Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin yhteydenpidon ystävääni, koska

Vierailija
09.08.2014 |

hänellä on yhteinen s-postiosoite miehensä kanssa. Sorry, olen karmea ihminen, mutten halua jakaa henk. koht. asioitani ystäväni miehen kanssa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi päätöksestäsi?

Vierailija
2/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ymmärrettävää. Ystäväsi voisi ottaa itselleen oman sähköpostiosoitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö yhteyttä ystävääsi ainoastaan sähköpostilla? Aika kurjaa jos näin on. Käytä puhelinta.

Vierailija
4/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhelimella voi pitää yhteyttä?

Vierailija
5/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muhun ei kyllä kukaan ystävä pidä yhteyttä s-postilla. puhelin on sitä varten

Vierailija
6/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmaan ikinä ole kellekkään kaverille lähettänyt sähköpostia. Yhteydessä ollaan fb:ssä, whatsapilla yms.

Vierailija
7/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti tajua näitä ihmisiä, joilla on yhteinen. Tietokone, kännykkä, fb-tunnus, tabletti, sähköpostiosoite, jne.....

Noista jokainen on täysin henkilökohtaisia ja jokeisella perheenjäsenellä oltava omia (sama kuin käyttäisi samoja alusvaatteita miehensä / naisensa kanssa tms)

Vierailija
8/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetit? Pakottiko ystäväsi siis sua tilittämään s-postiin jotain? Etkö pysty sanomaan, että et halua pitää yhteyttä niin, että hänen miehensä näkee viestisi? Entä eikö yhteys olisi voinut jatkua jotenkin muulla tavalla? Vai katkaisitko välit "tuttavaasi"? Silloin ymmärrän paremmin, että syy on näin kepeä.

Vierailija
9/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty kirjoittamaan sinne sähköpostiin (jos puhelinta ei voi käyttää) että "hei, nähtäiskö huomenna ja juteltais"?

Vierailija
10/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tuollaista ystävää. Toki olisi mukavampaa, jos heillä olisi omat sähköpostinsa, mutta emme toisaalta ole niin läheisiä, että muutenkaan jakaisimme kaikkein henkilökohtaisimpia asioita. Jos sellainen tarve tulee, lähetän kirjeen.

Jos olisimme läheisempiä, varmasti ensin juttelisin heidän kanssaan asiasta, enkä tuosta vaan katkaisi ystävyyttä sähköpostin takia.

Vierailija
11/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä sähköpostiin kirjoita mitään henkilökohtaisia tai arkaluonteisia asioita. Korkeintaan kuulumisia siihen tyyliin, että lapset on vatsataudissa ja oon ihan poikki tai että ei tässä mitään uutta kuulu, eletään töiden, koulun, päiväkodin ja kaupan väliä. Kyllä ne henk. koht. jutut jutellaan sitten kasvotusten. Lähinnä meilillä voisin laittaa, että koska tavataan, tuutko lauantaina käymään tms. Eli siinä mielessä mua ei haittais, jos olis jollain miehen kanssa yhteinen sähköposti.

En kyllä tunne ketään pariskuntaa, jolla olisi yhteinen sähköpostiosoite.

Vierailija
12/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "koko elämä on yhteistä" -tyypit kertovat kyllä sitten puolisolleen sen, mitä oot puhelimessa tai kasvotusten puhunut. Kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
13/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:40"]

Nämä "koko elämä on yhteistä" -tyypit kertovat kyllä sitten puolisolleen sen, mitä oot puhelimessa tai kasvotusten puhunut. Kannattaa pysyä kaukana.

[/quote]

Kun sun asiat onkin niin arkaluontoisia, ettei jonkun tuttavan mies, jolle olet yhdentekevä saa kuulla niitä, vai?

Vierailija
14/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta ystävällesi esim. gmail-sähköposti ja lähetä hänelle tekstiviestillä sähköpostiosoite ja salasana. :D

Vierailija
15/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:26"]

Etkö pysty kirjoittamaan sinne sähköpostiin (jos puhelinta ei voi käyttää) että "hei, nähtäiskö huomenna ja juteltais"?

[/quote]

En ole ap mutta minä pidän kaukana asuvien ystävien kanssa yhteyttä sähköpostilla. Näkeminen ei tuosta vaan onnistu. Ja sähköposti parempi kuin muut viestimet, ei tarvi vastata niin nopeasti ja voi kirjoitella pitkiäkin "kirjeitä".

Vierailija
16/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat. Tee jaatte paljon asioita toisten miesten kanssa vaikkei mitään yhteistä osoitetta olisikaan. Kertoo ne kuitenkin. En minä...

Vierailija
17/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:44"]

[/quote]

Kun sun asiat onkin niin arkaluontoisia, ettei jonkun tuttavan mies, jolle olet yhdentekevä saa kuulla niitä, vai?

[/quote]

No miks pitää kertoo jos on yhdentekevää? Onko niin kamalaa pitää asiat itsellään? Mitä se SINUSTA kertoo että pitää olla aina juoruamassa kaikki eteenpäin?

Vierailija
18/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Aina oppii jotain uutta täälläkin; en ole tiennyt että joillakin tämän palstan käyttäjien ikäryhmään kuuluvilla olisi käytössä perheen yhteiset sähköpostit, 70-80v pariskunnilla olen joskus sellaiseen törmänny,t mutta en koskaan nuoremmilla ihmisillä. Erikoista ja vähän outoa, mutta minulla onkin 5 aktiivikäytössä olevaa omaa sähköpostia, ehkä elän vähän erilaista elämää...

Vierailija
19/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasella hullulla on yhteinen sähköpostiosoite puolison kanssa? Olen kuullut et joillain on facebook tili yhteinen mut sekin naurattaa.

Onkohan näissä kaikissa kyse perheväkivallasta ja kontrolloinnista?

Vierailija
20/21 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos noin vainoharhaiselle linjalle lähdetään, niin ehkä omista ystävistäsikin löytyy tuollainen ihminen. On saattanut hämäyksen vuoksi ottaa oman sähköpostiosoitteen, jotta et arvaa hänen kertovan kaiken miehelleen.