Tykkäääkö nainen jos kuiskuttelee ranskaa tai espanjaa korvaaan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Skottiaksentilla puhutusta englannista kyllä.
N27
Kieroa ironiaaa.
No en tykkää. Ainoastaan saa soittaa Rammsteinia samalla kun ottaa takaapäin. Saa myös puhua saksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Kieroa ironiaaa.
Ei voi mitään :>
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Kieroa ironiaaa.
N27
Puuuttuu itsetunto.
Jos aksentti on kohdallaan. Muussa tapauksessa super-koomista. Toki, jos tarkoitus oli saada nainen rentoutumaan naurunpyrskähdyksellä kriittisellä hetkellä...
Vierailija kirjoitti:
No en tykkää. Ainoastaan saa soittaa Rammsteinia samalla kun ottaa takaapäin. Saa myös puhua saksaa.
Ich habe ein panzerwagen in meine lederhose!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Kieroa ironiaaa.
N27
Puuuttuu itsetunto.
Ei tiedetää kulutaanko amaerikkaan vai eu hun ja sitten täytyy väntää huuumoria että ollaan näennäisesti jossain sumussa.
Vierailija kirjoitti:
Te quiero, puta!
Rammsteinia siteeraamalla saisit kyllä.
:D Kuulostaa teoriassa hyvältä mutta käytännössä voisi olla kiusallista, jos joku sillä tavalla yrittää luoda tunnelmaa ja oikein kuiskimalla kuiskalee. Ei taitaisi pokka pitää. Kauniita kieliä kyllä
Kyllä varmaan, voisin kuvitella. Naapurilla on semmonen ranskismies, aina välillä puhuu sille pitkiä puheluita ranskaks. <3
Jos osaa puhua ihan natiivisti niin kyllä. Kun itse osaa ranskaa hyvin, niin vois naurattaa joku ulkoa opeteltu yksittäinen lause suomalaisittain äännettynä, paitsi vitsinä tietysti ois hauska
Akat tykkää vain jos mies on komea. Jos joku gamer tekee noin niin se on äkkiä #metoo
N27