Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosta muutama kuukausi ja

Vierailija
18.09.2014 |

olen tavannut ihmisen, joka on täysin samalla aaltopituudella ja jonka kanssa asiat ovat edenneet supernopeasti. Siis oikeasti supernopeasti... ja tiedän, että hän olisi valmis jo nyt seurustelemaan kanssani, niin myös minä. Mutta pelottaa ottaa niin iso riski :O Pitäisikö jarrutella, vaikka kaikki tuntuu paremmalta kuin hyvältä? Minua ei ahdista sitoutuminen (enää) yhtään, päinvastoin...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

? - ap

Vierailija
2/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä :)

Vierailija
4/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kuitenkin muuttako heti yhteen ja hankkiko lapsia :D Mikäs sitä nyt seurustelemaan estää, jos ei heti olla naimisiin menossa?

Vierailija
5/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään supernopeaa ole! Jos olisitte satuhääpariskunta niin olisitte jo menossa naimisiin.

Vierailija
6/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pitää muilta kysyä et ole "valmis"

Vierailija
7/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:58"]Jos sitä pitää muilta kysyä et ole "valmis"
[/quote]

Ei ole siitä kyse minun kohdallani vaan siitä, että on huonoja kokemuksia taustalla ja pelkään että historia toistaa itseän. En kestäisi jos joutuisin jälkeenpäin tajuamaan, et olen ollut aivan saatanan sinisilmäinen typerys, vaikka lupasin itselleni etten toista amaa virhettä enää tulevaisuudessa. Minä olen sen ikäinen, etten ala huvin vuoksi seurustelemaan, vaan kyllä siinä täytyy olla mahdollisuus yvteenmuuttoon, perheen perustamiseen ja sellaiseen. Ei riitä, että on ihan kiva ja kunhan tässä nyt vähän seukkaillaan ajan kuluksi. Se on teinimeininkiä sellainen.

Vierailija
8/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen.
[/quote]

Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän.

Vierailija
9/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:57"]Eihän tuo mitään supernopeaa ole! Jos olisitte satuhääpariskunta niin olisitte jo menossa naimisiin.
[/quote]

No, toisilla treffeillä sänkyyn ja sovittiin, ettei muiden kanssa viestitellä/vehtailla ja kolmansilla treffeillä puhuttiin seurustelusta... että on tuo ainakin minulle supernopeaa toimintaa :)

Vierailija
10/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt kaksi vuotta ollut miehen kanssa, jonka tapasin kerran. Tapailusuhde "laastarimiehen" kanssa oli tuolloin vielä päällä. Tavattuamme mentiin sänkyyn. Mies lähti toiselle paikkakunnalle töihin kuukaudeksi, mutta keskustelimme päivittäin 1-2h puhelimessa. Kahden viikon juttelun jälkeen mieheni sanoi rakastavansa minua ja sovimme seurustelevamme. Olemme nyt tosiaan kimpassa olleet siitä lähtien ja going strong. Kun se oikea sattuu kohdalle niin kolahtaa. 

Vierailija
11/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton riski?!? Pelkäätkö, että hän on joku sarjamurhaaja?!?

Vierailija
12/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen. [/quote] Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän.

[/quote]

Määkin menin ihan rikki, kun hajuvesi osastolla nenään osuin hänen tuoksunsa, nyyh nyyh. Ihan oikesti naiset kasvakaa jo aikuisiksi. Kaikkien suhden ei ole tarkoitus kestää hautaan asti!

Vierailija
13/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:28"]Mikä hiton riski?!? Pelkäätkö, että hän on joku sarjamurhaaja?!?
[/quote]

Mitäs luulet, mitä riski tarkoittaa rakkauselämässä? :) Tietenkin sitä, että mies muuttuisikin seurustelun myötä uhkaavaksi, aggressiiviseksi yms. niin kuin eksäni. Tottahan toki erotan kaksi ihmistä toisistaan, mutta traumoille ei aina voi mitään. Luulen, että päädymme suhteeseen pian, mutta sen aika ei ole ihan just nyt vaan lähiaikoina.

Vierailija
14/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen. [/quote] Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän.

[/quote]

Määkin menin ihan rikki, kun hajuvesi osastolla nenään osuin hänen tuoksunsa, nyyh nyyh. Ihan oikesti naiset kasvakaa jo aikuisiksi. Kaikkien suhden ei ole tarkoitus kestää hautaan asti!
[/quote]

Ööö?

Vierailija
15/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Se kurjuus pitää maksimoida, että saa sitä sympatiaa ja empatiaan niiltä tyttökavereilta niin pitää velloa niissä vanhoissa tunteissa vielä vuosienkin päästä erosta. Eihän sitä voi hyvin mennä ja nauttia hetkestä, kun mahdollisesti se nykyinenkin on samanlainen kuin se entinen.

