Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nolo on nainen, jota vain aviomies on pannut?

Vierailija
10.09.2014 |

Toivoisin etenkin miesten mielipiteitä aiheesta.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että harjoittelu näin vanhana (35) on vielä nolompaa kuin tumpelous.

Ehkä mulla on nyt paha ikäkriisikin päällä.

Ap

Vierailija
2/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viddu ihan vitun nolo! Ja yli 12-vuotias neitsyt on nolo! Ja yli 8-vuotias ei-koskaan-seurustellut on kans ihan vitun nolo!!

Joo, tämmöstä meillä täällä tänään siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, toivoit miesten mielipiteitä. Täällä yksi sellainen, joten sanonpa oman ajatukseni asiaan.

Kokemukseni mukaan useimpien miesten unelma on löytää nainen, jolla ei ole aikaisemmin ollut yhtä ainoaa seksisuhdetta. Naisessa arvostetaan kokemattomuutta ja "puhtauden" tunnetta yli kaiken. Sukupuolia ei todellakaan mitata samalla mittatikulla seksiasioissa.

Jopa silloin, kun naisella on ollut aikaisempia seksisuhteita, ei mies yleensä halua tietää niistä mitään tarkempaa. Miksi näin on? Koska siinä rikotaan edellä mainitun "puhtauden" illuusio. Naista ei haluta nähdä tässä valossa, vaan häntä halutaan aina idealisoida hieman.

Lienee lopulta totta, että miehen näkökulmasta (hetero)irtoseksiin liittyy monesti jonkinlainen asetelma, jossa mies selvästi voittaa ja nainen häviää.

Vierailija
4/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:13"]

Kokemukseni mukaan useimpien miesten unelma on löytää nainen, jolla ei ole aikaisemmin ollut yhtä ainoaa seksisuhdetta. Naisessa arvostetaan kokemattomuutta ja "puhtauden" tunnetta yli kaiken. Sukupuolia ei todellakaan mitata samalla mittatikulla seksiasioissa.

[/quote]

Mistä luulet, että tällainen ajattelumalli kumpuaa? Itse en ole koskaan törmännyt mieheen, jolle naisen neitsyys olisi jotenkin tärkeä asia. Siis olen toki tavannut varmasti sellaisia miehiä, mutta en ole ollut seksuaalisessa tekemisessä sellaisen miehen kanssa. Ihmettelen vain. Vai onko tää joku 2000-luvun juttu tää neitsyyden erityinen arvostaminen? 

Vierailija
5/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies ei halua, että naisella on vertailukohteita. On siten etulyöntiasemassa ikuisesti. Ap

Vierailija
6/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä?ihannehan se olis ettei toisten polkemaa

Vierailija
7/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa yhtä rasittavalta vässykältä kuin ammattivalittaja. Nyt vähän itseluottamusta peliin, ap! Ainoa nolo ihminen on sellainen joka jatkuvasti häpeilee ja mollaa itseään.

Vierailija
8/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole noloa. Joillakin on niin hyvä tuuri, että löytävät heti sen hyvän kumppanin, jonka kanssa jaksetaan elää vaikka koko loppuelämä. Näin olin toivonut itsellenikin käyvän, mutta ikävä kyllä ensimmäiseni osoittautui totaaliseksi mulkvistiksi ja muutama muukin epäonninen juttu vielä piti kokea. On hienoa, että ihminen saa yrittää ja erehtyä näissäkin asioissa, mutta en pidä minään itsetarkoituksena tai tavoittelemisen arvoisena suhteiden suurta määrää. Kyllä sen yhdenkin kanssa voi elää täysin hyvää elämää, jos sattuu hyvä tyyppi ensimmäisenä paikalle, ja jolle myös olet se hyvä tyyppi.

Vierailija
9/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:24"]

Sellainen mies ei halua, että naisella on vertailukohteita. On siten etulyöntiasemassa ikuisesti. Ap

[/quote]

Itse asiassa tuo vertailukulma ei ole se juttu asiassa. Naiset vain luulevat niin. Oikeasti me miehet emme koskaan häpeile seksitaitojamme suhteessa johonkin toiseen mieheen, emmekä vaivaa päätämme millään kalun kokoon liittyvillä ajatuksilla. Niin tehtiin ehkä joskus 12-vuotiaana.

Mistä sitten johtuu tuo, että naisten kohdalla arvostetaan kokemattomuutta? Siitä puhtauden tunteesta tuo johtuu. Monet miehet ajattelevat, että monia seksikumppaneita haalinut nainen ei arvosta itseään pätkääkään, kun taas vain seurustellessa sekstaillut on ns. "kunnon tyttö".

Toinen keksimäni syy on miehinen kilpailuvietti. Olen elämäni aikana huomannut, että naiset eivät aina oikein ymmärrä, miten syvällä kilpailu on useimpien miesten veressä: me haluamme taistella, me haluamme kilvoitella, haluamme voittaa. Ja mikä on kaikkein selkein tapa näyttää toiselle miehelle, että olet häntä parempi ja kaikin tavoin ylivoimainen? Se, että olet ehtinyt panna hänen naistaan jo aiemmin.

Näillä ajatuksilla.

Vierailija
10/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo, eikä sitä paitsi tule koskaan ilmi missään. Ei kaikki villimpää elämääkään viettäneet ihmiset levittele mitään panojuttuja.

Vierailija
11/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo käsitys noloudesta. Montako panijaa pitää olla että ei ole enää nolo? Riittääkö kymmenen vai pitääkö olla kaksisataa?

Vierailija
12/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla huono itsetunto. Miksi olisit nolo? Sehän on vain ja ainoastaan oma valinta. Kyllä jokainen nainen varmasti saisi useita panokumppaneita, jos haluaa.

Vierailija
13/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko miehiä vai naisia, jotka vastanneet? Ap

Vierailija
14/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää "onks noloo"-kyselyt ole enemmän teinien heiniä?

Vierailija
15/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan se määrä, vaan laatu. 

Vierailija
16/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo. On vain kokematon.

-m77-

Vierailija
17/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

139, uskottava selitys. Miehillä nyt on yleensäkin kaikessa parempi itseluottamus kuin naisilla. Onko paneminen juuri se juttu? Eli ettei muuta vehtaamista lasketa voitoksi? Ap

Vierailija
18/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan miehen kanssa oltu vain toistemme kanssa. Ei kyllä huudella seksiasioistamme, mutta pari läheisintä ystävääni tietää, eikä kyllä nolota tippaakaan.

Vierailija
19/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tyytyväinen jos tilanne olisi toi. Hävettää kaikki entiset seksikumppanit, toivon että olisin säästänyt itseäni vain aviomiestäni varten. Mutta se nyt ei vaan olisi ollut mahdollista koska olen eronnut ja minulla on jo useampi lapsikin.

Vierailija
20/183 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:38"]Ei ole nolo. On vain kokematon.

-m77-
[/quote] mutta eikö se ole noloa? Ap