Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkki on kuin huumetta, en pääse siitä irti!

Vierailija
28.07.2021 |

Oon aina hetken kuivilla, sitten repsahdan, ja oon jo lihonnut valtavasti tän sokerikoukun takia! Alan olla jo epätoivoinen, MITEN pääsee sokeriaddiktiosta eroon!? Aina kun olen ilman sokeria, karkkia, jäätelöä jne, masennun täysin, saan raivareita ja lähden vaikka viimesillä rahoilla ostamaan irtokarkkia tms. Jos karkkia ei ole ja kaupat on vaikka kiinni ja sokeria on vaan saatava, syön vaikka lusikalla pussista! Apua!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkujen syönnin hallinta

- Mieti etukäteen terveellinen vaihtoehto; tee lista mitä SAA syödä

- Syö säännöllisin väliajoin niin, ettei ateriaväli pitkity

- Syö joka päivä edes pieni aamupala (aamiaisen ja lounaan tulisi olla päivän tuhdeimmat ateriat)

- Kokeile ennen syöntiä jotain rentoutuskeinoa, vaikka pari min. silmät kiinni sohvalla

- Mieti, miten muuten voisit hemmotella itseäsi ja saada hyvän mielen; esim. kynsien lakkaus, kasvonaamio, liikunta, peli jne.

- Herkkuja saa ostaa, mutta vain kaukana olevasta kaupasta

- Mieti 2 hetkeä viikossa, kun saa syödä järkevän määrän herkkuja äläkä osta jemmaan enemmän

- Osta pieni määrä kerralla, esim. pieni sipsipussi ison sijaan vaikka se tulisi kalliimmaksi

- Harjaa hampaat heti, kun olet syönyt ennalta suunnitellun annoksen

- Siirry pois paikasta, jossa tulee helposti syötyä

- Jokaisen lisänamin saa syödä vasta, kun on juonut ison lasin vettä tai on esim. hulannut väh. 2 min

- Mieti, mitä mieltä olisit tekemästäsi valinnasta viikon päästä - syödäkö vai eikö syödä? Mihin valinta johtaa?

Vierailija
2/2 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi sama. Se on addiktio, todellinen addiktio, vaikka mitä ihmiset väittäisi. Olen ollut nyt 7 vuotta syömättä kokonaan. Koska jään koukkuun ihan kuin tupakkaan. Syö paljon proteiinipitoisia ruokia. Älä ikinä tuo karkkia kotiin. Proteiini on oudon hyvä vastalääke. Myöhemmin voit alkaa syödä jäätelöä, se ei addiktoi, älä kysy miksi mutta näin on. Sen sijaan pullat, keksit ja karkit... aivan tuhoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla