Kylläpä olen hirveä ihminen
Nyt mut on pakotettu te-toimiston taholta kurssille. Tällä kurssilla on noin 15 ihmistä. Aikuisia, mutta eri ikäisiä ja erilaisin taustoin.
No, tässä ei ole tarkoitus mitenkään erityisesti - kenenkään - sen syvällisemmin tutustua toisiinsa. Ollaan sillä kurssilla. Tietysti jotkut löytävät kurssilta uusia tuttavuuksia ja kavereita.
No, minä en ole mikään seuraan pyrkijä, en ole kovinkaan sosiaalinen, mutta ilmeisesti mua sen takia pidetään tyhmänä tai kummallisena.
No, tänään oli semmonen kiva juttu, että piti niin kuin perjantai-iltapäivän kunniaksi lähteä vähän harrastamaan hyvinvointia kohentavaa toimintaa tunniksi. No, vitsin kikkare, mua ei kukaan kysynyt autokyytiin, mut ei se mua haittaa, kun mulla on bussikortti ja sinne paikalle pääsee siis bussillakin. Mutta se, kun sieltä kurssipaikalta lähdettiin, niin siinä pari tyyppiä portaissa ilmiselvästi juoksi" mua karkuun, ettei se vaan tule ja pyri kyytiin. SIIS JUOKSI KARKUUN, aivan selvästi. Ykskin huomasi portaissa mennessään, että oho, kengännauha on auki, kumartui sitä laittamaan kiinni, mutta raukkaparalta taisi jäädä homma puolitiehen, kun sen piti lähteä mua karkuun, kun tulin portaissa jo likemmäs.
No, juu. Kyl mä sinne paikalle bussilla menin, mut sitten tulee se valmentajakin siihen, että "haluatko SINÄ keilata", no, mä että no eiks tänne sitä varten tultu, mutta tietysti voin mä lähteäkin, että en todellakaan halua olla täällä kenellekään vaivoiksi. Ja sitten mä häivyin..
Että siis juostaan karkuun...
Heippa!
No niin, nyt pääsette haukkumaan!
"Sitä saa mitä tilaa", jaa, en ole tilannut kyllä mitään.
"Kato peiliin", enhän kato ainakaan noitten takia.
Kommentit (11)
Nii, mutta ajattele, ilmiselvästi ne eivät halua sinua seuraansa, oli se syy sitten mikä tahansa, joten kun sinä häivyit, niin heidän hyvinvointipäivänsä ei ainakaan sinun takiasi mennyt piloille. Olisit joutunut tunkemaan todennäköisesti jonkin radan porukkaan ylimääräisenä mukaan... veee, se tulee tänne....
Että hyvä vaan että läksit!
ja on se tietty, kun on pakotettu, niin pakkohan siellä on sunkin olla, sillä kurssilla nimittäin, jos et ole niin sulta viedään sun tuet!
Mut sehän taas jos sulta menis tuet, niin sehän taas vaan parantaisi jonkun toisen hyvinvointia...
Heh.. Minäkin joskus erehdyn solmimaan kengän nauhoja vaikkapa portaisiin tai niiden eteen ja havahtuessani mullekin tulee kiire mennä pois tieltä.
Kerran joku mies suuttui siitä että hypähdin säikähtäen pois hänen tieltään ja tämä puheiden perusteella luuli että pelkäsin häntä, vaikka säikähdin ainoastaan sitä kun huomasin että ai saamari mä kävelen taas koko tien leveydellä ja joku tuolta takaa kiiruhtaa mun yli :D
Ja mä en myöskään tuuppaa vieraiden seuraan ja oon aika huono kysymään mukaan muita ihmisiä että jospa vaan luulevat että haluat olla rauhassa?
Niin no, kun mä sinne hallille ilmestyin, niin kyllä siellä muutaman naamasta näki, että ei vee, se tuli tänne..
Että semmosta.
Mut siis kuten sanottu, kun poistuin, ei ainakaan kenenkään hyvinvointipäivä mennyt minun takiani piloille.
Eivät joutuneet ottamaan sakkiinsa.
Mut siis, mitä tätä länkyttämään. Maanantaina on taas porukka kasassa.
Vastaavilla kursseilla ollut, niin omalla kohdallani on ollut aina useampi jolla ei ole sitä autoa ja ollaan sitten näiden kanssa kuljettu bussilla..
Ihme teinimeininki. Luulisi aikuisten oppineen olemaan.
Yks juttu ei täsmää🤔ensin sä sanot, että muut juoksi karkuun, kun olitte lähdössä. Toisessa lauseessa kuitenkin sä häivyit paikalta aiemmin.
Kuulostaa yläaste meinigiltä.
Voi olla että ovat vähäalysiä ja tekevät niin, koska huomaavat, että joku muu karttaa sua..
Itse saatan karttaa sellasia ihmisiä, jotka vaikuttaa siltä, että ne liikaa tuppaa seuraan. Mutta en karkuun lähtisi. Toinen syy voi olla paha haju..
Mutta en sitten ihmettele, miksi on vaikea työllistyä, jos ei ole alkeellisimmat käytöstavat hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa yläaste meinigiltä.
Voi olla että ovat vähäalysiä ja tekevät niin, koska huomaavat, että joku muu karttaa sua..
Itse saatan karttaa sellasia ihmisiä, jotka vaikuttaa siltä, että ne liikaa tuppaa seuraan. Mutta en karkuun lähtisi. Toinen syy voi olla paha haju..
Mutta en sitten ihmettele, miksi on vaikea työllistyä, jos ei ole alkeellisimmat käytöstavat hallussa.
Ehkä ylitulkitsit tai tulkitsit väärin koko tilanteen. Typerää käytöstä muilta, jos tosiaan karkuun juoksivat.
:D