Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa/junttia/wt ostaa kallis iPhone osamaksulla?

Vierailija
09.08.2014 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nää kytkyjen ostajat voi täällä väittää, et ois halvempaa :D Ehhhehhhhaaaa! Laskekaahan uudestaan - sen kytkyn puhelin kun saattaa vaikuttaa halvemmalta, mut kyllähän sen hinta - ja voitto siitä kaupasta otetaan todellakin! Ei niitä hyväntekeväisyytenä jaeta :D Mutta hyvä et meillekin on töitä... T: Puhelin-ja liittymämyyjä.

Vierailija
22/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:44"]

Miten ihmeessä nää kytkyjen ostajat voi täällä väittää, et ois halvempaa :D Ehhhehhhhaaaa! Laskekaahan uudestaan - sen kytkyn puhelin kun saattaa vaikuttaa halvemmalta, mut kyllähän sen hinta - ja voitto siitä kaupasta otetaan todellakin! Ei niitä hyväntekeväisyytenä jaeta :D Mutta hyvä et meillekin on töitä... T: Puhelin-ja liittymämyyjä.

[/quote]

Mulle ei ainakaan tullut mukaan mitään liittymiä. Hintakin oli ihan kilpailukykyinen muihin verrattuna.

21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tuli kytkyllä iPhone huomattavasti halvemmaksi. En kai sitä muuten olisi ostanut, kun lompakossa oli sataset valmiina.

Vierailija
24/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tuli kytkyllä iPhone huomattavasti halvemmaksi. En kai sitä muuten olisi ostanut, kun lompakossa oli sataset valmiina.

Vierailija
25/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitto varmaan otetaan, mutta jos ei osta kun pelkän puhelimen, ilman liittymää ja ilman lukittua sim-korttia, miten se voi tulla kalliimmaksi, jos hinta on - ilman korkoja ja kuluja - sen 125e vähemmän kun jossain muualla? =D

Vierailija
26/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tyhmää maksaa suoraan ja rahat sidoksissa, sijoita ennemmin jos haluat olla fiksu. Vain tyhmä maksaa kerralla!

Vierailija
27/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava on matkapuhelimet.net -sivuilta eli puhelin - ja liittymämyyjä kirjoittaa ihan puppua :D Mun puhelimet on tulleet halvemmiksi kytkyllä ja lapset on saaneet meidän vanhat iPhonet, kun vaihdettiin uusiin. Nekin kytkyllä. Puhelimet on siis kestäneet reippaasti sen kytkykaupan ajan ja yli. Tilattiin vain lapsille uusi sim ja itselle uudet puhelimet. Ja tässä siis tuo matkapuhelimet.netin kirjoitus:

Miksi ostaa matkapuhelin kytkyllä?

Matkapuhelimen ostaminen kytkyllä on hyvä vaihtoehto, jos osaat arvioida oman tekstiviestien ja puheluiden määräsi. Usein kytkykaupassa saa nimittäin itse kännykän varsin edulliseen hintaan. Liittymän ja matkapuhelimen ostaminen samassa paketissa tarjoaa myös helpon tavan sitoa kustannukset ennalta arvioitavaksi summaksi. Parikymppiä kuussa joka kuukausi on helpommin hoidettavissa, kuin jopa yli tuhannen euron maksaminen kerralla. Suhteessa esimerkiksi kulutusluotonottamiseen tätä tarkoitusta varten tulee huomattavasti kalliimmaksi.

Tässä helpot vinkit, joiden avulla valitset parhaan kytkyliittymän:

Kartoita tarpeesi
Selvitä nykyisen liittymäsi kustannukset
Valitse itselle sopiva kännykkä
Vertaa mikä liittymä tulee halvimmaksi

Vierailija
28/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää on ostaa Iphone. Samsung on paljon parempi!

Vierailija
29/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole noloa tai junttia, uskalla tehdä omat ratkaisus ja olla välittämättä yleistyksistä tai muoti-ilmiöistä.

Miten voi olla noloa ostaa puhelin? Mulla on 15 euron luuri ja viis veisaan mitä muut ajattelee, se vastaa mun tarpeita.

Ei aina tarvi olla trendikäs, mennä massan mukana ja miettiä onko noloa.

Tietysti ikäkin ratkaisee tässä asiassa, mä olen yli 30 joten mulle ihan sama, mutta 15-vuotiaalle se voi olle kova paikka.

Mutta iästä huolimatta, koita nyt vaan tehdä niinkuin sulle sopii, älä mieti liikaa.

Vierailija
30/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa tehdä pieniä ostoksia (hinnaltaan vaikka muutama tonni) käteisellä, niin silloin ei pidä ostaa ollenkaan.

Vierailija
31/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up