Vierailija
16/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:28"]Mikä hiton riski?!? Pelkäätkö, että hän on joku sarjamurhaaja?!? [/quote] Mitäs luulet, mitä riski tarkoittaa rakkauselämässä? :) Tietenkin sitä, että mies muuttuisikin seurustelun myötä uhkaavaksi, aggressiiviseksi yms. niin kuin eksäni. Tottahan toki erotan kaksi ihmistä toisistaan, mutta traumoille ei aina voi mitään. Luulen, että päädymme suhteeseen pian, mutta sen aika ei ole ihan just nyt vaan lähiaikoina.

[/quote]

Hyvä, että tiedostat tämän. Mikä kiire kenelläkään on uuteen suhteeseen. Ole avoin miehelle ja puhu niistä peloista yms. ja että et vielä  ole valmis. Sinulla on takana kokemus, jonka myötä tunnistat uhkaavat merkit ja olet kokenut asioita, joita sinun piti kokea tullaksesi omaksi vahvaksi itseksesi. Eli jotain positiivistä sinulle tuostakin suhteesta jäi. 

Vierailija
17/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Se kurjuus pitää maksimoida, että saa sitä sympatiaa ja empatiaan niiltä tyttökavereilta niin pitää velloa niissä vanhoissa tunteissa vielä vuosienkin päästä erosta. Eihän sitä voi hyvin mennä ja nauttia hetkestä, kun mahdollisesti se nykyinenkin on samanlainen kuin se entinen.

[/quote]

Kuka velloo surussa? :D olen päässyt yli eksästäni noin 3 kk sitten.

Vierailija
18/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:28"]Mikä hiton riski?!? Pelkäätkö, että hän on joku sarjamurhaaja?!? [/quote] Mitäs luulet, mitä riski tarkoittaa rakkauselämässä? :) Tietenkin sitä, että mies muuttuisikin seurustelun myötä uhkaavaksi, aggressiiviseksi yms. niin kuin eksäni. Tottahan toki erotan kaksi ihmistä toisistaan, mutta traumoille ei aina voi mitään. Luulen, että päädymme suhteeseen pian, mutta sen aika ei ole ihan just nyt vaan lähiaikoina.

[/quote]

Huomasin kyllä hän uhkaavan ja aggressiivisen jo seurustelun käytöksen alkuvaiheessa , mutta muuten niin ystävällinen niin jatkoin suhdetta hänen kanssaan...jos näin oli...mikä saa naisen jäämään tälläiseen suhteeseen ja syyttämään yksin miestä parisuhteen ongelmista.

Vierailija
19/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:06"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen. [/quote] Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän. [/quote] Määkin menin ihan rikki, kun hajuvesi osastolla nenään osuin hänen tuoksunsa, nyyh nyyh. Ihan oikesti naiset kasvakaa jo aikuisiksi. Kaikkien suhden ei ole tarkoitus kestää hautaan asti! [/quote] Se kurjuus pitää maksimoida, että saa sitä sympatiaa ja empatiaan niiltä tyttökavereilta niin pitää velloa niissä vanhoissa tunteissa vielä vuosienkin päästä erosta. Eihän sitä voi hyvin mennä ja nauttia hetkestä, kun mahdollisesti se nykyinenkin on samanlainen kuin se entinen.   [/quote] Kuka velloo surussa? :D olen päässyt yli eksästäni noin 3 kk sitten.

[/quote]

Tämä on ajanvietteenä käytävä keskustelupalsta, jossa vastataan aiemmin sanottuun. Henkilökohtaisella tasolla emme voi sinusta keskustella, kun emme ole tavanneet. Sinä annoit aiheen, josta nyt keskustellaan ja tuodaa siihen liittyen jotain keskusteluun.

Vierailija
20/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:06"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen. [/quote] Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän. [/quote] Määkin menin ihan rikki, kun hajuvesi osastolla nenään osuin hänen tuoksunsa, nyyh nyyh. Ihan oikesti naiset kasvakaa jo aikuisiksi. Kaikkien suhden ei ole tarkoitus kestää hautaan asti! [/quote] Se kurjuus pitää maksimoida, että saa sitä sympatiaa ja empatiaan niiltä tyttökavereilta niin pitää velloa niissä vanhoissa tunteissa vielä vuosienkin päästä erosta. Eihän sitä voi hyvin mennä ja nauttia hetkestä, kun mahdollisesti se nykyinenkin on samanlainen kuin se entinen.   [/quote] Kuka velloo surussa? :D olen päässyt yli eksästäni noin 3 kk sitten.

[/quote]

Niin fyysisesti...Eihän entisen teot vaikuttaisi tai sinun olisi edes tarvinnut aloittaa keskustelua tai pohtia oletko valmis uuteen suhteseen tai pelkäisi riskejä, jos olisit päässyt eroon eksästäsi.