla auto ja sitten sielläkin on kävelijää ja koirankusettajaa koska mä saan kävellä mis mä haluun..

Valintakysymys asua niin keskellä kaupunkia.

Vierailija
20/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintakysymys asua niin keskellä kaupunkia.

En edes asu kaupungin keskustassa vaikka pk-seudulla asunkin. Eikä tämä ole mikään valinta vaan pakko koska työt on täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi